Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@07:16:24 GMT

احتمال بازگشت مایگا به تایلند قوت گرفت

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۵۹۲۶۶

مهاجم اهل مالی که به منظور حضور در باشگاه پرسپولیس به ایران آمده با رد شدن در تست های پزشکی قصد بازگشت به تایلند را دارد.

به گزارش"ورزش سه"، مادیبو مایگا مهاجم 31 ساله اهل مالی که به امید حضوردر تیم فوتبال پرسپولیس به ایران آمده است بعد از پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی از سوی این باشگاه رد شد تا سایت فاکس اسپورت تایلند امروز طی گزارشی با انتشار توئیتی از باشگاه پرسپولیس به این موضوع بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه این گزارش آمده است : مایگا به ایران رفت تا عضو تیم پرسپولیس، قهرمان فوتبال این کشور شود، اما به دلیل مصدومیت حضور او منتفی شد. با جدایی مایگا از بوریرام، این بازیکن اکنون بدون تیم است و باید دید به کدام تیم خواهد رفت.


این در شرایطی است که مادیبو مایگا که در بوریرام تایلند در ۶ بازی ۲ گل به ثمر رساند، طبق گفته همین سایت احتمال بازگشت او به بوریرام وجود دارد.


 متن توئیتی که فاکس اسپرت به آن اشاره ‌کرده بدین شرح بوده است:


«به دلیل رد شد در بررسی‌های پزشکی/پرسپولیس، بازیکن مالیایی را جذب نمی‌کند.


بازیکن مالیایی که قرار بود در صورت موفقیت در بررسی‌های پزشکی وارد مذاکره نهایی با باشگاه شود، در این بررسی‌ها رد شد و پرسپولیس وی را جذب نمی‌کند.


به گزارش روابط عمومی پرسپولیس، مادیبو مایگا طی روزهای گذشته بررسی‌های پزشکی را زیر نظر ایفمارک و مراکز معتمد باشگاه پرسپولیس پشت سر گذاشت. سلامت این بازیکن مالیایی که موردنظر سرمربی تیم بود در این بررسی‌ها تائید نشد و وی قادر به‌پاس کردن پروتکل‌های پزشکی مدنظر فوتبال ایران نبود.


به‌این‌ترتیب به اطلاع هواداران عزیز و رسانه‌های محترم می‌رساند؛ مذاکره نهایی با این بازیکن و طبعا عقد قرارداد با وی منتفی است.»

 


گفتنی است او هنوز در تهران به سر می‌برد و قرار است روز سه شنبه تهران را به مقصد نامعلومی ترک کند.

پرسپولیس تهران تایلند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران تایلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۹۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت فوت پزشک متخصص در استان فارس در دست بررسی است

یک منبع آگاه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: علت فوت پزشک متخصص پوست و مو و عضو هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی در دست بررسی است و شایعات در فضای مجازی صحت ندارد.

او ادامه داد: دکتر فرزانه اکبری پزشک متخصص پوست و مو و عضو هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی چهارم اردیبهشت در جهرم به خاک سپرده شده است و پزشکی قانونی علت فوت او را محرمانه به اطلاع خانواده اش خواهد رساند. 

او همسر دکتر فرید شهریور فوق تخصص چشم بود که هفته پیش درگذشت.

در چند روز اخیر خبرهایی مبنی بر مصرف مشروبات الکی تقلبی و مسمومیت ۲۹ پزشک در جهرم در یک میهمانی منتشر شده است که تاکنون هیچ منبع موثقی این خبر را تایید نکرده است‌. 
در این خبر آمده است که چند پزشک، کلیه خود را از دست داده اند و چند پزشک هم در کما هستند‌.

دانشگاه علوم پزشکی شیراز و جهرم بستری بودن پزشکانی تحت این عنوان را نیز تایید نکردند.

امروز هم برخی رسانه ها در فضای مجازی از دستگیری عوامل فروش مشروبات الکی تقلبی در جهرم خبر دادند که پلیس هنوز این موضوع را تایید نکرده است.

منبع: صدا و سیما

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان/بازگشت مهره کلیدی
  • وعده دلار ۱۰۰ هزار تومانی محقق نشد/ احتمال بازگشت نرخ ارز به پله ۵۰ هزار تومان وجود دارد
  • واکنش قوه قضائیه به احتمال آزادی زنجانی: ۲۰ سال حبس باید تحمل کند
  • هرساعت اضافه‌کار پرستاران ۲۰۰۰۰ تومان است/احتمال افزایش مبلغ
  • تردید در یونایتد: احتمال بازگشت ستاره جنجالی
  • وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالج: او برای بازگشت به میادین آماده است!
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس در دست بررسی است
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروازه بان
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروزاه بان
  • ریزش سنگین ارز/احتمال بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزاری تقویت شد