Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایشگاه کار تهران، رویدادی است که در آن سازمان‌ها با موقعیت‌های شغلی خود در آن حاضر شده و فرصت می‌یابند تا با تعداد زیادی از کارجویان ملاقات کرده و در یک فضای رقابتی نسبت به جذب نفرات موردنظر جهت استخدام،کارآموزی وکارورزی اقدام کنند. طبیعتا چنین رویدادی می‌تواند بستری مطمئن برای کاریابی، جستجوی رزومه، تبادل اطلاعات و توانمندی‌های کارجویان با کارفرمایان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش «تابناک»، با توجه به اهمیت کاریابی و اضافه شدن جمع زیادی از فارغ التحصیلان به جامعه بیکاران و همچنین شنیده شدن اینکه نیروی کار متخصص وجود ندارد از سمت کارفرمایان، نشان می دهد که انجام یک کار تخصصی در حوزه شغل یابی بسیار مهم و حیاتی است. هر شرکت یا سازمانی نیاز دارد که کارکنان خود را با یک رویکرد جامع و بر مبنای وجوه مختلف و در نهایت براساس کفایت و لیاقت آنها استخدام نماید، و نمایشگاه کار می تواند براساس خط مشی خود شرایط لازم برای این فرآیند برای متقاضیان را ایجاد می‎نماید. و همچنین دانشجویان، فارغ التحصیلان و کارجویان نیز می توانند در نمایشگاه کار علاوه بر مذاکره مستقیم با کار فرمایان از مهارت ها و توانمندیهای لازم جهت کسب شغل مورد علاقه خود مطلع شوند. بنابراین در نمایشگاه کار دانشگاه تهران ارتباط بین کارجو و کارفرما در فضایی دینامیک و رقابتی محقق می شود تا هر دو بین گزینه های مختلف پیش رو انتخاب مناسب را انجام دهند. زنجیره ارزش سرمایه انسانی و مشکلات شغلی فقط در کشور ایران نبوده و سالهای دور دانشگاههای مطرح جهان و سازمانها و کمپانی های بزرگ نیز با این مسئله و مشکل مواجه بوده اند.

نمایشگاه کار دانشگاه تهران توسط دانشکده مدیریت دانشگاه تهران با حضور شرکت ها و سازمانهای مطرح کشور و داشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاههای سراسر کشور در آبان ماه سال 1398 سال رونق تولید و اشتغال برگزار خواهد شد.

از مهمترین مزیت های و برنامه این نمایشگاه و جشنواره کار می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

1- بررسی چالش های خاص سازمانها شرکت کننده در نمایشگاه کار در حوزه های مختلف به صورت موردکاوی

2- ارزیابی رزومه ها و سنجش کارجویان بر مبنای آزمون های معتبر با رویکرد شایستگی

3- تحلیل برند کارفرمایی

همچنین برگزاری کارگاه ها و پنل های تخصصی با موضوعات رزومه نویسی به زبان فارسی و لاتین،مصاحبه شغلی،آشنایی با زبان بدن،تدوین برنامه توسعه فردی،طراحی مسیر شغلی،آشنایی با شبکه های اجتماعی معتبر کاریابی در دنیا بر اساس نیازهای کارجویان و کارفرمایان.

کارجویان و کارفرمایان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از جشنواره و نمایشگاه کار دانشگاه تهران به وب سایت جشنواره کار به آدرس  tehranjobfair.com مراجعع نمایند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: دانشگاه تهران نمایشگاه کار کاریابی دانشکده مدیریت جشنواره کار حسن آیت رامین مهمانپرست گچساران حوزه های انتخابیه اصفهان چرام رژیم حقوقی دریای خزر رمز ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۹۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف یارانه کتاب، امسال ۸۰۰ هزار تومان است

آفتاب‌‌نیوز :

محمد خلج، مدیر کمیته اداری و مالی سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب گفت: معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای سیاست‌های ترویج کتاب و کتابخوانی و حمایت از نشر کشور، اقدام به توزیع یارانه اعتباری خرید سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برای اعضای هیأت علمی، دانشجویان و طلاب سراسر کشور می‌کند. 

وی با اشاره به سقف یارانه اعتباری خرید کتاب ویژه دانشجویان، طلاب و اعضای هیأت علمی گفت: سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب۷۰۰هزار تومان است که از این مقدار۴۲۰هزار تومان سهم مشارکت دانشجویان و طلاب بوده و ۲۸۰هزار تومان سهم معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. همچنین سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای اعضای هیأت علمی ۸۰۰هزار تومان است که از این مقدار معادل ۴۰۰هزار تومان سهم عضو هیأت علمی و ۴۰۰هزار تومان نیز برعهده معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود.

مدیر کمیته اداری و مالی ادامه داد: یارانه اعتباری خرید کتاب (بُن کتاب) صرفا در بخش مجازی سی وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قابل استفاده است و به‌صورت «اعتبار خرید» به کد ملی متقاضیان اختصاص پیدا می‌کند. برای دریافت این یارانه در هنگام درخواست نیازی به واریز وجه نیست و یارانه اختصاصی در زمان خرید کتاب محاسبه و کسر خواهد شد.

محمد خلج در پایان گفت: اعضای هیأت علمی، دانشجویان و طلاب سراسر کشور در صورتی که اطلاعاتشان از سوی مراکز ذیربط (وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه‌های غیرانتفاعی، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور و ...) به ستاد نمایشگاه ارسال شده باشد، می‌توانند ۳ روز قبل از آغاز سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران (از ۱۶اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) به نشانی اینترنتی ketab.ir مراجعه کنند و پس از ثبت‌نام ـ ورود به سامانه نمایشگاه مجازی کتاب در قسمت پروفایل، درخواست خود را برای دریافت یارانه اعتباری ثبت کنند.

سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • نخستین مدرسه فریلنسری ایران راه‌اندازی می‌شود
  • نخستین مدرسه فریلنسری ایران راه اندازی می‌شود
  • برگزاری نمایشگاه حمایت از غزه در دانشکدگان هنر‌های زیبای دانشگاه تهران
  • امسال بن خرید کتاب دانشجویان و طلاب چقدر است؟
  • سقف یارانه کتاب، امسال ۸۰۰ هزار تومان است
  • برگزاری همایش ایمنی وبهداشت شغلی شرکت‌های شهرستان میبد
  • حضور تجار در «ایران اکسپو»بهترین پاسخ به ناامن جلوه دادن کشوربود
  • بازدید رایگان معلمان و استادان دانشگاه از موزه هنر‌های معاصر تهران در روز معلم
  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی
  • معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر