Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@03:56:42 GMT

کسب دو مدال کشوری برای کاروان مچ اندازی هرمزگان

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۵۶۵۴۲

کسب دو مدال کشوری برای کاروان مچ اندازی هرمزگان

تیم ۹ نفره آقایان و بانوان هرمزگان با کسب یک نشان نقره و برنز از مسابقات مچ اندازی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی به بندرعباس بازگشت.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام هرمزگان با اعلام این خبر گفت: در بخش بانوان حمیرا نوری در دسته منهای ۸۰ کیلوگرم موفق به کسب نشان نقره این رقابت‌ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین اخلاقی افزود: در بخش آقایان نیز یعقوب هاشمی در دسته منهای ۸۰ کیلوگرم به نشان برنز این پیکار‌ها دست یافت.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام هرمزگان خاطرنشان کرد: نفرات برتر این رقابت‌ها در دو بخش آقایان و بانوان برای حضور در تیم ملی جهت اعزام به مسابقات جهانی رومانی دعوت می‌شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مسابقات مچ اندازی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در بخش آقایان به میزبانی شاهرود و در بخش بانوان به میزبانی رشت برگزار شد.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف انتخابی تیم ملی تیم ملی خلیج فارس رومانی هرمزگان قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۶۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین بولت: هنوز توانایی من را ندیده‌اید

به گزارش ''ورزش سه''، این دونده آینده دار (20 ساله) پس از اینکه دو سال پیش با کسب مدال برنز، جوان ترین مدال‌آور مسابقات سرعت انفرادی جهانی شد، اکنون انتظارات زیادی بر دوش دارد. نایتون سال گذشته نیز در مسابقات جهانی بوداپست در دوی 200 متر به مدال نقره دست یافت و با نزدیک شدن به شروع بازی‌های پاریس، با توجه به جاه طلبی‌های خود آماده رقابت است.

او در این گفت و گو گفت: تا زمانی که من بزرگتر شوم، باز هم نظراتی مانند «پدیده جوان» یا «من این کار را در این سن انجام دادم» وجود خواهد داشت.
آنها از من انتظار داشتند که در 19 یا 20 سالگی رکورد جهانی را بشکنم. اما در واقعیت، اینطور نیست. قطعا موفقیت اولیه با انتظارات بالا همراه بود.

هواداران و کارشناسان انتظارات بیشتری از او دارند و مشتاق هستند نایتون به رویایی که یوسین بولت نتوانست به آن دست یابد، یعنی شکستن زمان 19 ثانیه در 200 متر، دست یابد. اما نایتون عجله نمی‌کند و می گوید: "من در بهترین حالت خود نیستم، اما وقتی به بهترین سطح خود رسیدم، می توانیم در مورد رکوردهای جهانی صحبت کنیم."

دیگر خبرها

  • با معرفی تیم‌های قهرمان؛ مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • اسبقیان: بانوان هاکی در صورت کسب مدال، پاداش می‌گیرند
  • معرفى قهرمانان تنيس بين المللى ساحلى در كيش
  • اولین آزمون استخدامی سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • کسب ۵ مدال نقره و برنز بوکسورهای کردستانی در رقابت‌های کشوری
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی شد
  • برنامه دور برگشت لیگ برتر روئینگ و اسلالوم
  • جانشین بولت: هنوز توانایی من را ندیده‌اید
  • زمان مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل مشخص شد
  • قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری