Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۹۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالان اقتصادی به کنسرسیوم توسعه اقتصادی امیرکبیر ملحق شوند

استاندار مرکزی گفت: صنایع، شرکت‌های تعاونی، فعالان بخش کشاورزی و معدنی این استان باید هرچه سریعتر به کنسرسیوم توسعه اقتصادی امیرکبیر ملحق شوند و آن را تقویت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه عصر امروز_ سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در نشست با فعالان اقتصادی و تشکل‌های صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی که با حضور وزیر صمت برگزار شد، اظهار کرد: این کنسرسیوم در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب شکل گرفته و توسعه اقتصادی در آن انجام شده و سازوکارهای آن به زودی اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی افزود: اقشار مختلف مردم و هر فردی که توانایی کمک به توسعه اقتصادی را داشته باشد، می‌تواند، عضو این کنسرسیوم شوند.

استاندار مرکزی تصریح کرد: صنایع، شرکت‌های تعاونی، فعالان بخش کشاورزی و معدنی این استان باید هرچه سریع‌تر به کنسرسیوم توسعه اقتصادی امیرکبیر ملحق شوند و آن را تقویت کنند.

مخلص‌الائمه با بیان اینکه کنسرسیوم توسعه اقتصادی امیرکبیر استان مرکزی امروز در دانشگاه صنعتی اراک رونمایی شد، گفت: انتظار می‌رود انجمن یا شرکت‌هایی که عضو این کنسرسیوم نیستند، به این کنسرسیوم ملحق شوند.

وی ادامه داد: بزرگترین بحران کشور ناترازی انرژی است، این ناترازی به محیط زیست لطمه وارد کرده و راهکار رفع آن توسعه صنعت ریلی است.

استاندار مرکزی با بیان اینکه بزرگترین هنرستان جوار صنعت کشور در استان مرکزی راه اندازی شده است، اضافه کرد: از سال گذشته هنرستان‌های جوار صنعت در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و افزایش سهم آموزش فنی و حرفه‌ای مورد توجه قرار گرفته‌اند.

مخلص‌الائمه افزود: راه‌اندازی هنرستان‌های دیگر هم در حال پیگیری است.

وی با اشاره به پتانسیل صنعتی استان مرکزی گفت: محصولات شرکت هپکو اراک کیفیت دارد و معادن و بخش خصوصی به این شرکت سفارش تولید می‌دهند.

استاندار مرکزی افزود: شرکت هپکو برای نخستین بار پس از سال‌ها قرارداد صادراتی خود را با یکی از کشورهای منطقه منعقد کرده است.

مخلص‌الائمه ادامه داد: لازم است بقیه مصرف کنندگان ماشین آلات هپکو از محصولات این شرکت بازدید داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری تهران و سایر شهرهایی که مترو دارند باید از ظرفیت واگن پارس مپنا در اراک استفاده کنند.

استاندار مرکزی با بیان اینکه آب سنگین اراک به ارزش هر کیلو ۸۰۰ دلار تولید می‌شود، گفت: نفت خام بشکه‌ای ۸۰ دلار به فروش می‌رسد، بر این اساس آب سنگین ظرفیت تولیدی ویژه‌ای در استان مرکزی به شمار می‌رود.

مخلص‌الائمه افزود: نمایندگی وزارت امور خارجه در استان مرکزی در آینده‌ای نزدیک ایجاد می‌شود و جانمایی آن هم انجام شده است.

کد خبر 751559

دیگر خبرها

  • فعالان اقتصادی به کنسرسیوم توسعه اقتصادی امیرکبیر ملحق شوند
  • برگزاری مسابقه رباتیک ورزشی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • طرح «ماهر» در مدارس فارس آغاز شد
  • ۱۶۵ دانش آموزخبرنگار در اردبیل دوره های آموزشی را سپری می کنند
  • طرح ملی سواد آبی در یزد ۳ ساله شد
  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • رقابت دانش‌آموزی «کیدکد» با حمایت روبیکا برگزار شد
  • برگزاری کلاس‌ بازیگری برای دانش‌آموزان تهرانی | نقش‌آفرینی هنرجوها در سریال‌های تلویزیونی
  • جشنواره دانش‌آموزی فرهیختگان جوان ۱۹ اردیبهشت آغاز به کار می‌کند/ ایجاد شبکه پژوهشی قوی و منسجم در بخش دانش‌آموزی
  • برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی