Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر تشکل دانشجویی آرمان (عدالتخواه) دانشگاه شیراز گفت: مطالبه‌گری‌های این تشکل اقدام دادگستری و سربازان گمنام امام زمان(عج) را برانگیخت. ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۵ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، رحیم خدابخشی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صبح امروز خبر دستگیری و بازداشت چندتن از عوامل شهرداری صدرا و شورای شهر صدرا منتشر شد که خوشبختانه به نظر می‌رسد با روشنگری‌ها و مطالبه‌گری‌های تشکل آرمان(عدالتخواه) نهادهای ناظر مربوطه نیز به این نتیجه رسیده‌اند که دیگر بی‌اعتنایی به مفاسد عجیب و غریب شهر صدرا بی فایده است و باید برخوردهای لازم انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فارس| 4 نفر از مسئولان شهرداری و شورای شهر صدرا بازداشت شدندمطالبه گری تخصصی؛ الزامی برای تحقق شعار سالافزایش مطالبه گری، توسعه نظام مجوز دهی کشور را تسریع کرد

وی افزود: ما نیز از این اقدام دادگستری و سربازان گمنام امام زمان(عج) تشکر کرده و ضمن پشتیبانی و حمایت از این اقدام، آمادگی خود را برای کمک‌های بیشتر و دقیق‌تر جهت برطرف شدن هر چه بهتر و عمیق تر فساد ابراز می‌کنیم.

دبیر تشکل آرمان در مورد چگونگی شکل گرفتن این مطالبه هم گفت: مطالبه‌گری‌های تشکل آرمان پیرامون مفاسد شهر صدرا از بهمن و اسفند سال گذشته آغاز شد.

خدابخشی تصریح کرد: در ابتدا تشکل آرمان در حمایت از پاکبان‌های مظلوم این شهر که در اعتراض به پرداخت نشدن چندین ماهه حقوق و معوقات خود از کار اخراج شده بودند اقداماتی را صورت داد که با بی اعتنایی مسئولا مواجه شد. سپس یک زنجیره انسانی در نماز جمعه این شهر در اعتراض به این وضع برگزار کردیم که با جوسازی عوامل شهرداری صدرا این زنجیره نیز به بازداشت ناحق دانشجویان ختم شد. یعنی اتفاقی به حقی که امروز برای این چندنفر حادث شده، حدود پنج ماه پیش و البته به ناحق برای دانشجویان مطالبه‌گر اتفاق افتاد.

وی افزود: البته دانشجویان عدالتخواه در مسیر عدالتخواهی خود ابایی از هزینه دادن نداشته و ندارند. به هر حال بعضا برای عدالتخواهی باید مسیر هایی را پیمود که چندان هموار نیست.

دبیر تشکل دانشجویی آرمان (عدالتخواه) دانشگاه شیراز گفت: از آخرین اقدامات تشکل نیز افشارگری ریخت و پاش‌های یک مراسم کلنگ‌زنی بود که مقرر بود یک میلیارد ریال برای آن هزینه شود که منجر به لغو این مراسم از سوی معاون وزیر کشور شد. در ادامه نیز درمورد ضرورت نداشتن و مجوز نداشتن طرح‌های شهرداری صدرا که مقرر بود دو هزار میلیارد ریال از کیسه بیت‌المال صرف آن شود مطالبه‌گری‌ها و نامه‌نگاری‌هایی انجام دادیم که در نهایت دستور توقف این پروژه‌ها نیز صادر شد.

خدابخشی افزود: ما در تمام مراحل مطالبه‌گری‌های خود پیرامون مفاسد شهر صدرا خطاب به نهادهای ناظر و بالادستی این خواسته را هرمرتبه را مطرح می‌کردیم که مفاسد این شهر فراتر از حد تصور است و هر چه سریع‌تر باید یک بازرسی و برخورد جدی انجام شود که خوشبختانه امروز و این اتفاق آغاز خوبی برای این روند به نظر می‌رسید. ضمن تشکر مجدد از قوه قضاییه و سربازان گمنام امام زمان(عج) امیدواریم که این روند به خوبی تکمیل شود و تمامی خاطیان و مفسدان شهر صدرا به سزای اعمال خود برسند.

انتهای پیام/ح

R41382/P/S6,61/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۳۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است

شهردار مبارکه گفت: بخش عمده‌ای از پیشرفت‌های اخیر مدیریت شهری در اجرای پروژه‌ها و خدمت‌رسانی به شهروندان، نتیجه تعامل موثر اعضای شورای شهر و شهرداری است.

محمدمهدی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان با تبریک به مناسبت فرارسیدن روز شورا به همه منتخبین مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهار کرد: پیشرفت و جهش سرانه‌های شهری نتیجه تنها بخشی از تلاش و همدلی اعضای شورای شهر با مدیریت شهری در دوره ششم است.

وی دغدغه‌مندی و کوشش مجدانه برای رفع نیازهای عمومی شهروندان را از مشخصه‌های اجتناب‌ناپذیر شورای شهر مبارکه در دوره ششم عنوان کرد و افزود: مدیریت شهری مبارکه در سال‌های اخیر به موفقیت‌های کم نظیری دست پیدا کرده و بطور قطع اگر در زمینه‌های عمرانی و فرهنگی شانه به شانه شهرهای بزرگ می‌زنیم نتیجه درایت و دقت عمل نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر است.

شهردار مبارکه، وفاق، همدلی، برادری و پرهیز از حاشیه‌ها را رمز موفقیت شوراها دانست و خاطرنشان کرد: شوراها نماد بارز مردم سالاری دینی در کشور هستند و اهمیت روز افزون شوراها در عرصه مدیریت شهری بر هیچ کسی پوشیده نیست.

احمدی با اشاره به اینکه اتکا به آرای مردمی به عنوان یکی از شاخصه‌های اصلی نظام اسلامی در شوراها متجلی می‌شود، اضافه کرد: مجموعه شورای اسلامی و شهرداری همواره برادرانه و بر اساس اصول و موازین قانونی به حرکت خود برای رسیدن شهر به شرایط ایده آل حرکت می‌کنند.

وی با تبریک روز شوراها به اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه ابراز امیدواری کرد: در سایه بهره‌مندی از خرد جمعی برای تحقق اهداف توسعه شهر و خدمت بیش از پیش به شهروندان، گام‌های بلندی برداشته شود.

کد خبر 748773

دیگر خبرها

  • ادامه حمایت تشکل‌های دانشجویی از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت
  • تشکل یافتگی دانشجویان یک ویژگی خاص در تظاهرات دانشگاه‌های آمریکا است
  • (تصاویر) دانشجویان شیرازی هم تجمع کردند
  • تجمع دانشجویان شیرازی در حمایت از خیزش دانشگاه‌های غربی
  • تشکل جامعه اسلامی در حوزه سیاست‌گذاری دانشگاه اثرگذار بوده است
  • فرافکنی دانشگاه‌ها درباره نقش خود در تعلیم و تربیت اجتماعی/ اثرگذاری اساتید و تشکل‌ها محدود است
  • اتفاق ناگوار در انتظار تماشاخانه قدیمی سنگلج/ مسئولان شهرداری کجا هستند؟
  • مطالبه ۳۵ میلیارد تومانی شهرداری قوچان در پروژه مجتمع فرهنگی هنری
  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است