Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیاباته احتمالا 2 هفته مصدوم خواهد بود.

طرفداری- مهاجم تیم فوتبال استقلال به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ 2 هفته از تمرینات آبی پوشان دور خواهد بود.

به گزارش فارس، شیخ دیاباته، مهاجم خارجی استقلال به دلیل مصدومیت، یکی دو روز اخیر در تمرینات این تیم حضور نداشته است. دکتر کاوه ستوده در خصوص آخرین شرایط دیاباته گفت: 

بعد از بررسی MRI مشخص شد این بازیکن از ناحیه عضله همسترینگ دچار مصدومیت شده که البته این آسیب دیدگی چندان جدی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال این بازیکن باید دو هفته تحت درمان قرار بگیرد و روند درمانی او زیر نظر کادر پزشکی استقلال انجام خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به وضعیت سایر بازیکنان گفت:

رضاوند و سجاد آقایی با برطرف شدن مصدومیتشان در تمرینات حضور دارند.

گفتنی است، با شرایط دیاباته و اینکه مشخص نیست لیگ چه زمانی آغاز می‌شود این بازیکن فعلا به روند درمان خود ادامه خواهد شد اما شاید در صورت برگزاری مسابقات تا اواخر مرداد ماه این بازیکن دیدار اول تیمش را در لیگ از دست بدهد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۶۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تمرینات تیم ملی والیبال با ۱۸ بازیکن

تمرینات تیم ملی والیبال ایران برای حضور در لیگ ملت‌ها ۲۰۲۴ از امروز (دوشنبه ۱۷ اردیبهشت) با ۱۸ بازیکن پیگیری خواهد شد.

به گزارش ایسنا، تمرینات تیم ملی والیبال از نیمه فروردین ماه سال جاری با حضور کادر فنی ایرانی و با هدایت پیمان اکبری زیر نظر پائز و لئوناردو آغاز شد و موتا پائز سرمربی برزیلی- فرانسوی کشورمان از پنجم اردیبهشت ماه با حضور در تهران هدایت تمرینات را به دست گرفت.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران فهرست ۱۸ بازیکن را اعلام کرد که ادامه تمرینات از امروز (دوشنبه ۱۷ اردیبهشت) با حضور آن‌ها پیگیری خواهد شد.

میلاد عبادی‌پور، جواد کریمی، محمدطاهر وادی، علی رمضانی، مرتضی شریفی، امیرحسین اسفندیار، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، امین اسماعیل‌نژاد، محمد بربست، محمد ولی‌زاده، مهدی جلوه، علیرضا فراهانی مصلح آبادی، متین احمدی، آرمان صالحی و محمدرضا حضرت‌پور بازیکنان معرفی شده از سوی موریس موتا پائز برای ادامه تمرینات هستند.

علی شفیعی نیز که در تمرین روز گذشته مصدوم شد، به کارهای درمانی می‌پردازد تا شرایطش برای ادامه تمرینات مشخص شود.

وحید مرادی به عنوان سرپرست گروه و مدیر تیم، امیر خوش‌خبر (سرپرست اردو)، موریس موتا پائز (سرمربی)، پیمان اکبری (دستیار اول)، لئوناردو افونسو، عبدالرضا علیزاده، علی فتاحی و نوید مشجری (مربیان)، مارسلو زنگراند (بدنساز)، محمدامین شاکری (آنالیزور)، علی حدادی (فیزیوتراپ) و محمدناصر نقره‌ ای به عنوان ماساژور اعضای معرفی شده کادر فنی تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۲ بازیکن استقلال بازی با فولاد را از دست دادند
  • دو بازیکن استقلال محروم شدند
  • ۱۹ رباط صلیبی پاره! هدیه برنامه منظم لیگ
  • ادامه تمرینات تیم ملی والیبال با ۱۸ بازیکن
  • خبر امیدوارکننده نکونام از دو مدافع مصدوم
  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال
  • بحران خط دفاعی در منچستریونایتد؛ دوری سه هفته‌ای هری مگوایر از میادین
  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد
  • دوری قهرمان نامدار کشتی ایران از تمرینات +عکس
  • دلیل دوری ستاره کشتی ایران از تمرینات مشخص شد