Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان­ به نقل از گاردین، تحلیل سری وزارت آموزش و پرورش انگلیس درباره خطرات مرتبط با یک برکسیت بدون توافق نشان می‌دهد امکان دارد مدارس تعطیل شوند، در روند برگزاری امتحانات اختلال ایجاد شود، مواد غذایی تازه برای دانش آموزان تمام شود و احتمال افزایش قیمت‌ها تا ۲۰ درصد نیز وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سند پنج صفحه‌ای همچنین افزایش احتمال غیبت معلمان به سبب ایجاد اختلال در روند حمل و نقل را مطرح می‌سازد. در این سند در ارتباط با خطرات مرتبط با کمبود مواد غذایی در مدارس آمده است اطلاع رسانی به افکار عمومی درباره این موضوع می‌تواند سبب وخیم‌تر شدن اوضاع شود.

این سند می‌افزاید: ظرفیت انبار کردن در دوره قبل از برگزاری امتحانات بسیار محدود است. این وزارتخانه ظرفیت‌های محدودی برای مقابله با این خطرات دارد. ما به شدت به اقدامات نهاد‌های تأمین کننده مواد غذایی و دیگر نهاد‌های دولتی برای تضمین تداوم این روند متکی هستیم.

آنگلا راینر، وزیر آموزش در دولت سایه انگلیس در پی این افشاگری از بوریس جانسون خواست برکسیت بدون توافقنامه را رد کند که به گفته او سبب افزایش مشکلات در نظام مدارس خواهد شد که سالهاست با اقدامات ریاضتی حزب محافظه کار مواجهند.

او گفت: در حالی که نظام آموزشی ما پس از سال‌ها کاهش بودجه از سوی محافظه کاران به نقطه شکننده‌ای رسیده است، اکنون مجبوریم خود را برای این نوع آشوب آماده کنیم و این چیزی نیست که مدارس و مهدکودک‌ها تحمل آن را داشته باشند. بوریس جانسون باید از وسواس غیر مسئولانه و پرهزینه اش برای یک برکسیت بدون توافق دست بردارد.

در حالی که جانسون تأکید می‌کند در روز سی ام ماه اکتبر انگلیس را با توافق یا بدون توافق از اتحادیه اروپا خارج می‌کند، دولت این کشور هفته گذشته از طرح‌هایی برای کنار گذاشتن دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون پوند برای برکسیت بدون توافق خبر داد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انگلیس اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۹۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال با فتح دربی شمال لندن یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد

تیم فوتبال آرسنال در دیداری حساس و تماشایی مقابل تاتنهام به برتری 3 بر 2 رسید تا یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شود.

به گزارش فارس،‌ در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس و در مهمترین مسابقه هفته، تیم‌های فوتبال تاتنهام و آرسنال در دربی شمال لندن به مصاف هم رفتند که این دیدار تماشایی و پرگل در نهایت با برتری 3 بر 2 آرسنال به پایان رسید.

آرسنال بازی را توفانی آغاز کرد و توانست با گل‌های هویبیرگ (گل به خودی – 15) ، ساکا 27 و هاورتز 38 نیمه اول را با 3 گل به اتمام رساند.

در نیمه دوم اما تاتنهام توانست به بازی بازگردد و با گل‌های رومرو 64 و سون (پنالتی – 87) 2 گل را جبران کند.

البته روی گل اول تاتنهام، دیوید رایا، دروازه‌بان آرسنال اشتباهی مرگبار داشت و به نوعی گل را تقدیم حریف کرد.

آرسنال با این برد یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک‌تر و تاتنهام یک قدم از سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دورتر شد.

آرسنال با 80 امتیاز در صدر قرار دارد و تیم منچستر سیتی با 2 بازی کمتر و 76 امتیاز در جایگاه دوم است.

سیتی امشب از ساعت 19 به مصاف ناتینگهام فارست می‌رود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: محرومیت ستاره تاتنهام تا پایان فصل تاتنهام از آرسنال بهتر است

دیگر خبرها

  • چادرملو و برنامه‌خاصی که آلومینیوم را نگران می‌کند!
  • سیلوا: دوران حضورم در چلسی به پایان رسیده است
  • مصدومیت نگران کننده ستاره سیتی مقابل فارست
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • نوری قزلجه: ریاست قالیباف از بیرون مجلس حمایت می‌شود /طرح‌های «صیانت» و «شفافیت» سفارش شده بودند /نگران رادیکال‌های مجلس آینده نیستم
  • پرچم یا حسین در تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + فیلم
  • تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + تصاویر
  • نگران رسوب پروژه های عمرانی معطل مانده در اردبیل هستیم
  • استغاندار هرمزگان: نگران توسعه صنعتی هرمزگان هستیم
  • مدارس دینی بدون مجوز اهل سنت از ۳۳ به ۵ رسیده است