Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی قهرمانی ظهر دوشنبه در جریان برگزاری مراسم افتتاح شانزدهمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی، پیگیری وضعیت پرونده‌ها ، عدم نیاز به حضور در دادگستری جهت ثبت انواع دادخواست و شکواییه و همچنین صرفه جویی در وقت ارباب رجوع را مهمترین دستاوردهای دفاتر خدمات الکترونیک برشمرد.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۱۵ دفتر خدمات الکترونیک قضایی در مناطق مختلف استان هرمزگان در حال فعالیت می باشند ، اظهارداشت: دفتر خدمات الکترونیک قضایی بشاگرد شانزدهمین دفتر از این نوع در  استان می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قهرمانی افتتاح و راه اندازی دفتر خدمات الکترونیک قضایی بشاگرد را از این نظر که ساختمان دادگستری بشاگرد در این شهرستان مستقر نیست و مردم این شهر باید برای ثبت و پیگیری امور قضایی خود به شهرستان همجوار خود جاسک مراجعه کنند ، ارزشمند عنوان کرد و افزود: با افتتاح دفتر خدمات الکترونیک قضایی در  بشاگرد از بسیاری از مسافرت های برون شهری مردم شریف این شهرستان کاسته خواهد شد.

وی همچنین یادآور شد: دادگستری استان هرمزگان پیگیر اسقرار ساختمان دادگستری بشاگرد در این شهرستان است و به محض فراهم شدن امکانات لازم از سوی مسئولان اجرایی، دستگاه قضایی استان نسبت به استقرار دادگستری بشاگرد در محل شهرستان اقدام خواهد کرد.

معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان هرمزگان در خاتمه اعلام کرد: شعب شورای حل اختلاف بشاگرد در سردشت و گوهران نیز از  امروز به شبکه دادگستری متصل شدند و در همین راستا تجهیزات مورد نیاز  در شعب مذکور نصب و آماده استفاده از سامانه مدیریت پرونده های قضایی(سمپ) گردید .

کد خبر 4685545

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری هرمزگان علی صالحی دفاتر خدمات الکترونیک قضائی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۰۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفتر نمایندگی خبرگزاری ایمنا در اراک افتتاح شد

دفتر نمایندگی خبرگزاری ایمنا در استان مرکزی به صورت رسمی در اراک افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دفتر سرپرستی خبرگزاری ایمنا در استان مرکزی در مراسمی روز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، با حضور شهردار و رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران خبرگزاری ایمنا و جمعی از مدیران دستگاه‌های استان به‌طور رسمی افتتاح شد.

کد خبر 749573

دیگر خبرها

  • رسیدگی به پرونده های رفع تداخلات ارضی از اولویت‌های دستگاه قضایی است
  • اقدام ویژه دستگاه قضایی زرند در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • علمای دینی در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش موثری دارند
  • افتتاح دفتر کانون بسیج رسانه در شهرستان آران و بیدگل
  • دیدار رئیس قوه قضاییه با خانواده‌های دستگاه قضایی هرمزگان
  • رئیس سازمان زندان‌ها از زندان میناب بازدید کرد
  • دفتر نمایندگی خبرگزاری ایمنا در اراک افتتاح شد
  • رئیس سازمان زندانهای کشور عازم بشاگرد شد
  • افتتاح دوره دوم کارآموزی قضایی در دادگستری استان آذربایجان غربی با ۳۹ نفر 
  • ماجرای کسی که شهر بشاگرد را از گمنامی درآورد | تقدیر رهبر انقلاب از حاج عبدالله والی | تصاویر