Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرمسئول نشریه هیوا گفت: از این که نشریات توانمند و فعال بخاطر وضعیت نامناسب و محدود بودجه‌ها به رکود و منتهی شدن فعالیت‌هایشان در فضای مجازی و الکترونیکی نزدیک و نزدیک‌تر می‌شوند نگرانم!

احمدرضا جهاندار، عضو کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه فرهنگیان و مدیرمسئول نشریه هیوا در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: با وضعیت نابه‌سامان اقتصادی که افزایش چندبرابری کاغذ و چاپ را دنبال داشت و سال تحصیلی اخیر را برای نشریاتی‌ها بسیار سخت کرد، شاهد انتشار کمتر نشریات به نسبت سال گذشته بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: از این که نشریات توانمند و فعال بخاطر وضعیت نامناسب و محدود بودجه‌ها به رکود و منتهی شدن فعالیت‌هایشان در فضای مجازی و الکترونیکی نزدیک و نزدیک‌تر می‌شوند نگرانم!

مدیرمسئول نشریه فرهنگی و اجتماعی هیوا با اشاره به اینکه نسخه مکتوب نشریات اثرگذاری به مراتب بیشتری دارد، اظهار کرد: با این وجود نشریاتی‌های ما نباید از ادامه فعالیت نا امید شوند و کار را برای خود در بن‌بست ببینند؛ بایستی تا بهبود وضعیت دیرینه‌ی نامناسب بودجه‌ها شاکله‌ی مجموعه‌ی خود را حفظ کنند و به فعالیت الکترونیکی و چاپ محدودتر مشغول شوند.

وی با اشاره به این‌که فضای سالم نشریات دانشجویی نباید با درگیری‌های سیاسی دانشجویان عجین شود، بیان کرد: معضل امروز و تبعیض‌هایی که بعضا مشاهده می‌شود ناشی از اختلاف‌هاییست که میان نشریاتی‌ها ایجاد می‌شود و این میان ارزش کار نشریاتی پایین می‌آید و از هدف اصلی دور می‌شود!

عضو  کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه فرهنگیان در پایان اظهار کرد: لازمه بهبود اوضاع بودجه‌ها و دیگری مسائل همدلی هرچه بیشتر مسئولین و دانشجویان را می‌طلبد، دانشجویان باید از راه درست و با رعایت اعتدال نواقص را نقد کنند و حقوق خود را مطالبه کنند و در مقابل نیز بایستی مسئولین به صدای دانشجویان گوش دهند و به خواسته‌های به‌جا و منطقی جامع عمل بپوشانند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه فرهنگیان کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی نشریات دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۱۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوضاع روستای «پزم تیاب» چابهار بعد از سیل

دیگر خبرها

  • ویدئوی عجیب از وضعیت آموزشی دانشجویان دندانپزشکی 
  • صد و شصتمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • جدیدترین قیمت مسکن در منطقه ۱۹ تهران
  • اوضاع روستای «پزم تیاب» چابهار بعد از سیل
  • صد و پنجاه و نهمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • خوش خدمتی عجیب نشریات زنجیره‌ای به دلالان و فراریان مالیاتی دانه درشت
  • وضعیت بازار ملک در تهران / دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • صد و پنجاه و هشتمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • سیرسکی: اوضاع اوکراین وخیم است
  • فیلم| اوضاع فوق بحرانی در بیمارستان های غزه