Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@11:10:19 GMT

مزاحمت تلفنی برای فرشتگان نجات

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۵۹۳۴۹

مزاحمت تلفنی برای فرشتگان نجات

محمد رضا بیاناتی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از آغاز سالجاری تا پایان تیرماه ۵۸ هزار و ۳۰۹  تماس با سامانه ۱۲۵ همدان برقرار شده است که از این تعداد یک هزار و ۵۵۵  مورد منجر به عملیات شد.

وی اضافه کرد: از این تعداد چهار هزار و ۱۵۵ مورد جهت دریافت راهنمایی و مشاوره، پنج هزار و ۷۰۷ تماس اشتباه، ۱۰ مورد اعلام حریق کذب و ۴۶ هزار ۸۴۲ مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیاناتی خاطرنشان کرد: از یک هزار و ۵۹۵ عملیات انجام شده در چهار ماهه اول سال ۸۶۶ عملیات اطفاء حریق، ۶۸۹ عملیات امداد و نجات و ۴۰ عملیات مربوط به احتیاط حریق و حوادث بود. 

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان ادامه داد: پوشش گیاهان خودرو با ۴۹۰ مورد، اماکن مسکونی با ۸۶ مورد، وسایل نقلیه با ۷۸مورد، باغات و فضای سبز ۴۹مورد و مراکز تجاری با ۳۳ مورد بیشترین کاربری عملیات های اطفاء حریق را شامل شده است. 

بیاناتی با اشاره به اینکه ۸۵۱ عملیات اطفاء حریق در محدوده خدماتی شهر همدان و ۱۵ عملیات خارج از آن انجام شده است افزود: علت بروز۴۳۵ مورد از حادثه های آتش سوزی عمدی، ۴۱۹ مورد غیر عمدی و ۱۱ مورد نیازمند کارشناسی است. 

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان با اشاره به انجام ۶۸۹ عملیات امداد و نجات در چهارماهه گذشته گفت: نجات حیوانات با ۱۲۴ مورد، مهار حیوانات با ۱۲۰ مورد، نجات افراد محبوس شده در آسانسور با ۱۱۰ مورد، نجات افراد محبوس شده در اماکن مختلف با ۹۸ مورد، رفع آبگرفتگی در سیلاب ها با ۹۸ مورد و رهاسازی و امداد و نجات در حوادث رانندگی با ۳۱ مورد بیشترین نوع عملیات های انجام شده را در برگرفته است. 

وی با اشاره به اینکه ۶۸۳ مورد از عملیات های امداد و نجات در محدوده خدماتی شهر همدان و ۶ مورد خارج از آن بوده است گفت: بیشترین کاربری این عملیات ها اماکن مسکونی با ۴۱۲ مورد، وسایل نقلیه با ۸۵ مورد و مراکز تجاری با ۲۷ مورد بود. 

بیاناتی با اشاره به اینکه ۱۷ تن از جمله یک آتش نشان در حوادث آتش سوزی و ۴۶ تن در عملیات های امداد و نجات مصدوم و ۹ نفر فوت شده اند تصریح کرد: آتش نشانان طی چهار ماه امسال ۴۸۲ تن را در  عملیات های امداد و نجات و ۵۵ تن را در حوادث آتش سوزی نجات داده اند.

۷۵۲۳/۲۰۹۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری همدان همدان روز آتش نشانی و ایمنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۹۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر

به گزارش روابط عمومی سازمان امداد و نجات؛ صادق محمودی افزود: از تاریخ ۴ تا ۶ اردیبهشت ماه، ساعت ۰۵:۰۰صبح ۱۱ استان اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در این بین نیرو‌های این جمعیت طی ۶۲ مورد عملیات امداد و نجات به هزار و ۲۸۴ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۸۹ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۸۸ منزل مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.

محمودی تصریح کرد: ۱۴۶ کیلوگرم نایلون، ۲۹ تخته پتو، ۲۶ تخته موکت و ۱۵ بسته غذایی توسط نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع گردید.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور اضافه کرد:۱۰۵تیم عملیاتی متشکل ۴۰۳ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • تداوم امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • میانگین ۴ دقیقه‌ای رسیدن به محل آتش‌سوزی‌ها در سمنان/ گرفتن ۲۱۴ حیوان موذی در یک سال
  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • عملیاتی شدن دو پلتفرم و یک نردبان اطفاء حریق و امداد و نجات آتش‌نشانی به همت متخصصان مشهدی 
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان ۷ استان در اثر آبگرفتگی و سیل
  • ثبت بیش از ۲۰۰۰ مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال‌وبختیاری
  • ثبت بیش از ۲ هزار مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال‌وبختیاری
  • ثبت بیش از ۲ هزار مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال و بختیاری