Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@19:38:55 GMT

خبرگزاری مهر چشم و زبان سازمان تبلیغات اسلامی است 

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۵۷۶۷۴

خبرگزاری مهر چشم و زبان سازمان تبلیغات اسلامی است 

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سعید مهدوی صبح دوشنبه در نشست صمیمی به منظور تجلیل از خبرنگاران شهرستانی خبرگزاری مهر به مناسبت روز خبرنگار که در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی گیلان برگزار شد با بیان اینکه باید روز شهادت و یا ولادت زینب کبری(س) روز خبرنگار نامگذاری می‌شد، اظهار کرد: حضرت زینب (س) نمونه یک خبرنگار هستند که با بیان رسای خود در آن برهه زمانی کار رسانه ای انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تأکید بر اینکه کار خبرنگاران زینب گونه و با هدف ابلاغ پیام مهم اسلام به جهان است، افزود: رسیدن به تمدن نوین اسلامی و بازیابی هویت انسانی یکی از رسالت‌های مهم خبرنگاران و اصحاب رسانه است.

وی در ادامه با اظهار خشنودی از حضور بانوان در خبرگزاری مهر استان گیلان، گفت: در عصر تهاجم فرهنگی، هویت ایرانی و اسلامی کم از هویت غربی ندارد و امام راحل همواره بر وطن دوستی در نظام اسلامی تأکید داشتند.

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه در فصول گذشته به خبرگزاری مهر در استان گیلان آنگونه که باید توجه نشده است، تصریح کرد: امروز نیازمند تعامل بیشتر بین سازمان تبلیغات اسلامی و خبرگزاری مهر در استان گیلان هستیم.

وی تأکید کرد: خبرگزاری مهر چشم و زبان سازمان تبلیغات اسلامی در بخش‌های مختلف بویژه در اجرای بیانیه گام دوم انقلاب است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان تصریح کرد: تمدن سازی اسلامی، نهضت مطالبه گری، گزارشات مستند درخصوص مسائل فرهنگی، سیاسی و سایر بخش‌های جامعه، باید مورد توجه خبرگزاری‌ها و خط حرکتی خبرگزاری مهر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه بین سازمان تبلیغات اسلامی و خبرگزاری مهر باید ارتباط قوی ایجاد شود، ادامه داد: خبرگزاری مهر در بخش شئونات اسلامی باید صدای بلندی داشته باشد در حوزه عدالت خواهی، مهر به عنوان یکی از مهمتربن رسانه‌های انقلاب وارد عمل شود.

حجت الاسلام مهدوی افزود: خبرگزاری مهر در بخش رسانه‌ای باید همچون مهر بدرخشد و با رصد عملکرد خود، خود را آماده جهاد رسانه ای کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان در ادامه با اشاره به روحیه حریت محور خبرنگاران، بیان کرد: آسیب های عوام، خرافه پرستی و کانون‌های قدرت و ثروت، خطراتی است که خبرنگاران را تهدید می‌کند.

حجت الاسلام مهدوی اظهار کرد: اصحاب حق باید زینب گونه صدای خود را بلند کند پیش از آنکه اصحاب باطل جیغ بنفش خود را به جامعه القا کنند.

در پایان این نشست از خبرنگاران خبرگزاری مهر فعال در شهرستان‌های مختلف استان گیلان تجلیل شد.

کد خبر 4685261

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب خبرگزاری مهر سعید مهدوی تبلیغات اسلامی گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۷۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقاط حادثه خیز جاده‌های گیلان شناسایی و رفع شود

به گزارش خبرنگار مهر، رضا اکبری عصر شنبه در جلسه ایمنی راه‌های استان گیلان اظهار کرد: آمار تصادفات رانندگی در کشور بالا است و ما متوجه آن هستیم و اعتقاد داریم باید برای کنترل آن اقدامات لازم را انجام دهیم.

معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ضمن تاکید بر لزوم سرمایه‌گذاری در حوزه زیرساخت و جاده سازی استاندارد افزود: در حوزه جاده سازی باید حداکثر تلاش و مسؤولیت پذیری را به خرج دهیم تا آمار تصادفات رانندگی کاهش پیدا کند.

اکبری از محدود بودن بودجه سازمان راهداری کشور سخن گفت و تصریح کرد: با وجود اینکه بودجه ما در این سازمان اندک است با این حال باید در راستای وظایف ذاتی خود، ایمنی سازی راه‌ها و کسب رضایتمندی مردم قدم برداریم.

وی تحلیل علت تصادفات را نیز در جهت کاهش آمار تصادفات ضروری خواند و بیان داشت: رؤسای ادارات راهداری در شهرستان‌ها باید تمام نقاطی که تصادفات آن بیشتر از جاهای دیگر است شناسایی کنند تا مشخص گردد سازمان راهداری چگونه می‌تواند در این خصوص کمک کرده و آمار را کاهش دهد.

معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افزود: تابلوهای راهنمایی و رانندگی در استان گیلان محو هستند و باید برای حل این مشکل چاره اندیشی شود زیرا با توجه به مسافر خیز بودن گیلان، این موضوع می‌تواند یکی از علل بالا بودن تصادفات رانندگی باشد.

کد خبر 6090225

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • رونمایی از آهنگ خلیج‌فارس به ۲ زبان فارسی و عربی در اراک
  • علل موفقیت در فتح خرمشهر از زبان سرهنگ عراقی + ویدیو
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • نقاط حادثه خیز جاده‌های گیلان شناسایی و رفع شود
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • حمایت شورای هماهنگی تبلیغات از اعتراضات دانشجویی علیه اسراییل
  • رسانه عرب زبان: تل‌آویو در پرونده «آنروا» سیلی محکم خورد
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست