Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@20:37:33 GMT

آزادگان نمادصبر، مقاومت و‌پیروزی

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۶۰۸۲۰

آزادگان نمادصبر، مقاومت و‌پیروزی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،کرم محمدی فرماندار دالاهو در جلسه ستاد بزرگداشت بازگشت آزادگان به میهن اسلامی گفت : آنچه اسرای ایرانی را مفتخر به کسب مدال پرافتخار آزادگی نمود ایمان راسخ به هدف؛ عشق به اسلام و ایران و قرار گرفتن در جبهه حق بود.

او گفت : ما از تونل‌های مرگ و سیاه چال‌های مخوف رژیم بعث صدام فقط نامی شنیده ایم، اما فرزندان دربند این ملت در آن سال‌ها علی رغم تمامی شکنجه‌های طاقت فرسای روحی و جسمی؛ به زیبایی ایستادگی و مقاومت کردند و شکنجه گران در مقابل اراده بر خواسته از ایمان آزادگان عزیز ایران زانو زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرم محمدی درپایان بر هرچه با شکوهتر بر گزار نمودن مراسم سالگرد ورود آزادگان به وطن تاکید وگفت: همه در برابر عظمت کار بزرگ آزادگان و خانواده‌های آنان سر تعظیم فرود می‌آوریم .

 

 

انتهای پیام/د

اسرای ایرانی مفتخر به کسب مدال پرافتخار آزادگی

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جنگ تحمیلی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۰۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مینی‌بوس و لیفان در اتوبان آزادگان ۱۵ مصدوم داشت

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از تصادف مینی‌بوس و لیفان در اتوبان آزادگان خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه تصادف مینی‌بوس با خودروی سواری لیفان ساعت ۲۲:۳۸ شب گذشته _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام پنج واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه افزود: این حادثه در اتوبان آزادگان و روبه‌روی شهرک گلدیس رخ داده بود.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: ۱۵ نفر شامل هفت مرد و هشت زن در پی این حادثه مصدوم و به بیمارستان گلدیس شاهین شهر منتقل شدند.

کد خبر 750273

دیگر خبرها

  • واحد سیار فرآورشی آزادگان جنوبی تعمیر شد
  • خرید ترموود ایرانی از تولید کننده
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • پیروزی آدانا دمیراسپور با محمدی در استانبول
  • روایت اسارت؛ از پیروزی اسرای ایرانی بر فرماندهان عراقی تا جرزنی بعثی‌ها
  • دستاوردهای عملیات وعده صادق روایت فتح می‌خواهد
  • دانشجویان یهودی و مسیحی در حال حمایت از مردم غزه‌اند
  • تصادف مینی‌بوس و لیفان در اتوبان آزادگان ۱۵ مصدوم داشت
  • ادامه تظاهرات در یمن در حمایت از غزه
  • گسترش فعالیت هیات های آزادگان تهران به سمت خودباوری