Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-29@08:06:11 GMT

ربیعی: ظریف هم یک رسانه است

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۵۹۲۲۵

ربیعی: ظریف هم یک رسانه است

به گزارش جهان نيوز، «محمدجواد ظریف»، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، امروز (دوشنبه) به‌مناسبت روز خبرنگار، در یک نشست خبری حاضر شد.

پیش از آغاز سخنان ظریف، «محمود دعایی»، رئیس موسسه اطلاعات طی سخنانی در آستانه روز خبرنگار در محل وزارت امور خارجه با حضور محمدجواد ظریف طی سخنانی عنوان کرد: چهل سال است من در روزنامه اطلاعات این مسئولیت را عهده دار هستم و سعی کردم وصایای حضرت امام (ره) را با دقت انجام دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی خطاب به ظریف گفت: ما شما را خیلی دوست داریم. من منویات قلبی خود را که از صمیم قلب اعتقاد دارم بیان می‌کنم.

محمد خدادی معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد هم در این نشست گفت: ظریف جریان سازی خبری را به زمان و مکان مورد استفاده قرار می‌دهد. بد نباشد یک کلاسی بگذاریم و از ظرفیت مهارت وزیر خارجه استفاده کنیم. اینکه ظریف توانسته در این مصاف خبری تبریک می‌گویم.   علی ربیعی سخنگوی دولت نیز طی سخنانی در این مراسم ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: در وزارت خارجه هستیم و برای ظریف آمدیم و روز خبرنگار هم هست. هیچ دوره‌ای مثل امروز نسبت رسانه با ایران عزیز به این اندازه نبوده است و هیچ دوره‌ای وزارت خارجه، سیاست خارجی و وزیر خارجه در سپهر عمومی جامعه قرار نداشته است و کمتر دوره‌ای وزیر خارجه ما در سپهر جهانی قرار داشته است.

سخنگوی دولت ادامه داد: هیچ دوره‌ای کاخ سفید علیه ایران بسیج نشده بود و علیه ملت و دولت این‌چنین نشانه‌روی علیه وزارت خارجه و ایران صورت نگرفته بود. هیچ دوره‌ای مثل امروز قدرت‌های متخاصم خارجی بر عملیات علیه ایران متمرکز نشده بودند.

وی گفت: دشمن از مرز‌های فیزیکی و خاکی نیاز به عبور ندارد. امروز دشمن می‌خواهد در خانه‌ها و افکار و در بیمارستان‌ها در درون بیماران هموفیلی و درون معیشت مردم دشمنی خود را ابراز کند. هیچ دوره‌ای مثل الان افکار عمومی متوجه سیاست خارجی نبود و افکار عمومی در داخل در معرض تناقض‌ها قرار نداشت.

ربیعی افزود: امروز بیش از همیشه به انسجام و مقاومت ملی نیاز داریم.

سخنگوی دولت ادامه داد: خوشحالم بگویم ظریف هم یک رسانه است و هم تولید محتوا می‌کند و هم ابزار انتقال پیام است و هم بازخورد پیام بوده و هم مثل رسانه‌ها که در تولید محتوا تا انتقال پیام دچار پارازیت می‌شوند، دچار پارازیت می‌شود. اجازه ندهیم در مقابل پارازیت‌های خصومت ورزانه این رسانه ما صدایش شنیده نشود.

وی خطاب به ظریف گفت: مردم شما و وضعیت جامعه و تلاش‌ها را می‌فهمند. ما روز پنجشنبه روز تحریم ظریف را در میان جامعه خبری روز دیپلماسی عمومی می‌کنیم.
ربیعی افزود: هر چه با شما بیشتر خصومت کنند بیشتر در دل و روح جامعه ایرانی جا دارید.

منبع:فارس کپی متن خبر برچسب ها: علی ربیعی ظریف سخنگوی دولت

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: علی ربیعی ظریف سخنگوی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۹۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر اردوغان به آمریکا به تعویق افتاد

وزارت امور خارجه ترکیه از به تعویق افتادن سفر رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه به آمریکا که قرار بود در ۹ ماه مه برگزار شود، خبر داد.

بنابر گزارش آناتولی، بر اساس اظهارات اونجو کچالی، سخنگوی وزارت امور خارجه ترکیه سفر اردوغان به دلیل تناقض در برنامه‌های دیپلماتیک به تعویق افتاد.

سخنگوی وزارت خارجه ترکیه اعلام کرد که این دیدار در فرصتی دیگر برای هر دو طرف مشخص خواهد شد. کچالی در ادامه بر ادامه گفتگو‌های سطح بالا میان ترکیه و آمریکا تاکید کرد.

اردوغان و بایدن از زمان روی کار آمدن رئیس جمهوری دموکرات آمریکا در ژانویه ۲۰۲۱، چندین بار در کنفرانس‌های بین المللی ملاقات کرده و تلفنی صحبت کرده‌اند.

روابط واشنگتن و آنکارا به دلیل اختلاف نظرها بر سر پاره‌ای از موضوعات، مدت‌هاست متشنج است.

اگرچه این اختلافات از زمانی که آنکارا درخواست سوئد برای پیوستن به ناتو را در اوایل سال جاری تصویب کرد، کمتر شد، اما همچنان اختلافات بر سر سوریه، روسیه و جنگ در غزه ادامه دارد.

این تعویق چند روز پس از آن صورت می گیرد که اردوغان اخیرا میزبان اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در استانبول بود و این دیدار خشم رژیم صهیونیستی و متحدان آن را برانگیخته بود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • ایران به توسعه اقتصادی مبتنی بر منافع کشورهای منطقه اهتمام دارد
  • سفر معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه به ریاض
  • جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی در کرمان برگزار می‌شود
  • ظریف، همچون بند زدن برگ گل! | چینی‌بندزن! یه دل شکسته رو هم بند می‌زنی؟
  • خداحافظی سرد با بلینکن در چین+ عکس
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به تحریم های سه کشور علیه ایران: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • سخنگوی وزارت خارجه: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • سفر اردوغان به آمریکا به تعویق افتاد
  • واکنش وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح ایران
  • چین: ناتو مسئول اصلی جنگ اوکراین است