Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@04:20:08 GMT

کشف شهد عسل تقلبی در محور اردبیل-آستارا

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۶۲۲۱۸

کشف شهد عسل تقلبی در محور اردبیل-آستارا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، علی رحیمی‌آذر از کشف شهد عسل تقلبی در اردبیل خبر داد و اظهار داشت: به میزان 83 حلب 20 کیلویی شهد عسل تقلبی در محور اردبیل-آستارا کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه این محموله تقلبی عسل طی عملیات ایست بازرسی کشف شده است افزود: طبق گزارش بازرسان و ماموران نیروی انتظامی در خصوص کشف و ضبط ایست بازرسی در محور اردبیل-آستارا مسقر شد و موفق به کشف و ضبط این محموله تلقبی از 1 دستگاه خودروی نیسان شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل تصریح کرد: فرد متخلف به پرداخت مبلغ 540 میلیون ریال جریمه نقدی در حق دولت محکوم و حکم به ضبط کالا و معدومی آن صادر شده است.

رحیمی‌آذر با تاکید بر اینکه تهدید سلامت مردم خط قرمز ما است بیان کرد: تهدید سلامت مردم خط قرمز ما است و در برخورد با متخلفان بهداشتی به هیچ عنوان اغماض و چشم پوشی صورت نمی پذیرد.

براساس این گزارش، استان اردبیل به عنوان قطب تولید عسل ناب سبلان در سطح ملی مطرح است در این استان سالانه 6 هزار تن عسل تولید می شود که از این میزان یک هزار و 200 تن در داخل استان مصرف می شود و بقیه به سایر استان های کشور و همچنین خارج صادر می شود.

46
 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف استان اردبیل استان های کشور تعزیرات کشف و ضبط نیروی انتظامی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۲۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور هراز و آزادراه تهران-شمال قفل شد

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور با بیان اینکه تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است، گفت: ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و محدوده مرزن آباد گزارش شده است.

وی افزود: ترافیک سنگین در آزادراه تهران-شمال مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل تونل شماره ۱۷ تا شهرستانک و تونل البزر تا انتهای آزادراه، محور هراز مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل لاسم تا گزنک، محدوده وانا و  محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های گیلاوند و زیرآب و آزادراه تهران-پردیس محدوده آزادراه گزارش شده است.

او اظهار کرد: تردد روان در آزادراه قزوین-رشت (رفت و برگشت) را شاهد هستیم و محور‌های چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران-شمال دارای بارش باران و آزادراه قزوین-رشت فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

وی درباره آخرین وضعیت ترافیکی سایر محور‌ها هم گفت:  ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین حدفاصل گرمدره تا کمالشهر و آزادراه قزوین-کرج محدوده مهرشهر گزارش شده است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور  بیان کرد: ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران-ساوه محدوده نسیم شهر را شاهد هستیم.  

محرابی نیا در خصوص آخرین وضعیت جوی محور‌ها هم گفت: بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های آذربایجان غربی، ایلام، کرمان، تهران، البرز، هرمزگان، قزوین، زنجان، فارس، لرستان، مرکزی، مازندران، همدان، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، یزد، اصفهان، کرمانشاه، بوشهر، کردستان و چهارمحال و بختیاری گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی در محور صوفیان _شبستر هفت کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • ۵۰۰بوکس سیگار قاچاق در اردبیل کشف شد/جریمه ۴ میلیارد ریالی قاچاقی
  • محور هراز و آزادراه تهران-شمال قفل شد
  • فیلم/ گزارش جانشین پلیس راه از آخرین وضعیت محور های مواصلاتی به شمال کشور
  • اعلام محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان
  • اعلام محدودیت ترافیکی در محورهای قدیم گیلان
  • ثبت بیش از ۹۴ هزار تخلف سبقت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی اردبیل
  • صافکار متخلف اردبیلی نقره داغ شد
  • تیغ زنی، تسطیح و رگلاژ ۳۰ کیلومتر از راه‌های شنی و خاکی شهرستان کوثر
  • تردد کامیون‌ها از مرز آستارا کند شد