Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@09:13:28 GMT

دو نرم‌افزار مسجدیاب رونمایی می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۵۷۳۹۸

دو نرم‌افزار مسجدیاب رونمایی می‌شوند

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز کشور؛ حجت‌الاسلام حجت‌الله ذاکر معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد با اشاره به برنامه‌های این مرکز برای روز جهانی مسجد اظهار داشت: دو نرم‌افزار مسجدیاب «محراب» و «مسجد» قرار است در روز جهانی مسجد مصادف با ۳۱ مردادماه سالروز به آتش کشیدن مسجد الاقصی توسط صهیونیست‌ها، رونمایی شود که علاقه‌مندان می‌توانند از این روز،‌ این دو نرم‌افزار را از طریق پایگاه اطلاع رسانی این مرکز به نشانی masjed.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir دریافت کنند.

نرم‌افزار مسجدیاب «محراب»

وی افزود: نرم‌افزار مسجدیاب «محراب» این امکان را برای افراد فراهم خواهند کرد تا در هر مکانی که هستند، بتوانند نزدیک‌ترین مسجد به خود را پیدا کنند، افراد می‌توانند برای اقامه نماز جماعت نزدیک‌ترین مسجد را به خود یافته و به‌صورت پیاده و یا با ماشین، مسیریابی لازم برای رسیدن به این مسجد را اخذ کنند.

امکان تور مجازی مسجد در نرم‌افزار «محراب»

ذاکر ادامه داد: نرم‌افزار مسجدیاب «محراب» تور مجازی برای معرفی مساجد دارد که تصاویر سه‌بعدی از مکان‌های مختلف هر مسجد در آن بارگذاری شده است و بناست در آینده مراسم‌های مختلف هر مسجد نیز در این نرم‌افزار اطلاع‌رسانی شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد گفت: نرم‌افزار «مسجد» نیز بناست به ارائه محتواهای لازم در حوزه مسجد بپردازد که هر دو این نرم‌افزارها در روز جهانی مسجد از طریق پایگاه masjed.ir قابل دریافت خواهد بود.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۷۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان ما لایق رتبه‌های بالا در سطح مسابقات بین‌المللی هستند

 علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان در حاشیه مسابقات کشتی فرنگی جام تختی در اهواز گفت: جوانان ما در خوزستان لایق کسب رتبه‌های بالا در صحنه‌های بین‌المللی خصوصا در المپیک هستند و امیدواریم در کشتی فرنگی صاحب مدال المپیک شویم.

او گفت: امروز شاهد شور و شوق خوبی بین جوانان و قهرمانان در جام تختی بودیم و تیم ملی با پیشقراولی ورزشکاران خوزستانی قهرمان شد و این ورزشکاران نشان دادند که شایستگی‌های بالایی دارند.

حسینی محراب ادامه داد: امیدواریم در همه رشته‌های ورزشی به موفقیت برسیم و در کنار ورزشکاران در همه رشته‌های ورزشی هستیم انشاالله با همت هیئت‌های استانی، شهرستانی و مدیران پرزش و جوانان و مسئولان ذیربط جوانان خوزستانی استعداد خود را نشان دهند و در کشور و آسیا بدرخشند

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • حال و هوای مسجد کوفه- محراب شهادت مولا امیرالمومنین(ع)
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟
  • چرا باید در کسب و کار خود از نرم افزار مالی استفاده کنیم؟
  • جوانان ما لایق رتبه‌های بالا در سطح مسابقات بین‌المللی هستند
  • سکوت مجامع بین المللی نسبت به کشتار مسلمانان از حد وجدانی فراتر رفته است
  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟/ خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دما بالا
  • تشدید نظارت برفعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد
  • بافق میزبان کنفرانس بین المللی تحقیقات شتر
  • اختصاص عمده کشت نهال در کشور به خوزستان