Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دولت با تاکید بر نقش رسانه در عملیات و جنگ روانی این روزهای دشمن گفت: امروز در حقیقت دشمن به دنبال تسخیر خانواده ها معیشت مردم و ایجاد اخلال در وضع بیماران ماست.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو علی ربیعی سخنگوی دولت که از میهمانان ویژه نشست امروز وزیر خارجه با اصحاب رسانه بود در سخنانی در خصوص وضعیت سیاست خارجه جمهوری اسلامی گفت: هیچ دوره ای وزیر خارجه ایران مثل امروز چنین در سپهر جهانی قرار نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حضور خود در اجلاس ها و نشست های بین المللی گفت: زمانی که در این نشست ها حضور می یافتم بازتاب و واکنش و نگاه افراد مختلف را نسبت به سخن وری ظریف حس می کردم.
ربیعی ادامه داد: در هیچ دوره ای کاخ سفید این چنین علیه ملت و دولت ایران بسیج نشده بود و هیچ دوره ای رئیس جمهوری مانند ترامپ در قدرتمندترین کشور اقتصادی و نظامی حاکم نشده بود و اسلحه به دستان بر کاخ سفید حضور نداشتند .
سخنگوی دولت ادامه داد: هیچ گاه این چنین همزمان ماله کشیدن در داخل و خارج به کارگرفته نشده بود و به نظر می رسد هیچ دوره ای مثل امروز دشمنان در عملیات روانی مسلط نشده بودند.
وی با بیان اینکه امروز خرمشهر فیزیکی رخ نداده است گفت: امروز آنچه دشمن به دنبال تسخیر آن است بدن ها، معیشت ها، زیست و کرامت انسان هاست براین اساس دشمن نیازی به عبور از مرزهای فیزیکی ما ندارد در حقیقت دشمن به دنبال تسخیر خانواده ها معیشت مردم و ایجاد اخلال در وضع بیماران ماست.
ربیعی با اشاره به اینکه هیچ دوره ای افکار عمومی در داخل این چنین در معرض تعارض ها قرار نداشت گفت: امروز بیش از همیشه نیاز به انسجام و تاب آوری روانی جامعه برای مقابله با خصومت ها هستیم و همه موجودیت ایران این روزها به تلاش رسانه ای ما وابسته است.
سخنگوی دولت رسانه را سرباز خط اول این مبارزه دانست و یادآور شد: امروز تانک ها، قلم ها و نوشته ها ما هستند و اگر مرزی فرو بریزد از داخل رسانه های ماست.
وی ادامه داد: امروز و روز خبرنگار را مقتنم می دانم و می گویم در شرایط فعلی بیش از هر روز دیگری امنیت ملی ما به فعالیت رسانه ای بستگی دارد.
ربیعی وزیر امور خارجه کشور را یک رسانه دانست و گفت: ظریف به تنهایی یک رسانه است که هم تولید محتوا می کند و هم ابزار انتقال پیام است و مثل همه رسانه ها که در انتقال محتوا دچار پارازیت می شوند گاهی دچار پارازیت می شود و باید جلوی این پارازیت های داخلی و رسانه ملی را در این قبیل اقدامات گرفت.
سخنگوی دولت در پایان مجددا روز خبرنگار را تبریک و برای وزیر امور خارجه کشورمان آرزوی توفیقات روز افزون کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ربیعی سخنگوی دولت ترامپ دشمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۱۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار با سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که ظهر دوشنبه به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، با تأکید بر ضرورت رسیدگی دولت به سفره و معیشت مردم اظهار کرد: طرح کالابرگ الکترونیک از جمله طرح‌های موفق اقتصادی در سال‌های اخیر بود که نفع آن به صورت مستقیم به سفره‌های مردم رسید. با وجود این، نباید محدود به اجرای این طرح‌های معیشتی بمانید. در هر شرایط، تمرکز و توجه اصلی شما باید ناظر بر کنترل گرانی باشد. گرانی را باید به هر طریق کنترل کنید ولو اینکه زبان زور پای کار باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: اقتدار حکومتی باید در دو عرصه ارز و گرانی پای کار بیاید. البته در سال‌های اخیر، سیاست‌هایی اتخاد شده که مردم به چشم دیده‌اند تهدیدهای دشمن همچون هویت آن‌ها توخالی است اما در هر حال، تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت همچنان باید در دستورکار دولت باشد.

وی خاطرنشان کرد: این یک حقیقت است که با وجود تلاش‌های مستمر و مجدانه در دولت سیزدهم، همچنان دستاوردهای دولت برای مردم به مرحله تجسم عینی نرسیده و ملموس نشده است. به همین دلیل، تأکید ویژه ما بر رسانه و انعکاس فعالیت‌هاست تا بر مردم روشن شود که در چه حوزه‌هایی کار شده و در چه عرصه‌هایی نیاز به فعالیت وجود دارد.

علم الهدی افزود: عمده مطالبه مردم در شرایط فعلی متمرکز بر عرصه‌های اقتصادی است و این‌طور نیست که شما تصور کنید همه‌چیز با ارائه آمار و اعداد و ارقام حل می‌شود. خیر؛ در شرایط فعلی کشور نیازمند بکارگیری قدرت اقناع هستیم تا حقیقت موضوع برای مردم تشریح شود. جامعه باید به طور واضح، زیر و بم ماجرا را بداند و تحقق این هدف جز با تقویت اطلاع‌رسانی و به‌کارگیری قدرت رسانه صورت نمی‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تأکید کرد: در همه قضایا، رمز موفقیت شما مقارن با میزان اخلاصی است که در عمل دارید. وقتی انسان در عمل مخلص باشد، کار او کار خدا می‌شود و در این شرایط، ذات اقدس پروردگار به اراده قاهر خودش اجازه نخواهد داد کار بر زمین بماند.

کد خبر 6092055

دیگر خبرها

  • چاپلوسی فرانسه برای تل آویو: به دنبال تحریم‌های جدید علیه ایران هستیم
  • واکنش کاخ سفید به تسخیر دانشگاه کلمبیا توسط دانشجویان
  • چرا مافیا جلوی واردات خودوی برقی را گرفته است؟+فیلم
  • چرا مافیای خودرو جلوی واردات خودوی برقی را گرفته است؟+فیلم
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  • سپاه بزرگ‌ترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • سپاه بزرگترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • واکنش کنایه آمیز مقام دولتی به انتقادات مجلس از قیمت دلار و وضعیت بازار ارز
  • کودتا در کاخ سفید/ تلاش‌های نافرجام برای برکناری سخنگوی دولت بایدن