Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان فارس از بازداشت ٤ نفر از مسئولین شهرداری و شورای شهر صدرا به اتهام فساد مالی خبر داد. تاریخ انتشار: 11:45 - 14 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۳۹۱۴۳

حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، از بازداشت ٤ نفر از مسئولین شهرداری و شورای شهر صدرا خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دستگیر شدگان به اتهام فساد مالی بازداشت شده‌اند، گفت: تحقیقات قضایی در این خصوص در شعبه ویژه دادسرای عمومی و انقلاب شیراز در حال انجام است.

این مقام ارشد قضایی با اشاره به اینکه مطابق قانون نام بردن از افراد دستگیر شده به لحاظ عدم قطعیت اتهامات وارده ممنوع است، بیان کرد: دستگاه قضایی مبارزه با فساد را مطابق قانون در فضایی به دور از حاشیه‌های سیاسی و جو سازی در فضای مجازی با دقت و قاطعیت رسیدگی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

ورود مدعی العموم به موضوع آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع منطقه کوهمره سرخی شیراز تشکیل پرونده قضایی در پی شهادت یک مامور نیروی انتظامی در شیراز

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس دادگستری فارس دادستان شیراز شورای شهر صدرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۶۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار مرند بازداشت شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرند، گفت: شهردار مرند و چند نفر از کارکنان شهرداری با اتهامات مالی بازداشت شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان آذربایجان شرقی، یوسف ضیامهر، اظهار داشت: موضوع تخلفات شهرداری مرند از چندین ماه قبل تحت رصد مراجع اطلاعاتی و امنیتی بود که با صدور دستورات قضایی لازم و با جمع‌آوری اسناد و مدارک و پیرو این دستورات بیش از 10 نفر از جمله شهردار و معاون وی و چندین نفر از کارکنان شهرداری به اتهامات ارتشا و تضییع اموال دولتی و تبانی در معاملات دولتی و مشارکت و معاونت در این اتهامات، بازداشت و با صدور قرار تأمین مناسب روانه زندان شدند.

وی افزود: در بین متهمان از افراد عادی که با عوامل شهرداری همکاری و مساعدت داشتند نیز بازداشت شدند و تحقیقات از همه افراد در دادسرای مرکز استان و شهرستان مرند با جدیت ادامه دارد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرند خاطرنشان کرد: نتایج رسیدگی‌ها متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • باند اشاعه فحشا‌‌ در شیراز دستگیر شدند
  • شهردار این شهر بازداشت شد
  • شهردار مرند بازداشت شد
  • ۷ میلیارد کلاهبرداری تحت عنوان غصب عناوین انتظامی و قضایی
  • بازداشت اعضای یک شرکت هرمی کلاهبردار در شهریار
  • آنچه در یکصد و پنجاه و دومین جلسه شورای شیراز گذشت
  • در جلسه علنی شورای شهر شیراز چه گذشت؟
  • بازداشت در انتظار مدیرانی که در آتش سوزی امامزاده ابراهیم شفت ترک فعل کرده‌اند
  • شهرستان شدن«چمستان» مطالبه مردمی است
  • بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز