Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی می‌گوید که با سود روزانه پرداختی به یک درصد سپرده‌گذاران که از مالیات هم معاف هستند، می‌توانیم ۴۳۲۷ کلاس درس بسازیم.

به گزارش ایسنا، محمدرضا دیانی امروز (دوشنبه) در یک نشست خبری، اظهار کرد: در حالیکه صنایع ما به دلیل کمبود نقدینگی زمین‌گیر هستند، آمارها نشان می‌دهد که ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ درصد سپرده‌گذاران غیردولتی، ۸۵ درصد سپرده‌های کشور را در اختیار دارند و تنها یک درصد این سپرده‌گذاران نیز صاحب ۷۴ درصد سپرده‌ها هستند.

وی افزود: با سود روزانه پرداختی به یک درصد سپرده‌گذاران که از مالیات هم معاف هستند می‌توانیم ۴۰۰ کیلومتر بزرگراه یا ۴۳۲۷ کلاس درس یا ۱۰ بیمارستان ۱۰ تخته بسازیم. در چنین شرایطی لایحه
مالیات بر عایدی سرمایه نیز سال‌ها است که در مجلس شورای اسلامی دست به دست می‌شود.

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی همچنین تصریح کرد: اگر تصویب این لایحه زمان می‌برد، بهتر است که سران قوا به موضوع ورود کرده و لایحه مالیات بر عایدی سرمایه را سریع‌تر تصویب کنند چراکه تنها راه مبارزه با تحریم‌ها، تولید ملی است.

وی با بیان اینکه کارخانه‌های تولید لوازم خانگی در حال حاضر با ظرفیت ۲۰ تا ۳۰ درصد فعالیت می‌کنند، گفت: این صنعت در حال حاضر به حدود ۴۰۰۰ میلیارد تومان نقدینگی نیاز دارد تا بتواند ظرفیت تولید را به ۶۰ درصد برساند.

ادامه دارد...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۸۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ناصر فرشید، ظهر چهارشنبه به خبرنگاران گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان در پی دریافت خبری مبنی بر نگهداری انواع لوازم خانگی خارجی در یک انبار در شهر کرمان، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی قضائی و با همراهی کارشناسان اداره صمت استان در بازدید از این انبار بیش از ۴۰ دستگاه انواع لوازم خانگی خارجی شامل یخچال فریزر، تلویزیون، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی و دیگر لوازم منزل را کشف و آنان را تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان دادند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این اقلام را بیش از ۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر و به تعزیرات حکومتی معرفی شد که در این رابطه با توجه به ضرر و زیان عرضه کالای قاچاق به جای تولیدات داخلی، از همگان می‌خواهیم نگهداری و فروش هرگونه اقلام قاچاق و غیر مجاز را به شماره ۰۹۶۳۰۰ سامانه خبری پلیس امنیت اقتصادی گزارش کنند.

کد خبر 6094278

دیگر خبرها

  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان 
  • علی جدی در گفت و گو با قدس: معافیت مالیاتی سرمایه گذاری در مناطق محروم باید حداکثری باشد
  • بومی‌سازی تولید پره توربین‌های کلاس F در سال جاری
  • پازوکی :تولیدکنندگان خواستار افزایش قیمت لوازم خانگی هستند/ واردات لوازم خانگی همچنان ممنوع است
  • علی جدی در گفت و گو با قدس: مجلس باید مالیات بر درآمد در مناطق محروم را کاهش دهد
  • مردم در مقابل سرمایه گذاری در بخش تولید باید مطمئن باشند سود تضمینی دریافت می کنند
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان
  • ۹۹ درصد لوازم خانگی تقلبی در اینجا به فروش می‌رسند | چقدر لوازم خانگی تقلبی در بازار وجود دارد؟
  • دولت از فعالان بازار لوازم خانگی انتظار معجزه دارد