Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نماینده»
2024-04-30@19:01:30 GMT

باید پول کثیف از چرخه انتخابات ها حذف شود

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۵۹۲۷۸

باید پول کثیف از چرخه انتخابات ها حذف شود

مهدی چمران فعال سیاسی اصولگرا در گفت‌وگو با خبرنگار «نماینده»، اظهار داشت: اصول یک نماینده مجلس این است که آن شخص باید یک نماینده واقعی مردم باشد و خواسته های آنها را برآورده سازد. اما اگر بخواهد برای اهداف دیگر نماینده مجلس شود و فقط منافع خود را دنبال کند این کار نه درست و نه مناسب است بلکه خیانت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عضو سابق شورای شهر با بیان اینکه این سوءاستفاده ها منحصر به کشور ما نیست، بلکه در سراسر دنیا وجود دارد. گفت:در آمریکا نامزدهایی هستند که برای رسیدن به قدرت خرج های زیادی می کنند و حتی می خواهند با پول مردم را پای صندوق های رای بکشناند که متاسفانه این رویه در کشور ما هم دیده می شود.

چمران تصریح کرد: کسانی یا جریاناتی با هزینه های کلان می خواهند  به مقام و قدرت برسند و آنها بعد از رسیدن به آن جایگاه درصدد جبران هزینه ها هستند. به همین علت است که دنبال قدرت می روند، چون قدرت ثروت می آورد و بالعکس ثروت هم قدرت می آورد پس اینها دو یک روی سکه اند.

وی تاکید کرد: باید این پول های کثیف از چرخه انتخابات ها حذف شود تا بتوان نمایندگانی را انتخاب کرد که دلسوز مردم باشند و نه کسانی که فقط به فکر جیب و منافع خود باشند.

چمران با اشاره به این مورد که نباید به کسانی که پول و قدرت دارند رای بدهیم بیان داشت: نباید کسانی نماینده مردم شوند که در طول نمایندگیشان هم یک بار سراغ مردم نمی روند و در طول این دوره به فکر خود و جریان خود هستند.

عضو سابق شورای شهر تهران گفت: بعضی از این عدم تخصص ها باعث  مشکلات کشور شده است که امروز مردم با چنین مشکلات اقتصادی و سیاسی روبه رو هستند و متضرر اصلی این ماجرا هم خود مردمی هستند که به این افراد بی تخصص رای داده اند.

وی در پاسخ به این سوال که اهداف کسانی که از صاحبان قدرت و ثروت استفاده می کنند چیست؟ بیان داشت: فکر کنم عده ای احساس تکلیف می کنند که پای در این کارزار می گذارند و به قول یکی از دوستان که گفته بود که می توانند یک بار هم احساس تکلیف نکنند و آن چیزی که زبانی مطرح می کنند بحث خدمت است اما ان شا الله هم در عمل هم همین طور باشند و نه فقط هدف و غایتشان رسیدن به قدرت و ثروت باشد.

چمران ادامه داد: اما عده ای هستند که واقعا دلسوز و خدمت گذار مردم هستند و واقعا می خواهند برای مردم کاری انجام بدهند و اگر هزینه و تلاشی هم انجام می دهند فقط برای آبادی و سربلندی این کشور است.

وی در پایان گفت: ان شاالله کسانی که نامزد می شوند فقط با نیت آبادی و رفع مشکلات مردم بیایند و نه با نیت این که قدرت و یا ثروتی کسب کنند و نه با نیت این که اقوام و آشنایان خود را به سر کار بیاورند باشد ولی متاسفانه امروز چنین چیزی در بین نمایندگان مجلس مشاهده می شود.

منبع: نماینده

کلیدواژه: پول کثیف مجلس نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۹۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس

266 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900620

دیگر خبرها

  • محمد مهاجری به مهدی نصیری: آخر شما را با شاهزاده چکار؟ /یک موی گندیده تاجزاده به همه هیکل شاهزاده کثیف شرف دارد /از این راه برگردید
  • واکاوی ادعای مدیر شهرداری تهران درباره تمیز بودن تهران نسبت به پاریس | گردشگران و روزنامه های معتبر دنیا درباره این شهر لوکس فرانسوی چه می گویند؟
  • نماینده ولی فقیه : برخی برای حج ۳۰ سال در نوبت خواهند ماند / برخی از کسانی که برای حج سپرده‌گذاری کرده‌اند چشمشان به کعبه نمی‌افتد و از دنیا می‌روند
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • نیازمند تقویت اقناع در دولت هستیم
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • رئیس ستاد انتخابات ورامین: فرآیند انتخابات با قدرت برگزار می‌شود
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان
  • وحیدی: اجرای طرح انسداد مرزها در حال پیگیری است