Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- اداره روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ مطالب مطرح شده در مورد تعطیلی کتابفروشی گلزار مطهر شهدای بهشت زهرا(س) را تکذیب کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، در توضیحات اداره روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ آمده است:
در پی انتشار مطلبی با عنوان «تأسف کاربران فضای مجازی در پی تصمیم عجیب بنیاد شهید» در برخی سایت های خبری، بر خلاف مطالب طرح شده در این گزارش، به اطلاع می رساند بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ قصد تغییر کاربری کتابفروشی واقع در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) که در تملک این بنیاد می باشد را ندارد و مرکز فرهنگی بهشت زهرا(س) قطب فرهنگی این بنیاد محسوب شده و از ابتدای تاسیس این مرکز تاکنون تمام فعالیت های انجام شده در آن با هدف گسترش و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در راستای توسعه فضای فرهنگی بهشت زهرا(س) و هماهنگی های انجام شده با اداره کل انتشارات بنیاد و همچنین شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جهت ترغیب بیشتر علاقه‌مندان به مطالعه آثار حوزه دفاع مقدس، موضوع عرضه این کتاب ها با تخفیف ویژه را در دستور کار خود دارد.
قابل ذکر است هم اکنون نیز یک سال از اتمام قرارداد این کتابفروشی با بنیاد می گذرد و با توجه به عدم همکاری مستأجر فعلی این بنیاد تصمیم به واگذاری این مکان به ایثارگران متقاضی و ادامه کار این کتابفروشی با سیاست ایجاد زمینه مناسب برای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت را دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شایعه تعطیلی گلزار شهدا بهشت زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۷۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ساماندهی کودکان گل فروش حاشیه بزرگراه شهید هاشمی و بهشت زهرا (س)

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین اخگر پور سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ افزود: با توجه به اینکه محور شهید هاشمی از بزرگراه های پر تردد و از مسیر های منتهی به بهشت زهرا (س) محسوب می شود اغلب کودکان کار در حاشیه این محور و در غرفه ها مشغول فروش گل هستند.

وی ادامه داد: به منظور جلوگیری از سوء استفاده از کودکان، احتمال خطر تصادف آنها و ایمنی ترافیکی در حاشیه بزرگراه در قالب طرح ساماندهی آسیب های اجتماعی ۶۳ کودک مشغول به کار در غرفه ها توسط مددکاران سازمان بهزیستی جذب و به منظور ساماندهی جمع آوری شدند.

به گفته این مسئول، شناسایی سر شبکه های به کارگیری کودکان در حاشیه این محور و بهشت زهرا(س) در دستور کار قرار دارد .

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ساماندهی کودکان گل فروش حاشیه بزرگراه شهید هاشمی و بهشت زهرا (س)
  • ساماندهی کودکان گل فروش در حاشیه بهشت زهرا (س)
  • برخورد بدون اغماض با ترک فعل‌ها درباره خدمات‌دهی سلامت به والدین شهدا
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای گمنام دانشگاه فرهنگیان مشهد
  • برخورد با ترک فعل‌ها درباره خدمات دهی سلامت به والدین شهدا
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت + جزییات
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»