Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-09@02:13:43 GMT

پروانه صیادی ماهی در رودخانه‌های اندیمشک صادر می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۵۵۹۷۷

پروانه صیادی ماهی در رودخانه‌های اندیمشک صادر می‌شود

سعید عیدی گماری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ۲۵ فقره پرونده تخلف در حوزه صیادی و آتش‌سوزی مزارع و سایر اراضی در اندیمشک تشکیل و در مراحل رسیدگی و صدور احکام است.

وی افزود: نخاله‌های ساختمانی و باقی‌مانده زباله از محل سن‌تریلر پاک‌سازی و این اقدام تا دست‌یابی به وضعیت مطلوب در بستر رودخانه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره محیط زیست اندیمشک با بیان اینکه ممنوعیت صیادی ماهیان و آبزیان با هدف حراست از ذخایر شهرستان در فصل هایی از سال انجام می‌شود، گفت: پروانه صیادی ماهی در آب‌های اندیمشک صادر می‌شود.

عیدی گماری با اشاره به بازدید گروه‌های مردم نهاد و هیات کوهنوردی اندیمشک از منطقه حفاظت شده چل پا اندیمشک، تصریح کرد: پروانه مجوز صیادی ماهی با تور و قلاب در منابع حوزه آبی اندیمشک صادر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرستان اندیمشک متشکل از بخش مرکزی و الوار گرمسیری با پوشش جنگل‌های باز زاگرس در بخش الوار گرمسیری و زیستگاه‌های آبشاری سمندر لرستان از یک‌سو و مزارع کشاورزی و باغات مرکبات در بخش مرکزی از نگاهی دیگر به همراه دو دریاچه آب شیرین دز و کرخه از تفرج‌گاه‌های مهم با چشم‌اندازهای منحصر در زاگرس میانی شناخته می‌شود.

کد خبر 4685152

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان اندیمشک صید ماهی محیط زیست خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۵۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیس رسانه ملی از طرح سامانه گرمسیری مهران

                                                                       

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ دکتر جبلی در این بازدید با اشاره به اینکه دستاورد‌های نظام و تلاش مسئولان باید رسانه‌ای شود اظهار داشت: با ارائه گزارش پیشرفت از چنین طرح‌هایی، مردم ضمن آشنایی با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های هر منطقه از کشور نسبت به آینده کشور امیدوار می‌شوند.

بهرام نیا استاندار ایلام نیز بیان کرد: مرحله اول سامانه گرمسیری به پایان رسیده و در سفر رئیس جمهور به استان افتتاح خواهد شد.

بهرام مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام نیز با اشاره به اینکه رسانه استانی تمام طرفیت خود را برای انعکاس دستاورد‌های نظام در استان بکار گرفته است عنوان کرد: تا کنون ده‌ها گزارش بصورت پخش زنده و ضبطی از طرح بزرگ سامانه گرمسیری در شبکه‌های سراسری و استانی به روی آنتن رفته است.

گفتنی است سامانه گرمسیری مهران از بزرگ‌ترین طرح‌های انتقال آب در کشور است که با اجرای آن، آب از شمال کرمانشاه تا جنوب ایلام متصل می‌شود.

در این طرح ۱۷ هزار و ۵۵۹ هکتار از زمین‌های دیم و بایر استان ایلام سیراب و برای ۳ هزار نفر در نوار مرزی شغل پایدار ایجاد می شود.

سد کنجانچم هم اکنون ۹۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با بهره برداری کامل از سامانه گرمسیری ۱۸هزار هکتار از زمین‌های دیم منطقه به آبی تبدیل می‌شود.

دیگر خبرها

  • باغات در سطح ۶۵ هزار هکتار نوسازی شد
  • روستاهای حاشیه «دز» نگران نباشند؛ شرایط تحت کنترل است
  • بازدید رئیس رسانه ملی از طرح سامانه گرمسیری مهران
  • طرح سامانه گرمسیری ایلام مصداقی از توانمندی های جوانان است
  • درمان ضد انگلی بیش از ۹ هزار راس دام سبک در اندیمشک
  • متوسط سالانه ساخت راه آهن در کشور
  • وضعیت روستاهای حاشیه دز در اهواز تحت کنترل است
  • عادی بودن وضعیت روستاهای حاشیه رودخانه دز در مقطع اهواز
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی در گیلان صادر شد
  • فیلمی از خروش رودخانه در روستای خانیله اندیمشک