Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس، با راه‌اندازی سامانه اطلاع رسانی قیمت کالا و خدمات وزارت صنعت، معدن و تجارت مردم می‌توانند با مراجعه به این سامانه قیمت 100 قلم کالای اساسی را به صورت روزانه رصد کنند. 

عباس تابش رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان در این باره گفت:  بخشی از خدمات این سامانه، اطلاع رسانی قیمت کالاهایی است که مشمول قیمت تثبیتی است و سازمان حمایت قیمت های مصوب را اعلام می‌کند و بخشی دیگر کالاهایی است که واحدهای تولیدی قیمت خود را در سامانه 124 درج می کنند و سازمان حمایت در راستای تامین حقوق مردم طبق ضوابط تعیین قیمت، موارد را مورد رصد قرار می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براین اساس حداقل قیمت هر کیلوگرم از انواع برنج داخلی و خارجی و همچنین حبوبات در این سامانه اعلام شده که در جدول زیر قابل مشاهده است. 

کالا  حداقل قیمت هر کیلوگرم (بر حسب تومان)  حداکثر قیمت هر کیلوگرم (بر حسب تومان)  برنج طارم اعلا (داخلی) 20000 23900 برنج هاشمی (داخلی) 19500 23300 برنج خزر (داخلی)  15800 17600 برنج باسماتی (پاکستانی) 8700 10600 برنج تایلندی 5500 7400 برنج هندی 6500 7700 لوبیا چیتی 12500 15300 لوبیا قرمز 10000 12100 لپه  10000 11400 عدس 6000 8100

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۲۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام سفر کرد

                                                                            به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ دکتر سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با حضور بر مزار شهید گمنام استانداری، ضمن قرائت فاتحه به مقام والای شهدا ادای احترام کردند.   رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در این برنامه همچنین با اهدای گل به خانواده شهید محمد‌شفیع فیضی‌زاده، به این شهید والامقام تازه تفحص‌شده جنگ تحمیلی ادای احترام کرد.   حضور در نشست شورای اداری استان با موضوع "تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت" و نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و فعالین مجازی از برنامه‌های سفر دکتر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام است.

دیگر خبرها

  • گزارش برنامه توسعه سازمان ملل و کمیته «اسکوا» از اوضاع غزه
  • تماس تلفنی برای بیمه شدن کلاهبرداری است
  • اجرای ۱۰۲۵ عنوان برنامه خدمت‌رسانی در هفته بسیج سازندگی فارس
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام سفر کرد
  • قیمت روز خودرو صفر داخلی در کارخانه و بازار آزاد(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+جدول
  • قیمت خودروهای داخلی و خارجی +جدول
  • عقب‌ماندگی تعرفه‌های پزشکی نسبت به رشد قیمت تمام شده خدمات
  • قیمت خودرو امروز ۱۲ اردیبهشت +جدول
  • صعود قیمت خودورهای داخلی و خارجی در بازار؛ این خودروی داخلی رکورد رشد قیمت را زد | جدول قیمت ها
  • رشد تعرفه های پزشکی نسبت به قیمت تمام شده خدمات عقب است