Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ عبدالرسول کریمی معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران اعلام کرد:اردوی ملی ۲ هزار نفره دانش آموزان پیشتاز در تهران و نیشابور برگزار می شود؛ که متولی برگزاری اردوی ملی برای دختران پیشتاز شهر تهران است و دانش‌آموزان دختر از ۱۶ تا ۲۰ مرداد در اردوگاه باهنر حضور می یابند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: از هر استان در اردوی دختران ۲۶ نفر و در اردوی پسران ۲۵ نفر شرکت می‌کنند که امسال برای اولین بار قرار است از توان دانش‌آموزان برای امور اجرایی استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در واقع بخشی از عوامل اجرایی، دانش‌آموزان و مربیان مجامع هستند.

کریمی افزود: دانش‌آموزان از مهر ماه سال گذشته در اردوهای شهرستانی شرکت کردند و سپس به مرحله استانی رسیدند و در نهایت برای اردوی ملی انتخاب شدند. در مرحله کشوری از هر استان ۲۱ نفر در قالب ۳ تیم ۷ نفره حضور پیدا می‌کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران خاطر نشان کرد: همه فعالیت‌هایی که در اردو انجام می‌شود مبتنی بر برنامه‌های سند تحول بنیادین و از جمله ساحت‌های اعتقادی و اخلاقی است. همچنین قرار است در این اردو بیانیه گام دوم انقلاب، با سند تحول بنیادین و اساسنامه سازمان دانش‌آموزی پیوندی ایجاد و به دانش‌آموزان ارائه شود.

کریمی در ادامه اظهار کرد: اردوی ملی امسال با رویکرد باز آفرینیفعالیت‌ها و محتوای آموزشی در محورهای آزمون‌های گروهی و تیمی، فعالیت‌های فرهنگی و آزمون‌هایمسابقه‌ای برگزار می‌شود. محتوای آزمون‌‌ها برگرفته از دانش و معلوماتی است که مربیان آموزش داده‌اند.دانش‌آموزان در قالب تیم‌های هفت نفره و همراه یک مربی در آزمون شرکت می‌کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران تصریح کرد: هدف از برگزاری این اردو؛ آشنایی دانش‌آموزان با مهارت‌های اجتماعی، محتوای آموزشی جدید، ارائه توانمندی‌هایدانش‌آموزان و کسب دانش و تجربه است. با توجه به تنوع قومیتی، زبانی و سلایق مختلفی که در اردو وجود دارد، دانش‌آموزان می‌توانند با هم تبادل تجربه داشته باشند.

شایان ذکر است: بسته فعالیت‌های فرهنگی در نظر گرفته شده برای دانش آموزان شامل جُنگهای شب، بازدید‌ها، محفل انس با قرآن و برنامه شام وحدت است.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش انقلاب شهر تهران قرآن معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۹۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان

 معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان گفت: در این مرحله از جشنواره میزبان آثار دانش‌آموزان سراسر استان جهت سنجش آنها در هنر‌های آوایی و نمایشی هستیم.

مجتبی قمری افزود: هنر‌های آوایی شامل تک نوازی، سرود گروهی و ساز‌های مختلف ایرانی و خارجی و هنر‌های نمایشی شامل نمایش عروسکی، نمایش خیابانی، نمایش صحنه‌ای و نمایش نامه‌خوانی و نقالی می‌باشد.

او تصریح کرد: هدف ما ارزیابی و استعدادیابی دانش آموزان در رشته‌های مختلف است و بدین منظور در این مسابقات فرم ارزیابی و شناسایی دانش‌آموزان مستعد به داوران تحویل داده شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان گفت: دانش‌آموزان مستعد و علاقمند پس از سنجش به کانون‌های دانش‌آموزی جهت پیشرفت و آموزش بیشتر معرفی می‌شوند. 

مجتبی قمری افزود: برگزیدگان جشنواره استانی به مقطع کشوری راه خواهند یافت و امیدواریم بتوانند در دوره کشوری نیز حائز رتبه برتر شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد
  • جشنواره نوجوان خوارزمی در مهرستان و خاش
  • جشن تکلیف دانش آموزان دختر آستارایی برگزار شد
  • آیین «زنگ سپاس معلم» در مشهد برگزار شد
  • ۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • ضرورت انجام کارهای فرهنگی در حوزه دانش آموزی
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت