Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام امیدی برنامه های «هفته ازدواج» در بیش از یک هزار و ۲۰۰ کانون مساجد فارس را تشریح کرد و گفت: برنامه ها با محوریت آموزش در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حسین امیدی» امروز (دوشنبه 14 مرداد) در نشست اداری با تشریح برنامه های «هفته ازدواج» با اشاره به برگزاری برنامه های هفته ازدواج در کانون های مساجد استان گفت: همزمان با سالروز پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و فرارسیدن هفته ازدواج از 12 تا 18 مرداد، برنامه هایی توسط کانون های مساجد استان در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس با اشاره به اینکه بیشتر برنامه ها در حوزه آموزش و آگاهی بخشی برگزار می شود، خاطرنشان کرد: کارگاه های آموزشی «مهارت های قبل از ازدواج» و «انتخاب همسر» برای اعضای جوان دختر و پسر کانون ها، «مهارت های همسرداری» و «ارتباط زوجین» برای زوج های جوان و سخنرانی ائمه جماعت با موضوع های «تحکیم بنیان خانواده» و «ازدواج های آسان» از جمله برنامه هایی است که در کانون های مساجد استان برگزار می شود.

 

وی با تاکید بر اینکه همه ما وظیفه داریم برای آگاهی بخشی به جوانان و ترغیب آنان به ازدواج گام برداریم، افزود: کانون های مساجد با توجه به ارتباط مستقیمی که با اقشار مردم جامعه دارند، برنامه هایی را در راستای ترویج ازدواج آسان برگزار می کنند.

 

حجت الاسلام امیدی با اشاره به دیگر برنامه های هفته ازدواج در کانون های مساجد استان فارس، گفت: مشاوره های گروهی و خصوصی با حضور اساتید حوزه های علمیه و دانشگاه و پاسخگویی به سئوالات و شبهات در این زمینه از برنامه های در حال اجرا است.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: ازدواج ازدواج آسان ازدواج جوانان خطبه های نماز جمعه نماز جمعه سالروز ازدواج حضرت علی ع و حضرت فاطمه س شیراز روزنامه خراسان جنوبي تشریح برنامه های هفته ازدواج سالروز ازدواج حضرت علی ع و حضرت فاطمه س هفته ازدواج ازدواج جوانان کانون های مساجد فارس ازدواج شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۵۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج جلسه آموزشی با موضوع ازدواج، عشق، سواد عاطفی و انتخاب برگزار شد.

در جلسه موضوعاتی از جمله معیارهای مناسب ازدواج، ازدواج موفق و عوامل موثر بر انتخاب صحیح ازدواج با هدف آشنایی دانشجویان، همچنین افزایش سطح آگاهی دانشجویان در زمینه برنامه خودمراقبتی و موضوعات مرتبط با سلامت، تشکیل گروه‌های همسان دانشجویی، انتقال مطالب آموزشی به دیگر دانشجویان و جلب همکاری دانشجویان در انجام فعالیت‌های بهداشتی مطرح شد.

صیادیان خواه سخنران این جلسه افزود: سن دوران دانشجویی یک سن طلایی است. اگر این فرصت از دست رفت، امکان ازدواج و ریسک‌پذیری فرد کاهش پیدا می‌کند و چالش‌ها و مشکلاتی برای این نسل پیش می‌آورد. مشکلاتی از قبیل اینکه شاید فرد ازدواج نکند یا موقعیت ازدواج نداشته باشد. بنابراین شکل‌گیری و برنامه‌ریزی ستاد ازدواج دانشگاهیان برای این بود اتفاق مازادی با همراهی دستگاه‌های دیگر که هر کدام با ارائه خدماتی کاربردی و اثرگذار پای کار این حوزه بیایند.

خبرنگار: فائزه صداقت

انتهای خبر/

کد خبر: 1229512 برچسب‌ها ازدواج و طلاق

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • تماشا خانه سیار کانون به استان فارس رسید
  • اجرای تئاتر عروسکی در مناطق کم برخوردار فارس
  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی برگزار شد
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • برگزاری جشنواره جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • برگزاری جشن‌های مادرانه در مساجد برای ترغیب مادران به فرزندآوری
  • تقویت زیرساخت‌های گردشگری شیراز