Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل خبرگزاری آسوشیتدپرس، دو همکلاسی دوران دبیرستان «کانر بتس» --که روز یکشنبه در یک تیراندازی خشونت بار ۹ تن را در دیتون، اوهایو به قتل رساند-- به رسانه‌های خبری گفته اند او یک «لیست حمله» و یک «لیست تجاوز جنسی» داشته و در صدد اجرای موارد ذکر شده در آن بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همکلاسی‌های سابق او در حالی چنین اظهاراتی را بیان کرده اند که پلیس پیشتر گفته بود کانر بتس ۲۴ ساله هیچ سوء سابقه‌ای نداشته است و همین امر شرایط او را برای خرید اسلحه کالیبر ۲۲۳ و مهمات اضافی تسهیل کرده است.

آن‌ها که به شرط ناشناس ماندن این اطلاعات را در اختیار آسوشیتدپرس قرار داده اند، گفتند زمانی که بتس در دبیرستان بلبروک مشغول تحصیل بود به دلیل پیدا شدن فهرست حمله به مناطق مختلف که گفته می‌شد برای بتس است، به طور موقت از مدرسه اخراج شد. پس از آنکه به مدرسه بازگشت فهرستی از نام دختران دبیرستان که او قصد داشت به آن‌ها تجاوز کند، تهیه کرد.

یکی از همکلاسی‌های او که یک دختر تشویق کننده بود، گفت: در سال ۲۰۱۲ در دوران دبیرستان واقعا بتس را نمی‌شناختم، ولی زمانی که نام خود را در فهرست او دیدم با پلیس تماس گرفتم. پلیس گفته بود او دیگر به دبیرستان باز نمی‌گردد، ولی پس از مدتی او را در راهروی دبیرستان که آزادانه راه می‌رفت، دیدم.

بتس به عنوان یک بزرگسال سوءپیشینه‌ای در اداره پلیس نداشته است و اطلاعات دو همکلاسی او نشان می‌دهد که تمایلاتی ملی گرایانه و نژادپرستانه برای ارتکاب اعمال خشونت بار در او وجود داشته است.

کانر بتس روز یکشنبه با یک قبضه سلاح ای آر ۱۵ که به صورت قانونی خریداری کرده بود، ۹ نفر را در شهر دیتون اوهایو به قتل رساند و عده‌ای را زخمی کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا حوادث بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۷۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن ۴ افسر آمریکایی بر اثر تیراندازی در کارولینای شمالی

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش سی‌بی‌اس نیوز، در پی تیراندازی در ایالت کارولینای شمالی، چهار افسر پلیس آمریکا کشته و تعدادی دیگر زخمی شدند.

پلیس ایالت کارولینای شمالی تاکید کرد که فرد مظنون به تیراندازی نیز با شلیک گلوله تیم دوم افسران کشته شد و ۴ افسر دیگر زخمی شدند.

درگیری سه ساعته پس از خروج فرد مسلح ازخانه و تیراندازی ماموران و کشته شدن او به پایان رسید.

پلیس در ادامه عملیات او را شناسایی کرد و نام وی را با عنوان «تری کلارک هیوز جونیور» (۳۹ ساله) اعلام کرد.

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • حمله هولناک دسته‌جمعی مسلحانه به یک پزشک در خوزستان
  • کشته شدن ۲ سرباز رژیم صهیونیستی در حمله خودی
  • کشته شدن ۴ افسر آمریکایی بر اثر تیراندازی در کارولینای شمالی
  • گردشگر ترکیه‌ای با چاقو به یک پلیس صهیونیست حمله کرد
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در محله بی‌سیم تهران
  • ببینید | مرگ سه افسر پلیس؛ اولین تصاویر از تیراندازی خونین در ایالت کارولینا
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • از دستگیری عامل تیراندازی در خفر تا کشف ۱۶ هزر لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد