Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید برگزاری مراسم قرعه‌کشی به منزله آغاز لیگ برتر نیست. تاریخ انتشار: 18:07 - 14 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۳۹۳۰۸

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه نشست کنگره شهدای ورزش اظهاراتی به شرح زیر انجام داد:

*مربی باید با مدیر باشگاه خود هماهنگ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع مدیر باشگاه باید ورزشگاه را آماده کند و هماهنگی لازم در مورد صندلی‌گذاری، شماره‌گذاری روی سکوها، نصب دوربین مدار بسته و سایر مسائل را انجام دهد.

*مدیران کل استان‌ها مسئولیت بخشی از کار را بر عهده گرفته‌اند. برای مثال شماره‌گذاری صندلی‌های ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر انجام شده است.

*درست است که قرعه‌کشی فردا انجام می‌شود، اما این به منزله آغاز لیگ نیست. امیدواریم که ورزشگاه‌ها آماده شوند و اگر نصف استادیوم‌ها هم آماده باشند، لیگ آغاز می‌شود.

تاج تأکید کرد: هیچ نماینده‌ای در مجلس نمی‌گوید که لیگ را بدون امکانات آغاز کنیم. مردم هم این نظر را دارند و می‌خواهند استادیوم‌ها تجهیز شوند.

*در واقع آغاز لیگ بدون امکانات به مصلحت نیست. آن سرمربیانی هم که ناراحت هستند باید به مدیر باشگاه و استان خود فشار بیاورند. اگر لیگ را آغاز کنیم آن تیم‌هایی که استادیوم‌شان آماده نیست، باید بدون تماشاگر در استان همجوار دیدار خود را برگزار کنند.

*بازی‌های دوستانه تیم ملی انجام می‌شوند. البته باید دیدار‌هایی باشند که با گروه‌مان همخوانی داشته باشند. خوشبختانه رقبای خود را شناخته‌ایم و برای دیدار‌های دوستانه پیشنهاداتی را داشته‌ایم. روی پیشنهاد‌ها کار می‌کنیم و بهترین تصمیم را می‌گیریم. در مجموع باید دیدار‌هایی باشند که به دردمان بخورند.

*هنوز نتوانستیم پول بلوکه شده خود را آزاد کنیم و تقریباً هشت تا ۹ ماه است که از وزارت ورزش هم پول نگرفته‌ایم. به‌هرحال امیدواریم این موانع را از مسیرمان برداریم.

*قرارداد مارک ویلموتس منعقد شده است، اما هنوز مسائل مالی‌اش را حل نکرده‌ایم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فوتبال لیگ برتر فوتبال مهدی تاج فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۲۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرعه کشی زمان پخش برنامه‌های انتخاباتی نامزد‌ها در شبکه شهند

برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌ها در صدا و سیما شامل برنامه‌های انفرادی نامزد‌ها و مناظره‌های تبلیغاتی از فردا ۱۴ اردیبهشت لغایت چهارشنبه هفته آینده براساس جدول زمان پخش، از شبکه سهند پخش خواهد شد.

برنامه تبلیغاتی ۱۲ نامزد راه یافته به دور دوم مجلس شورای اسلامی از سه حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو، شبستر و میانه در ساعات ۱۲:۳۰ لغایت ۱۳:۳۰ و ۲۳ شب لغایت ۲۳:۵۰ بصورت برنامه‌های ۲۰ دقیقه‌ای پخش خواهد شد؛ و مناظره‌های انتخاباتی نیز در ساعات ۹:۳۰ لغایت ۱۱:۳۰ و ۲۰ لغایت ۲۲ شب از شبکه سهند پخش خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم
  • وزیر کشور: آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم
  • وحیدی: آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم
  • قرعه کشی زمان پخش برنامه‌های انتخاباتی نامزد‌ها در شبکه شهند
  • واترپلو قهرمانی جوانان جهان؛ همگروهی ایران با چین و کانادا
  • قرعه کشی شش وزن نخست کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • آماده‌سازی یک میلیون قطعه زمین مسکن ملی در کشور
  • بیرانوند برای بازگشت به دروازه پرسپولیس آماده شد
  • آماده‌باش خوزستان همزمان با ورود احتمالی بارش‌های سیل‌آسا
  • برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان