Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-05@22:00:38 GMT

هوش مصنوعی این بار بافتنی می بافد

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۵۶۵۰۴

هوش مصنوعی این بار بافتنی می بافد

محققان سیستم بافتنی رایانشی ابداع کرده اند که به طور خودکار لباس های بافتنی را طراحی می کند و می بافد. حتی افراد بدون هیچ تجربه و مهارت در بافتن نیز می توانند از این سیستم استفاده کنند.

محققان آزمایشگاه علوم رایانشی و هوش مصنوعی در دانشگاه MIT یک سیستم بافتنی  رایانشی ابداع کرده اند که می تواند به طور خودکار لباس های بافتنی را طراحی کند و ببافد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی افرادی که بافنده های ماهری نیستند می توانند با استفاده از  این سیستم طرح های شخصی را خود را با توجه به الگوهای از پیش تعین شده در رایانه بسازند.

طرح ها در مرحله بعد به یک ماشین بافندگی ارسال می شوند. تا از پشم واقعی بافته شوند. با کمک طرح های از پیش تعیین شده در رایانه می توان کلاه، دستکش و لباس های معمولی را به راحتی تولید کرد. کاربران می توانند بافت و الگوهای دلخواه خود در هر تکه لباس را انتخاب کنند.

البته کاربران خلاق تر نیز می توانند الگوهای دلخواه خود را از پایه طراحی کنند.

 کاربرانی که تابه حال اصلا بافتنی انجام نداده بودند، با کمک این سیستم توانستند کلاه و دستکش با طرح هایی پیچیده ببافند./مهر

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۶۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب در لیگ برتر؛ گل گهر در نیمه اول با لباس آبی و در نیمه دوم با لباس سفید! / فیلم

در اتفاقی جالب، تیم گل گلهر در نیمه اول دیدارش مقابل شمس آذر لباس آبی بر تن داشت ولی در نیمه دوم آن را به سفید تغییر داد.

دانلود (1.6MB)

دیگر خبرها

  • اتفاق عجیب در لیگ برتر؛ گل گهر در نیمه اول با لباس آبی و در نیمه دوم با لباس سفید! / فیلم
  • یک بام و دو هوا: تغییر عجیب لباس بین نیمه!
  • ساخت آشپزخانه‌ به سبک مجلات دکوراسیون با هوش مصنوعی!
  • چرا صهیونیست‌ها از اسامی مقدس برای نامگذاری تسلیحات و عملیات‌های نظامی استفاده می‌کند؟
  • هوش مصنوعی رابطه بین روده و آلزایمر را کشف کرد!
  • میز جلو مبلی وقتی هوش مصنوعی آماده کرده باشه! (عکس)
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • ببینید | رونالدو آتش به پا کرد؛ کولاک جدید کریس با لباس النصر
  • هر آنچه از سیستم VRF باید بدانید
  • تجهیز صنایع کشور با ربات‌های مجهز به هوش مصنوعی