Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانوی وزنه‌بردار نوجوان لرستانی که در پیکارهای قهرمانی کشور در هر دو رده سنی جوانان و بزرگسالان نشان طلای وزن 49 کیلوگرم را کسب کرد، می‌گوید: انتظار حمایت بیشتری داریم تا بتوانیم مثل آقایان در میادین بین‌المللی بدرخشیم.

متین الوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه لرستان، درخصوص این رقابت‌ها اظهار کرد: از پارسال که در رده سنی نوجوانان شرکت کردم، شرایط این مسابقه از هر نظر بهتر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه سال قبل طلای نوجوانان کشور را کسب کرده، افزود: هنوز هم در همین رده سنی هستم اما ترجیح دادم در رقابت‌های جوانان و بزرگسالان نیز خودم را محک بزنم.

الوند در پاسخ به پرسشی که فکر می‌کرده در هر دو رده سنی قهرمان شود؟ گفت: تا قبل از اینکه وزن کم کنم می‌دانستم قهرمان می‌شوم اما چند روز پیش از آغاز رقابت‌ها، برای اینکه به سر وزن بیایم 7 کیلو کم کردم و برای همین شک داشتم.

این بانوی وزنه‌بردار بیان کرد: حدود یک سال است که وزنه‌برداری را شروع کرده‌ام و با این حال از شرایطی که طی این مدت داشته‌ام، راضی هستم.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان دورود تمرین می‌کند، اضافه کرد: تا سال گذشته شرایط سالن خوب نبود و هنگام تمرین اذیت می‌شدیم و با اینکه ایده‌آل نیست اما خیلی بهتر شده و جا دارد از هیأت شهرستان و استان تشکر کنم.

الوند گفت: بانوان ظرفیت‌های بسیار خوبی دارند و در یک کلام انتظار حمایت بیشتری داریم تا بتوانیم مثل آقایان در میادین بین‌المللی بدرخشیم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف وزن وزنه برداری رده سنی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۹۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر ملکی‌پور درگذشت + سوابق

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ روابط عمومی فدراسیون جودو نوشت: امیر ملکی‌پور قهرمان اسبق سنگین وزن تیم ملی جودو کشورمان به دلیل عارضه قلبی شب گذشته (جمعه هفتم اردیبهشت ماه) درگذشت.

بیشتر بخوانید: گیتی آذرپی درگذشت + سوابق

ملکی پور سال‌ها عضو تیم ملی جوانان و بزرگسالان بود، وی مدال طلای مسابقات جوانان آسیا،چندین مدال در تورنمنت‌های مختلف و چندین دوره قهرمان مسابقات قهرمانی کشور بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228577 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • مرحله سوم اردوی تیم ملی کاتا بانوان از ۱۰ اردیبهشت
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • قهرمان اسبق جودو جوانان آسیا درگذشت
  • قهرمان سنگین وزن جودو ایران درگذشت
  • امیر ملکی‌پور درگذشت + سوابق
  • قهرمان اسبق ایران درگذشت
  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی دوومیدانی‌کار ایران
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی ملی‌پوش تیم دوومیدانی ایران