Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی ظهر دوشنبه در جلسه شورای پیشگیری در محل دادگستری زنجان، با اشاره به خسارت ناشی ازسیلاب‌های اوایل سال جاری در استان زنجان اشاره کرد و با بیان اینکه خوشبختانه بارش‌ها در استان زنجان وقوع سیل را در پی نداشت، افزود: مسئولین در زمینه مدیریت بحران باید آمادگی لازم را داشته باشند تا خسارت‌ها به حداقل برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اتخاذ سیاست‌های غلط را عامل مهم در افزایش مشکلات ناشی از سیل در کشور عنوان کرد و ادامه داد: خوشبختانه رئیس کل بازرسی استان زنجان  در زمینه موضوع سیلاب‌ها و خسارات ناشی از آن در استان،  گزارشات لازم را به روز ارسال می‌کردند و در حال حاضر پیگیر مسائل هستند. 

نیارکی در بابیان اینکه موضوع گندم بسیار مهم است، گفت: گندم یک کالای اساسی و استراتژیک است و باید مسئولان نسبت به رفع مشکلات در این بخش تلاش جدی داشته باشند.

وی با بیان اینکه  همه دستگاه‌ها و تمام متولیان که در فرایند تولید و توزیع وسیاست‌گذاری این کالا دخالت دارند، گفت: روند خرید و ذخیره سازی گندم در استان زنجان بیاید به شکل صحیح و کارشناسی مدیریت شود تا از قاچاق این مخصوص مهم جلوگیری شود.

رئیس کل دادگستری استان زنجان تاکید کرد: با کاهش ۵۰ درصدی خرید گندم مواجه هستیم  و تدبیر باید زودتر اتخاذ می‌شد وبی تدبیری از سوی مسئولین باعث ایجاد مشکل شده است. 

صادقی نیارکی با بیان اینکه دولت بدون توجه به مصالح کشاورزان و واقعیت‌های بازار  رقم‌های را در زمینه خرید تضمینی گندم اعلام کرده است، گفت: در زمینه خرید گندم برخی از واقعیت‌ها را نادیده نگیریم. 

وی  با بیان اینکه اعتماد عمومی نسبت به مسئولین مجری خرید گندم سست شده است، گفت: در حال حاضر با مشکل کمبود تولید گندم مواجه نیستیم ولی تحویل گندم به دولت با ۵۰ درصد کاهش مواجه هستیم چون بی اعتمادی وجود دارد. 

صادقی نیارکی یاد آور شد: باید مسئولین تصمیم سریع و درست و منطقی و منطبق با نیازهای جامعه اتخاذ کنند و آسیب‌شناسی لازم مد نظر قرار گیرد.

کد خبر 4685411

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری زنجان پیشگیری از وقوع جرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۱۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود بیش از ۵ میلیون مترمکعب روان آب به سد‌های خراسان جنوبی

سارانی مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی گفت: در پی بارندگی‌های ۴۸ ساعت گذشته بیش از ۵ میلیون مترمکعب روان آب در سد‌های مخزنی استان مهار و ذخیره‌سازی شده است.

او افزود: سد مخزنی رزه درمیان با ۲ میلیون و ۹۸۰ هزار مترمکعب، سد سیاهو سربیشه با یک میلیون و ۸۰ هزار مترمکعب و سد نهرین طبس با ۶۰۰ هزار مترمکعب بیشترین ورودی روان آب‌ها را داشتند.

سارانی بیان کرد: همچنین از روز پنجشنبه هفته گذشته که فعالیت سامانه بارشی جدید آغاز شد تاکنون یک میلیون مترمکعب روان آب در سد‌های تغذیه مصنوعی شوسف، چهار فرسخ و سید علی شهرستان نهبندان مهار و جمع‌آوری شده است.

بیشتر بخوانید

 جام آسمان، جان زمین را سیراب نکرد/ تداوم عطش در کویر

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی تصریح کرد: ۸ سد مخزنی با ظرفیت ذخیره‌سازی ۷۵.۷۵ میلیون متر مکعب آب در استان وجود دارد و از ابتدای سال آبی جاری تاکنون ۱۸ میلیون و ۷۳۰ هزار متر مکعب روان آب پشت سد‌ها ذخیره شده است.

او گفت: اکنون از حجم کل مخازن سد‌های خراسان جنوبی، ۳۰ درصد معادل ۲۳ میلیون و ۴۰۰ هزار متر مکعب آبگیری شده است و برای ذخیره‌سازی سیلاب و روان آب در سد‌ها مشکلی وجود ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ذخیره سد زاینده‌رود به ۳۹۶ میلیون مترمکعب رسید
  • ۱۳۰ هزار تن گندم در سیلوهای استان کرمان ذخیره شد
  • ۷۰ میلیون مترمکعب رواناب در خراسان جنوبی ذخیره شد
  • خسارتی به گندم‌های ذخیره شده در استان خوزستان وارد نشده است
  • وارد نشدن خسارت به گندم کشاورزان خوزستانی در مراکز خرید روباز
  • گندم‌های ذخیره شده در مراکز روباز خوزستان خسارت ندیدند
  • ذخیره‌سازی ۲۵ میلیون مترمکعب آب باران در سدهای بوشهر
  • پنج میلیون مترمکعب روان‌آب در سدهای مخزنی خراسان جنوبی ذخیره شد
  • ورود بیش از ۵ میلیون مترمکعب روان آب به سد‌های خراسان جنوبی
  • هرآنچه درباره نسل ششم آیپد ایر می‌دانیم