Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@23:08:14 GMT

ثبت حدود 22 هزار تولد طی 4 ماه اول امسال در فارس

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۵۹۷۷۹

ثبت حدود 22 هزار تولد طی 4 ماه اول امسال در فارس

مدیرکل ثبت احوال فارس با اشاره به ثبت 21 هزار و 831 تولد طی چهار ماهه ابتدای امسال، گفت: 11 هزار و 280 تولد از این تعداد مربوط به نوزادان پسر و 10 هزار و 551 تولد نیز به نام نوزاد دختر ثبت شده است .

علیرضا انصاری در گفت‌وگو با ایسنا منطقه فارس، وی درصد تغییرات ولادت ثبت شده در چهار ماهه ابتدای سال 98 نسبت به مدت مشابه سال گذشته را 15.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

4- اعلام کرد .

وی همچنین با اشاره به ثبت 7 هزار و 223 مورد فوت از فروردین تا پایان تیرماه امسال، درصد تغییرات نسبت به مدت مشابه سال گذشته را 3.30+ اعلام کرد .

مدیرکل ثبت احوال فارس ادامه داد: طی مدت فوق، نام‌های فاطمه، زهرا، آوا، حلما، مرسانا، نازنین زهرا، آیلین، باران، نیکا و بهار در دختران بیشترین فراوانی را به خود اختصاص داده‌اند .

انصاری یادآور شد: در پسران نیز نام‌های امیرعلی، محمد، علی، امیرحسین، حسین، ماهان، آریا، امیرعباس، ابوالفضل و سامیار از بیشترین فروانی در نامگذاری‌ها برخورد بوده‌اند .


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف تولد زهرا فوت نوزاد ثبت قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۹۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به مناسبت ۸ اردیبهشت روز میمند خواستگاه گل محمدی - فارس

میمند شهری از توابع بخش میمند شهرستان فیروزآباد در استان فارس است. میمند اولین تولیدکننده بزرگ گلاب در ایران بوده است و در آن سالیانه بیش از ۱۰ هزار تن گلاب تولید می‌شود که ۶۰ درصد آن صادر می‌شود و سطح زیر کشت گل محمدی و نسترن در حدود ۲۱۰۰ هکتار است.میمند دارای آب و هوایی معتدل و نسبت به مناطق همجوار خنک‌تر باشد و حدود ۱۰۲ نوع گیاهی دارویی در میمند روییده و از آن‌ها عرق گرفته می‌شود و صنعت شیشه گری نیز در این شهر از اهمیت بالایی برخوردار است. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075427 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • بر اساس آمار سازمان ثبت احوال؛ سال گذشته مردان بیشتر فوت کردند
  • به مناسبت ۸ اردیبهشت روز میمند خواستگاه گل محمدی - فارس
  • ۱۰۵۵ قزوینی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده های مازندران
  • آزمون استخدامی شوراهای حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود
  • آزمون استخدامی شورا‌های حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود/ مختومه شدن ۴.۵ میلیون پرونده در ۱۴۰۲
  • آزمون استخدامی شوراهای حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود/ مختومه شدن ۴.۵ میلیون پرونده در ۱۴۰۲
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده‌های مازندران
  • تردد حدود ۳۰۰ سواری پیکان فرسوده در همدان