Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیر برنامه‌های لژیونر فوتبال ایران به شایعات بازگشت این بازیکن به هلند واکنش نشان داد. تاریخ انتشار: 11:31 - 14 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۳۹۱۳۰

امیر هاشمی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص دلیل حضور علیرضا جهانبخش در کشور هلند و شایعاتی که در خصوص بازگشت او به لیگ این کشور مطرح شده، اظهار داشت: علیرضا چند روزی تعطیلی داشت و برای همین تصمیم گرفت به هلند برود و هیچ بحثی هم در این مورد نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هیچ داستانی در رفتن جهانبخش به هلند وجود ندارد او برای دیدن دوستانش به این کشور سفر کرده است. ما مذاکره‌ای با هیچ باشگاه هلندی نداشتیم.

مدیر برنامه‌های علیرضا جهانبخش تصریح کرد: قبلا هم گفته‌ام که باشگاه‌های بزرگ هلندی برای جذب علیرضا علاقه نشان داده‌اند، اما او در برایتون خوشحال است و امسال هم خوشحال‌تر است. علیرضا می‌خواهد در برایتون بماند تا کاری که در هلند انجام داد را در این تیم هم انجام دهد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جهانبخش لژیونرها فوتبال ایران میزان هلند انگلیس علیرضا جهانبخش برایتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۶۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم

به گزارش تابناک اقتصادی؛ مصطفی میرسلیم نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس‌کل بانک مرکزی، اگر نمی‌توانند ارزش پول ملی را حفظ کنند، امضایشان را از روی اسکناس‌ها بردارند چون با کاغذ پاره فرقی ندارد.»

انتقادی که با پاسخ سریع از سوی بانک مرکزی همراه شد؛ قمری‌وفا مدیر روابط عمومی بانک مرکزی در گفت‌وگو با تسنیم و در واکنش به اظهارات اخیر میرسلیم گفت: عقل سلیم حکم می‌کند انسان قبل از گفتار و نوشتار، کمی فکر کند!

 

دیگر خبرها

  • وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالج: او برای بازگشت به میادین آماده است!
  • مستند «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم «هنر و تجربه» شد
  • جدول کفش طلای 24-2023؛ همان همیشگی!
  • واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم
  • مشتری ۲میلیون دلاری تیم ایرانی به جهانبخش
  • واکنش علیرضا بیرانوند به قهرمانی تیم ملی فوتسال + عکس
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • دو صلیبی دیگر پرسپولیس در مسیر بازگشت
  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان
  • هلند ازسرگیری کمک به آنروا را مشروط کرد