Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵ مطلع شوید.

 

 

 

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ چهاردهم مرداد ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

 

9640...0939: سلام خسته نباشید چرامسئولین به حرف هایی که می زنند عمل نمی کنند و از سبدکالا خبری نیست با وجوداین گرانی کالاها و حقوق ناچیز کمیته امداد ماچه بایدبکنیم لطفا به گوش مسئولین برسانید

 

2146.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..0913: باسلام،هرچه بيمه ها بر روی  پيشگيري و بهداشت بيشترهزينه کنند؛هزينه کمتري براي جبران خسارت هاودرمان پرداخت می کنند.

 

9188...0914: باسلام. لطفا در حاشیه جلسه دولت این هفته، از وزیر دادگستری جویا بشید که جذب تمامی ۵۰۰۰ نفر پذیرفته شده آزمون استخدامی کادر اداری دادگستری که در آذر ۹۶ برگزار شد و نزدیک به دو سال در بلاتکلیفی هستند تا پایان مرداد و یا شهریور انجام خواهد پذیرفت؟

 

4009...0917: سلام من برای وام ازدواج ثبت نام کردم و در اول سال 98 پیامکی برای من آمد که به بانک کشاورزی مراجعه نمایم و چون مراجعه کردم به من گفتند سه ضامن مدارک آنها را بیاور ، وقتی بدنبال ضامن و مدارک آنها رفتم و همه آنها را آماده کردم و به علت زیاد بودن مدارک آنها و مشکلات جور کردن ضامن یکماهی طول کشید و وقتی به بانک مراجعه نمودم گفتند مجددا برو سامانه و ثبت نام کن و دوباره ثبت نام کردم و اکنون چند ماهیست که پیامی نیامده و من که خودم را برای ازدواج در تابستان آماده کرده بودم نمیدانم با این معضل پیش امده چکار کنم؟ با تشکر فراوان   فارس سپیدان بخش بیضاروستای بانش

 

1161...0914: با سلام اول از همه بابت تمام پیگیری هاتون بسیار ممنونم تو رو خدا وضعیت استخدامی قوه سال 96 رو از دولت هم پیگیر باشین یا علی

 

4840...0937: سلام جاده محمد شهر کرج پر شده از وانت و دست فروش ماشینا به خاطر اینا یهو ترمز میزنن،همیشه باعث ترافیک و تصادف میشن لطفا گزارش بگیرید تا رسیدگی کنند و جمع آوری بشوند

 

2621...0916: با سلام ما فرهنگیان بازنشسته با چند فرزند تحصیل کرده بیکار زندگی برامون سخت شده برای خاطر خدا کاری برامون بکنید

 

2993...0918: تو روخدا بررسی کنید.چرا حقوق معلولان بهزیستی کم است ؟

 

1050...0919: مسئول محترم دو ماه است کمیته امداد هزینه داروی  مرا پرداخت نکرده لطفا پیگیری نماید با اینکه حقوق نمی گیرم


1895...0915: سلام بابت خانه های مسکن مهرشرکت الماس شرق چون شرکت ديرتر ازقرارش تحويل داده بانک10مليون به اقساط اضافه کرده که بايدمشتريان بدنددرصورتی که شرکت بدقولی کرده خانه ها را سرموقع ندادند وهيچ مسئوليم جوابگو نيست


9413...0917: سلام.لطفا یکی از خبرنگاران بزرگوارتون از مسئولین شرکت سایپا بپرسه چرا برای کسانیکه سال گذشته خودروثبت نام کردن و الان براشون دعوتنامه تکمیل وجه اومده . از آخرین قیمت گذاری شورای قیمت گذاری در دی ماه سال گذشته تبعیت نمی کنه و داره قیمت 5درصد زیر قیمت بازار استفاده می کنه؟! مثلا تیبا 2را بجای 40میلیون داره به قیمت حدود 52میلیون و پراید 131رابجای 30میلیون به قیمت 37میلیون داره واگدار می کنه.


2684....0914: باسلام لطفا در مورد قول وزیر محترم داگستری مبنی بر اسخدام تمامی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال ۹۶تاپایان مرداد،مصاحبه ای با ایشان انجام دهید...ممنونم


7667...0936: سلام.از مشهد هستم بی زحمت یک گزارش از این پل بزرگراه هاشمی رفسنجانی تهیه کنید بزرگراه اصلی مسدود کردند به این مهمی بعد چهار نفر روی پل کار می کنند حداقل نیرو بیارنند کار را زود انجام بدهند متشکرم.


2362...0910: سلام خسته نباشید. لطفا پیگیری کنید که چرا پذیرفته شدگان استخدامی 1396دادگستری هنوز برخلاف قول وزیر محترم، جذب نشده اند؟ و اینکه آن 1500نفر جذب شده بر چه اساسی به بقیه ترجیح داده شده اند؟


6261...0937: سلام خسته نباشید.من یک راننده تاکسی هستم ک از برج ۱۰ پارسال ماشینم رو دادم تحویل ولی الان هنوز هیچ خبری نشده و من دارم با این بیکاری قسطش رو میدم.تورا خدا پیگیری بکنید هیچکس پاسخ گو نیست.ممنون


4814...0922: سلام چرا رتبه بندی معلمان شامل معلم یاران یا همان مستخدمین مدارس نمی شود لطفا پیگیری کنید باتشکر


9272...0935: سلام خسته نباشید بنده علیرضا احدی پرستار بخش اورژانس شهید ستاری قرچک،ما اینجا امنیت جانی نداریم خواهش میکنم پیگیری کنید

 

5809....0913: با سلام چند ساله اتوبوس های واحد داخل و خا رح شهر اصفهان دودزاست امسال که اکثرا دودزاست متاسفانه کسی ییگیر و پاسخگو نیست تو رو به خدا شما پیگیری کنید .


