Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@23:49:34 GMT

۱۰ پروژه مرمتی گیلان افتتاح می شود

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۶۰۰۸۸

۱۰ پروژه مرمتی گیلان افتتاح می شود

مونسان در سفر ۲ روزه خود به گیلان ۱۰ پروژه مرمتی استان را افتتاح می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، دکتر «علی‌اصغر مونسان» امروز با استقبال ارسلان زارع سرپرست استانداری گیلان و جمعی از مسئولان محلی وارد فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت شد.

 

معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در سفر ۲ روزه(۱۴ و ۱۵ مرداد) خود به گیلان  به شهرستان‌های فومن، ماسال و آستارا سفر کرده و از فعالیت‌های زیرساختی گردشگری بازدید می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین افتتاح متمرکز ۱۰ پروژه مرمتی، رونمایی از اطلس میراث، افتتاح پروژه‌های گردشگری و اقامتی، بازدید از موزه میراث روستایی، افتتاح پروژه خانه مسافر، بازدید از شهرک تاریخی ماسوله، بازدید از پایانه مرزی آستارا و تاسیسات گردشگری از برنامه‌های سفر معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به گیلان است.

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: ازدواج ازدواج آسان نماز جمعه خبرگزاری شبستان روزنامه کانون های مساجد خراسان جنوبي ازدواج جوانان کانون های فرهنگی هنری مساجد زیرساخت های گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۰۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی بنا‌های تاریخی استان اصفهان فردا

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) تمامی بنا‌های تاریخی، موزه‌ها و محوطه‌های زیر مجموعه این اداره کل در سطح استان پهناور اصفهان  فردا تعطیل است.

امیر کرم زاده ادامه داد: از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه تمامی این اماکن آماده ارائه خدمات به گردشگران و دوستداران میراث فرهنگی خواهد بود.

استان اصفهان بیش از ۲۲ هزار بنا و اثر تاریخی دارد که هزار و ۸۵۰ اثر به ثبت ملی و ۱۵ اثر آن از جمله میدان امام، کاخ چهلستون، باغ فین کاشان و مسجد جامع به ثبت جهانی رسیده است.

۸۰ موزه و بنای تاریخی با قابلیت بازدید در سراسر اصفهان تحت نظارت و مدیریت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این استان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • تور‌های بازدید از نمایشگاه کتاب تهران در دیگر کشور‌ها را فعال کنیم
  • از سند ثبت ملی مهارت لَردِه دوزی روستای بیابانک ثبت‌شده در فهرست میراث‌ فرهنگی ناملموس رونمایی شد
  • تورهای بازدید نمایشگاه کتاب تهران در دیگر کشورها فعال شوند
  • تورهای بازدید نمایشگاه کتاب تهران در دیگر کشورها شوند
  • از سند ثبت ملی بافت تاریخی روستای بیابانک رونمایی شد
  • استقرار گروه‌های مرمتی و باستان شناسی در نقش رستم
  • استقرار گروه‌های مرمتی و باستان شناسی در نقش ستم
  • تعطیلی بنا‌های تاریخی استان اصفهان فردا
  • فعالیت ٦١ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری