Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی امیری گفت: اگر در روستای احمد غریب مشکل ارتباطی وجود داشته به احتمال مشکل از سایت یا دکل‎های ارتباطی است و از اطرفی می‎توان ارتفاع دکل‎ها در نزدیکی این روستاها را به منظور آنتن‎دهی بهتر افزایش داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس؛ امروزه  راه‎های ارتباطی بین جوامع انسانی به قدری وسیع و گسترده شده است، که انسان‎ها می توانند با خیال آسوده برای گفت و گو با هم نوعان انسانی خود انتخاب متفاوتی برای گفت و گو داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید اشاره کرد در کنار توسعه روز افزون وسایل ارتباطی، در برخی استان های کشور از جمله در کهگیلویه و بویراحمد روستاهایی وجود دارد که  از دارا بودن ابدایی ترین شیوه های ارتباطی نظیر تلفن همراه محروم بوده یا با مشلاتی مواجه هستند، در یکی از موارد می توان به روستای احمد غریب از توابع شهرستان دنا اشاره کرد که در ببشتر اوقات اهالی این روستا گلایه مند به عدم آنتن دهی خطوط تلفن همراه هستند، این موضوع تنها به این روستا خلاصه نشده است.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان در خصوص مشکلات ذکر شده در گفت و گو با بویرخبر گفت: یکی از موضوعاتی که میتواند به روستاییان محترم جهت جلوگیری از اتلاف وقت آنها و همچنین صرفه جویی در هزینه های آنها به علت حضور در شهر جهت خدمات ارتباطی کمک کند، خطوط تلفن همراه و آنتن دهی مناسب است.

امیری بیان کرد:  اگر در این روستا مشکل ارتباطی وجود داشته به احتمال زیاد مشکل از سایت یا دکل های ارتباطی است، و از طرفی می توان ارتفاع دکل ها در نزدیکی این روستاها را به منظور آنتن دهی افزایش داد یا میتوان برای اهالی با درنظر گرفتن پوشش جمعیتی آنها سایت ایجاد کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۰۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها پل ارتباطی میان مردم و مسوولان هستند

به گزارش خبرنگار مهر، مرجانی فرماندار عصر چهارشنبه در مراسم تجلیل از اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا با اشاره به نقش اساسی شوراها به عنوان پلی بین مردم و مسؤولان اظهار کرد: نقش مهم شوراها در توسعه کشور و رفع مشکلات مردم بسیار برجسته است.

مرجانی با اشاره به اینکه شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان همواره پر تلاش ظاهر شده‌اند، افزود: مشورت مبنای دینی و عقلی دارد لذا مشورت با دیگران از ضروریات زندگی اجتماعی است که باید بیشتر به آن پرداخته شود.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف اصلی شوراها شناخت مشکلات مردم و انتقال به مسؤولان ذیربط برای رفع آن است، ادامه داد: رمز موفقیت شوراهای شهر و روستا در خدمت رسانی بیشتر به مردم، حفظ روحیه تفاهم و همدلی با شهردار و دهیار است.

فرماندار فومن بر لزوم همدلی و هم افزایی برای توسعه شهر روستا تاکید کرد و گفت: شوراها به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسؤولان نقش مهمی در توسعه متوازن شهرها و روستاها ایفا می‌کنند.

مرجانی با اشاره به اینکه تعامل و ارتباط متقابل بین اعضای شوراها و مسؤولان از اهمیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: مجموعه مدیران شهرستان نیز برای رفع مشکلات و جلب رضایت مردم تلاش کنند و خدمت رسانی به مردم را نوعی افتخار برای خود و مجموعه دولت تلقی کنند.

کد خبر 6094652

دیگر خبرها

  • نشست خبری مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران
  • سند دار شدن املاک زمین‌های زراعی روستاهای فیروزکوه در سال جاری
  • شوراها پل ارتباطی میان مردم و مسوولان هستند
  • یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد
  • ۲۵ فقره سرقت موفق از خطوط لوله نفت در سال ۱۴۰۲
  • با پرداخت های به موقع راه آهن عملکرد مناسبی در آماده به کاری لکوموتیوها داشتیم
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود