Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس، آئین تکریم و معارفه معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر استان فارس امروز، 14 مردادماه با حضور سردار سیدهاشم غیاثی، فرمانده سپاه فجر و حجت‌الاسلام محمد حاجی‌زاده، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس برگزار شد.
سردار غیاثی در این مراسم با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی سپاه را اساسی‌ترین مانع برای رسیدن به اهدافشان می‌دانند، گفت: سپاه مولود انقلاب اسلامی و جوهرۀ وجودی این نهاد نیز معنویت است بر همین مبنا تلاش اصلی دشمنان نیز برای کمرنگ کردن فرهنگ پاسداری ساماندهی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر اهمیت توجه به مولفه‌های خودمراقبتی و حراست از هویت پاسداری برای پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: فرماندهان سپاه نیز باید با تقسیم منابع و زمان بر اساس برنامه‌ریزی هدفمند و سپس نظارت به‌صورت دائمی از رده‌ها و نیروها مراقبت کنند و از حُسن اجرای برنامه‌ها و ماموریت‌ها اطمینان حاصل پیدا کنند.
فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه مبنای حرکت سپاه شرع و قانون است، گفت: تقوا لازمه و پیش شرط اصلی برای حضور و پایداری در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی است و حرکت کلی سپاه نیز در دیدارهای سالانه همواره مورد تایید رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) قرار گرفته است.
وی با تصریح اینکه تلاش دشمنان انقلاب اسلامی بر دو محور تحریم اقتصادی و تهاجم فرهنگی متمرکز شده است، گفت: در مقابله با دشمن دو راه حل بیشتروجود ندارد یا باید قدرتمند و قوی باشیم و یا باید اراده دشمن را بپذیریم.
غیاثی ادامه داد: راهبرد رهبری معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) راهبرد مقاومت و دستیابی به قدرت بازدارندگی در زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز یکی از ارکان اساسی اقتدار کشور و قدرت بازدارندگی است.
وی با بیان اینکه نیروهای مسلح کشور برای پاسخ به تهدیدات آمادگی کامل دارند، گفت: آمادگی نیروهای مسلح به ویژه سپاه در سطح بسیار عالی است و گُواه آن پاسخ‌های روشن و مقتدرانه به دشمنان در روزهای اخیر است که اخبار آن را دیده و شنیده‌اید.
فرمانده سپاه فجر افزود: اگر اعمالمان از روی اخلاص باشد خداوند متعال حتما ما را یاری می‌کند همانطور که دست عنایت الهی در در موارد اخیر مشاهده شد و نیروهای سپاه در مقابله با دشمن و انجام ماموریت خود به موفقیت‌های بزرگی دست یافتند.
وی با بیان اینکه مفهوم قدرت را باید با تاثیراتش تحلیل کنیم، گفت: امروز نفوذ معنوی انقلاب اسلامی را در سراسر منطقه و جهان به وضوح مشاهده می‌کنیم و تفکر سپاه و بسیج به الگوی ملت‌های منطقه برای مبارزه و مقاومت تبدیل شده است، آمریکا توان مدیریت انرژی را ندارد، نمی‌تواند امنیت شرکایش را در منطقه و جهان تامین کند و حتی امنیت جامعه آمریکا نیز به‌صورت روزافزون در حال تنزل است.
غیاثی با تاکید بر اینکه باید لحظه به لحظۀ فرصت پاسداری را قدر بدانیم خطاب به فرماندهان رده‌ها و پاسداران استان فارس، گفت: بسیج محل رویش‌های انقلاب اسلامی است و قادر به حل همه مشکلات است، امکانات ما نیز متعلق به مردم است و برای اینکه شرمنده شهدا نشویم لازم است تمرکز برنامه‌ها و فعالیت‌ها را به مسئله خدمت‌رسانی به مردم معطوف کنیم و با انسجام هدفمند و همه جانبه در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت کنیم.
یادآور می‌شود، در این مراسم از زحمات سعید کوشکی تجلیل و علی محمد محمدی به‌عنوان معاون هماهنگ کننده سپاه فجر معرفی شد و همچنین از زحمات قاسم علیپور در سِمَتِ معاون اجرایی تجلیل و وی به‌عنوان مدیر پشتیبانی عمومی سپاه فجر استان فارس معرفی شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي معنويت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۹۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کامل برای بازگشت عمره گذاران از طریق فرودگاه بین‌المللی زاهدان+فیلم

مهدی خسروی بنجار ضمن اشاره به اعلام آمادگی کامل برای بازگشت عمره گذاران از طریق فرودگاه بین‌المللی زاهدان، بیان کرد: عملیات بازگشت زائران حج عمره در ساعت ۱۳و۳۰ دقیقه روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه   با ۲۵۶ عمره گذار و چهار خدمه در فرودگاه بین‌المللی زاهدان انجام خواهد شد.

وی تعداد کاروانهای این پرواز را سه کاروان شامل دو کاروان از سیستان و بلوچستان و یک کاروان از خراسان جنوبی اعلام کرد و گفت: عمره گذاران پس از بازگشت از حج عمره و غربالگری سلامتشان توسط پرسنل مرکز بهداشت، انجام امور گمرکی و گذرنامه و تحویل بار می‌توانند فرودگاه راه ترک کنند.

خسروی از استقبال کنندگان درخواست کرد با توجه به همزمانی این پرواز با سایر پروازهای رفت و برگشت داخلی، از حضور و تجمع در داخل فرودگاه خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: تمامی امکانات و تجهیزات و خدمات لازم زیرساختی، امنیتی و مراقبتی، پذیرایی و غیره برای خدمات دهی بهتر به عمره گذاران و استقبال کننده‌هایشان درنظر گرفته شده و راه خروج مجزایی نیز ویژه آنها پیش بینی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آمادگی کامل برای بازگشت عمره گذاران از طریق فرودگاه بین‌المللی زاهدان+فیلم
  • تلاش برای رفع ابهام‌ها و اجرای کامل توافق اسفند ۱۴۰۱
  • سپاه، صلح طلب اما جنگ بلد، مقتدر ولی مظلوم
  • گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه
  • علم وایمان دو شاخصه وجودی شهید مطهری است
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد
  • بانوان هنرمند انقلاب اسلامی به منویات اخیر رهبر انقلاب پاسخ دادند
  • عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم است
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند