Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@20:08:37 GMT

ارسال پرونده ساختمان بورس به کمیسیون ماده ۱۰۰

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۶۲۰۲۴

ارسال پرونده ساختمان بورس به کمیسیون ماده ۱۰۰

شهردار منطقه ۲ با اشاره به عملکرد ۲۲ ماهه‌اش در این منطقه از بازپس‌گیری املاکی که در اختیار افراد غیر بود،خبر داد.

به گزارش ایسنا، رسول کشت پور عصر امروز در نشست خبری به تشریح عملکرد ۲۲ ماهه‌اش در شهرداری منطقه ۲ پرداخت و با بیان اینکه خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده مترو به منطقه ۲ رسید، گفت: از شرکت مترو برای کاهش سرفاصله حرکت قطارها در خط ۷ درخواست کردیم که به‌صورت ویژه این خط را در نظر بگیرد و حتی اعلام آمادگی کردیم که در همین جهت می‌توانیم یک رام قطار خریداری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه شهرداری منطقه ۲ حدود ۱۰۴ میلیارد تومان برای احداث خط ۷ به مترو کمک غیرنقدی کرده است،اظهارکرد: طی جلساتی که با مدیرعامل شرکت مترو داشته‌ایم، مقرر شد که شهرداری منطقه ۱۰۰ میلیارد تومان نیز برای خرید یک رام قطار به منظور کاهش سرفاصله حرکت قطارها در خط ۷ کمک کند که قرارداد آن در هفته آینده منعقد می‌شود.

کشت پور در مورد ساختمان جدید بورس که دقیقا روبروی شهرداری منطقه ۲ قرار دارد،گفت: در این ساختمان ۳۰۰ مورد حذف یا تغییر کاربری پارکینگ رخ داده است و ما در مقابل تخلفات این ساختمان که کارکرد ملی دارد، ایستاده‌ایم. پرونده این ساختمان به کمیسیون ماده ۱۰۰ ارجاع داده شده است و بر اساس رای این کمیسیون عمل خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه قطعا با بهره‌برداری از این ساختمان مشکلات ترافیکی منطقه تشدید می‌شود،اظهارکرد: در حال حاضر شهروندان برای مراجعه به ساختمان شهرداری که در مجاورت ساختمان بورس است باید مدت زمان زیادی را به منظور پیدا کردن پارک حاشیه‌ای در خیابان‌ها دور بزنند و حالا تصور کنید که مشکل عدم پارکینگ ساختمان بورس نیز به این مسئله اضافه شود.

کشت پور با اشاره به اینکه در دوره‌های گذشته حدود چهار سال شهردار منطقه ۲ بودم، گفت: در آن زمان میانگین سرعت حرکت اتومبیل‌ها در بزرگراه‌های منطقه ۵۵ کیلومتر بود و اکنون این سرعت به‌شدت کاهش یافته به گونه‌ای که بزرگترین مشکل منطقه ۲ در حال حاضر ترافیک است و اگر بتوانیم از جمعیت ۷۵۰ هزار نفره منطقه تنها ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار نفر را مجاب کنیم که از حمل و نقل عمومی و مترو استفاده کنند، تاثیر زیادی بر کاهش ترافیک می‌گذارد.

وی در مورد خشک شدن درختان یک باغ در محدوده پونک و تبدیل آن به عمارت اظهارکرد: در این مورد هیچ مجوز تبدیل باغ به عمارت صادر نشده است اما ما در منطقه ۲ با تعهداتی مواجه هستیم که در دوره‌های گذشته ایجاد شده است.

شهردار منطقه ۲ از افزایش ۱۱ برابری درآمد حاصل از پسماند این منطقه خبر داد و گفت: زباله جزو منابع درآمدی شهرداری به شمار می‌آید و باید به آن نگاه اقتصادی داشت.

وی ادامه داد: ۱۰ درصد زباله خشک این منطقه توسط اپلیکیشنی جمع‌آوری می‌شود و تا چهار ماه پیش درآمد شهرداری از این محل تنها ۲۲۰ میلیون تومان بود که اکنون به دو میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان رسیده است.

کشت‌پور با بیان اینکه باید از زباله «تر» برق تولید کنیم، گفت: مناطق ۱ تا ۴ برای احداث کارخانه ۱۶۰۰ تنی تولید برق از زباله اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه سری چهارم پروژه‌های منطقه ۲ تا سه ماه دیگر افتتاح می‌شود،اظهارکرد: این پروژه‌ها شامل تصفیه‌خانه، نیروگاه یک مگاواتی و رونمایی از دوچرخه‌های برقی است.

شهردار منطقه ۲ با اشاره به پرداخت ۲۵ درصد از بدهی‌های گذشته گفت: ۵۸۵ میلیارد تومان از دوره‌های قبل بدهی به جا مانده بود که طی این مدت توانستیم ۲۵ درصد بدهی‌ها را پرداخت و تمامی پروژه‌هایی که تعطیل شده بودند را فعال کنیم.

وی در مورد املاک منطقه ۲ که در اختیار دیگران است،اظهارکرد: املاک و مستغلات این منطقه را از دست افرادی که بدون رعایت ضوابط و مقررات بهره برداری این املاک را در اختیار داشتند خارج کردیم و میزان درآمد از این محل را به ۲۴۰ میلیارد تومان رساندیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرداری منطقه 2 پسماند مترو ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۲۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی لواسان و چمدان‌هایی که دیرتر به مقصد رسیدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در روز‌های گذشته برای تعدادی از مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان تهران پیامک «ذخیره‌سازی آب» ارسال شد. آنطور که وزارت نیرو اعلام کرده، این پیامک ارتباطی به قطعی و نوبت‌بندی آب در تهران ندارد. ماجرا از این قرار است که همه ساختمان‌ها براساس ابلاغیه مبحث ۱۶ قانون مقررات ملی ساختمان باید نسبت به تجهیز پمپ و مخزن اقدام کنند.

برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان. 

دادستان عمومی و انقلاب لواسانات گفته: پس از آگاهی از این اقدام متصدی این مجتمع ورزشی برکنار شد و با پایان تحقیقات پرونده برای ادامه رسیدگی برای مرجع قضائی ارسال می‌شود.

اینترنت در روز‌های کنکور قطع نمی‌شود. 

به گفته رئیس سازمان سنجش آموزش کشور، اینترنت در هیچ کدام از حوزه‌های امتحانی نوبت اول کنکور قطع نمی‌شود. دستگاه‌های اجرایی، انتظامی، امنیتی و قضایی به صورت فعال برای برگزاری آزمون سراسری در امنیت و سلامت کامل در حال فعالیت هستند.

و چمدان‌هایی که دیرتر از صاحبانشان به مقصد رسیدند!

 این چمدان‌های بی زبان به علت بدی آب و هوا سوار هواپیما نشده بودند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تخریب جایگاه‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی عرضه و کشتار دام در گلسار
  • برگزاری هفتمین اجلاس شورا‌ها و شهرداری‌های مراکز استان‌ها در بوشهر
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی لواسان و چمدان‌هایی که دیرتر به مقصد رسیدند
  • بررسی ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی
  • بررسی و تعیین تکلیف ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ استان آذربایجان‌غربی
  • ارسال پیامک ذخیره سازی آب برای شهروندان تهرانی | ماجرا چیست؟
  • «محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد
  • معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد
  • مجلس مصوب کرد: معافیت بورس از مالیات بر عایدی سرمایه