Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس با توجه به مشکلات مالی شدیدی که دارد گزینه‌های ارزان قیمتی را برای خرید گابریل کالدرون ترجیح می دهد تا خلاء خط حمله این تیم پر شود و مرد آرژانتینی هم راضی شود.

به گزارش تابناک ورزشی، یکی از آن‌ گزینه های ارزان و احتمالا فاقد کیفیت همین مادیبو مایگا است که در یک سال اخیر تنها چند دقیقه به میدان رفته است و در نهایت هم او در تست پزشکی باشگاه پرسپولیس هم مردود شد اما نکته اینجاست که تا دیروز گفته می شد شخص کالدرون روی جذب این مهاجم مالیایی اصرار دارد و این بازیکن انتخاب اجباری سرمربی است اما حالا برخی زمزمه ها مبنی بر علاقه کالدرون به خریدهای برزیلی به گوش می رسد که با اطلاعات قبلی در تناقض است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود آنکه هواداران پرسپولیس از روند خرید یک مهاجم جدید خارجی حسابی کلافه شده اند، شنیده می شود که سرمربی این تیم از ردن شدن مادیبو در تست پزشکی خوشحال است چرا که این باعث می‌شود تا ایرج عرب هر چه سریع تر سراغ گزینه مورد علاقه کالدرون رود. این گمانه زنی به طرز واضحی با واقعیات هفته گذشته و قبل از پرواز این بازیکن به تهران در تناقض است.

برخی منابع خبری غیررسمی که نمی توان روی صحت اطلاعات و گفته های شان حساب باز کرد، معتقدند که سرمربی سرخ پوشان بعد از رد شدن مادبو تاکید کرد که گزینه نخست او برای تقویت خط حمله، بازیکن برزیلی است و باید دید که آیا در نهایت باشگاه پرسپولیس با درخواست او موافقت می‌کند و می‌تواند گزینه مورد علاقه این مربی را برای خط حمله جذب کند یا باید منتظر گزینه‌های عجیب دیگر و وقت کشی مدیران آماتور و غیرفوتبالی پرسپولیس بود.

در این میان تاخیر در آغاز لیگ نوزدهم به گفته خود کالدرون کالدرون، خبر خوبی برای پرسپولیس است، در غیر این صورت ممکن بود که مدافع عنوان قهرمانی به خاطر تقویت نشدن در خط حمله در هفته‌های آغازین به مشکل بخورد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: تابناک ورزشی کالدرون پرسپولیس مایگا هادی رضوی رامین مهمانپرست گچساران حوزه های انتخابیه اصفهان چرام رژیم حقوقی دریای خزر رمز ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۸۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی: هر وقت احساس کنم که وضعیت خوب نیست می‌روم

سرمربی آبی اناری‌ها از نمایش شاگردانش در دیدار برابر والنسیا راضی و خوشحال است. او گفت اگر وقت احساس کند که از حمایت لازم برخودار نیست تیم را ترک می‌کند.

به گزارش ایسنا، بارسلونا در آخرین بازی از هفته سی و سوم رقابت‌های لالیگا با نتیجه ۴ بر ۲ والنسیا را شکست داد.

ستاره این  بازی روبرت لواندوفسکی بود که توانست سه گل به ثمر برساند.

به نوشته آس، ژاوی در نشست خبری بعد از بازی گفت: من خوشحال و راضی هستم. اشتباه باعث شد تا با نتیجه دو بر یک عقب بیفتیم اما ناامید نشدیم و به بازی برگشتیم. باوجود آن که اشتباهات فردی داشتیم اما به نظرم نظم تیمی خوب و در کارهای هجومی  راضی کننده بودیم. باید از این نمایش و پیروزی خوشحال باشیم. به کمی آرامش بیش‌تر نیاز داشتیم با این حال من از نتیجه و عملکرد بازیکنان راضی و خوشحال هستم.

او ادامه داد: فرمین لوپز بسیار خوب بود. او در فضاها بازیکن بسیار کارآمدی است و می‌تواند کمک زیادی به تیم کند. البته به نظرم باید فرصت‌های بیش‌تری را در این بازی خلق می‌کرد هر چند که توانست گلزنی کند.

سرمربی آبی اناری‌ها درباره درخشش روبرت لواندوفسکی هم گفت: به نظرم شکست در ال کلاسیکو باعث شد تا وضعیت تیم تغییر کند. لواندوفسکی هم بهتر شده است و آمار گلزنی او به خوبی چنین چیزی را نشان می‌دهد؛ البته او می‌توانست بهتر از این هم ظاهر شود.

او درباره دلیل تغییر نظرش برای ماندن در بارسلونا گفت: من واقعا می‌خواستم بروم اما وضعیت تغییر کرد. من احساس کردم که از حمایت باشگاه و مدیر ورزشی برخوردار هستم و به همین خاطر تصمیم به ماندن گرفتم. احساس کردم که باید بمانم. اگر این احساس به من دست می‌داد که از حمایت لازم برخوردار نیستم قطعا تیم را ترک می‌کردم. اگر هم در آینده چنین احساسی داشته باشم قطعا می‌روم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رامون کالدرون: هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید که رئال مادرید، کار آسانی برابر بایرن مونیخ خواهد داشت
  • ◄ کارت هوشمند رانندگان کامیون ؛ بخشنامه جدید و خوشحال کننده برای رانندگان
  • ژاوی: هر وقت احساس کنم که وضعیت خوب نیست می‌روم
  • دادگاه لاهه در حال بررسی جنایات اشغالگران در بیمارستان‌های غزه است
  • پرسپولیس مقابل سپاهان چپ‌رو می‌شود!
  • عالیشاه و بیرانوند تحت نظر کادر پزشکی و غیبت 3 مصدوم؛ گزارش تمرین پرسپولیس
  • بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی
  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم
  • وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالج: او برای بازگشت به میادین آماده است!
  • صدای خُردشدن استخوان‌های صهیونیسم جهانی به گوش می‌رسد