6959...0915: باسلام وخسته نباشید اینجانب بازنشسته نیروی مسلح هستم زمانیکه برای سهام عدالت ثبت نام میکردن پسری دارم تحت پوشش بهزیستی که برای ثبت نام سهام هم ازطریق بهزبستی انجام گرفت امابخاطر پسوند. قولانلوترکانلوخورده بودبرگشت خورددیگه هم برنگشت هرجامراجعه کردیم نتیجه.نگرفتیم فردیکه زن وبچه داره نابینا هست چرا بایداز گرفتن سهام محروم شود


8149...0915: سلام با وجود گذشت یک سال از طرح قرآنی 1452 هنوز جوایز داده نشده چرا !

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مشکلات مردم صدای مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۱۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود دوباره مجلس به موضوع افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی

نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی درباره اعتراض بازنشستگان تامین اجتماعی به مصوبه افزایش حقوق امسال خاطرنشان کرد: مجلس به اعتراض بازنشستگان نسبت به حق و حقوقشان ورود اولیه داشته است، اما اگر در مجلس یازدهم به سرانجام نرسد با تشکیل مجلس جدید قطعا به طور خاص مورد پیگیری قرار خواهد داشت.

حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی باید چقدر افزایش پیدا می‌کرد؟
سید احسان قاضی زاده هاشمی، نماینده مردم سرخس، فریمان و بخش‌های رضویه و احمدآباد مشهد در حاشیه نشست ارائه ویژه نامه رسالت صندوق‌های بازنشستگی کشوری در تحقق شعار سال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال با پیگیری نمایندگان مجلس شورای اسلامی به منظور اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان، موضوع منابع همسان سازی حقوق بازنشستگان در بودجه سال جاری لحاظ و در جداول نهایی هم سهم ۴۰ درصد به صورت کامل برای اجرا در سال جاری پیشنهاد شد.

جداول بودجه به تصویب نهایی مجلس رسید و برای شورای نگهبان ارسال شده و امیدواریم تا پایان قبل اردیبهشت ماه جداول هم نهایی شود و از خردادماه اجرایی شود.

نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ۶۰ درصد مطالبات بازنشستگان برای اجرای همسان سازی در سال‌های ۱۴۰۴ و ۱۴۰۵ خواهد بود که به طور جداگانه به صورت ۳۰ درصد در هر سال اجرا خواهد شد.

قاضی زاده هاشمی درباره اعتراض بازنشستگان تامین اجتماعی به مصوبه افزایش حقوق امسال خاطرنشان کرد: مجلس به اعتراض بازنشستگان نسبت به حق و حقوقشان ورود اولیه داشته است، اما با توجه به روز‌های پایانی مجلس یازدهم؛ اگر در مجلس یازدهم این‌ها به سرانجام نرسد با تشکیل مجلس دوازدهم پس از هفتم خردادماه قطعا به طور خاص از سوی کمیسیون اجتماعی و همه همکاران مورد پیگیری قرار خواهد داشت.

وی تاکید کرد: آن چیزی که که برای آن حکم قانون داریم بحث همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری است. پیشنهاداتی دولت دارد که بسیاری از الزامات را بر عهده مجلس بگذارد، اما آن پیگیری مربوط به حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی است انشالله در ابتدای مجلس دوازدهم هم مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

این نماینده مجلس عنوان کرد: در مبنای افزایش حقوق مدنظر ما؛ اختلافی وجود دارد، اما مبنای مجلس مدنظر گرفتن تورم برای افزایش حقوق است و آن چیزی که صراحتا در قانون آمده تورم است که مجلس هم باید پیگیری کند.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • مجلس دوباره به موضوع افزایش حقوق بازنشستگان ورود می‌کند؟
  • ورود دوباره مجلس به موضوع افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • واکنش معاون قوه قضاییه به برخورد با زنان و دختران در آمریکا: چه کسی به داد آنها می‌رسد؟
  • خانواده ۵ معلولی در دشتستان صاحب خانه می‌شوند
  • گلایه مردم از اقساط سنگین وام خرید خانه
  • پیگیری طرح وکلا در مساجد از سوی رئیس قوه قضاییه
  • حفظ حقوق عمومی با سلام و صلوات نمی‌شود/ دادستان‌ها نباید در امور اجرایی مداخله کنند
  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد
  • بیش از ۱۲ هزار پزشک امروز با هم رقابت کردند/ ظرفیت پذیرش آزمون دستیاری ۱۲ درصد افزایش می یابد
  • ظرفیت پذیرش در آزمون دستیاری افزایش یافت