Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریدون اصفهانیان در  گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتقادهایی که نسبت به اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در بحث ادامه فعالیت ابراهیم شکوری در جایگاه سرپرستی دبیرکلی فدراسیون فوتبال با وجود اتمام زمان شش ماهه مجاز برای حضور او در این سمت بیان کرد: من از این موضوع تعجب می کنم و نمی دانم چرا برخی ها درباره این موضوع به اعضای هیئت رئیسه و رئیس فدراسین فوتبال انتقاد می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال باید ابتدا نام فرد پیشنهادی اش برای تصدی این سمت را به هیئت رئیسه اعلام کند و پس از آن درباره انتخاب فرد پیشنهاد شده برای دبیرکلی فدراسیون به جمع بندی برسیم.

او افزود: اعضای هیئت رئیسه فدراسیون این اختیار را ندارند که خودشان دبیرکل انتخاب کنند. هر زمان تاج فردی را به ما معرفی کند، درباره اش بحث می کنیم. قطعا او هم به این موضوع فکر می کند و وضعیت دبیرکلی فدراسیون هم مشخص خواهد شد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا خودش و سایر اعضای هیئت رئیسه از عملکرد شکوری رضایت دارند یا خیر، گفت: شکوری، نیروی مدیریتی جوانی است که از زمان انتخابش به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون اقدام های خوب و مثبتی هم انجام داده است. او به صورت مداوم، مشغول پیگیری امور فدراسیون فوتبال است و با انگیزه کارش را انجام می دهد. ما از عملکرد شکوری راضی هستیم اما از طرفی باید ضوابطی که در اساسنامه وجود دارد هم لحاظ شود. این موضوع هم به تصمیم گیری تاج درباره معرفی یک فرد جدید یا پیدا کردن راهکار دیگری مانند استفاده از برخی تبصره های موجود در اساسانامه بستگی دارد. 

اصفهانیان درباره خالی ماندن صندلی نایب رئیسی اول فدراسیون فوتبال به دنبال بازنشستگی علی کفاشیان بیان کرد: مجمع فدراسیون فوتبال درباره انتخاب نایب رئیس تصمیم گیرنده است و اعضای مجمع باید نسبت به فردی که رئیس فدراسیون پیشنهاد می دهد اعلام نظر کنند. ما درباره این مسائل صحبت کرده ایم اما باید به مهدی تاج که فرد عاقل و بالغی است این اجازه را بدهیم تا از اختیارات مدیریتی اش استفاده کرده و درباره دبیرکل و نایب رئیس فدراسیون تصمیم بگیرد.

بیشتر بخوانید:

تاکید هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال روی الزام‌های ایمنی و امنیتی ورزشگاه‌ها

تاج در بازدید از تمرینات تیم فوتسال مس سونگون: کسب قهرمانی کار آسانی نیست، ما امیدواریم که شما قهرمان شوید

جلسه سرنوشت ساز مسئولان فدراسیون فوتبال ایران - بلژیک

انتهای پیام/

اظهارات اصفهانیان درباره آخرین وضعیت انتخاب دبیر کل و نایب رئیس فدراسیون فوتبال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۰۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی و تشکر سردار رادان از نمایندگان مجلس

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، در جلسه نوبت عصر روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در تذکری علی کریمی فیروزجایی عضو هیئت رئیسه مجلس اعلام کرد: سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور طی پیامی از نمایندگان، اعضای کمیسیون فرهنگی و به ویژه از هیئت رئیسه و رئیس مجلس شورای اسلامی در صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب تشکر کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228909 برچسب‌ها حجاب

دیگر خبرها

  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • ممبینی: فردا درمورد پاداش تیم ملی فوتسال تصمیم می‌گیریم
  • قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس
  • قدردانی و تشکر سردار رادان از نمایندگان مجلس
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • ده‌روسی از تساوی مقابل ناپولی‌ راضی نیست!
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • سرمربی مشهور، رئیس باشگاه پورتو شد
  • راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا