Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مرتضی سقائیان نژاد با تاکید بر اینکه تعاملات شهرداری قم در راستای خدمت‌رسانی به مردم است گفت: اگر از تجربه‌های مدیریتی موجود در شهرهای مختلف استفاده شود، به‌طورقطع موجب حرکت در جهت تقویت شوراها خواهد شد.

وی افزود: شوراها به‌عنوان مجلس‌های محلی باید تقویت شوند و در این راستا تجربه شوراهای شهر به‌منظور ارتقای خدمات و کاهش هزینه‌ها به اشتراک گذاشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام‌جمعه شهرستان میانه نیز در این جلسه، تعامل میان شهرداری و شورای شهر قم را زیباترین الگو برای تمام شهرها دانست و گفت: این تعامل مصداقی از یک الگوی خوب برای تمام شوراها و شهرداری‌های کشور است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله محمدی با اشاره به جایگاه والای قم در احادیث، افزود: این شهر ام القرای جهان تشیع و سرچشمه علم است که باید از این جایگاه توسط مدیریت شهری قم حراست و حفاظت شود.

شهردار شهر میانه نیز در این جلسه بابیان اینکه رواقی برای امام رضا(ع) برای خدمت به زائران در این شهرستان ایجادشده است گفت: با همکاری شهرداری قم و میانه این آمادگی وجود دارد تا رواقی پیرامون حضرت معصومه(س) ساخته شود.

مهدی میرزایی با تاکید بر ضرورت تعامل شهرداری میانه با قم گفت: شهرداری میانه، نیازمند استفاده از مشاوره‌ها و خدمات مادی و معنوی شهرداری قم است تا تعاملات میان این دو شهر افزایش یابد.

شهرستان میانه یکی از شهرستان‌های استان آذربایجان شرقی است که در جنوب شرقی آن قرار دارد و حدود یک‌صد هزار تن جمعیت دارد. شهر میانه مرکز این شهرستان است.

۷۴۰۴ / ۱۱۷۵

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام رضا حضرت معصومه شهرداری قم کاهش هزینه قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۳۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حوزه انتخابیه میانه

مهدی اسماعیلی کد خبر 6093376

دیگر خبرها

  • پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها
  • آمادگی سرمایه گذار برای ساخت مدرن ترین شهربازی در نیشابور
  • آمادگی آتش‌نشانی اهواز برای بارندگی پیش‌رو
  • حوزه انتخابیه میانه
  • استفاده از «گنبد بیزانسی» در ساخت‌وساز شهر قم ممنوع است
  • آمادگی برای مدیریت بارندگی در اهواز
  • آمادگی برای مدیریت بارندگی و ماندآب احتمالی در اهواز
  • افزایش آمادگی استان یزد برای آمادگی در سامانه جدید بارشی
  • نیاز مصرف برق کشور در سال جدید رشد شتابانی دارد
  • ضرورت افزایش ظرفیت دکتری جمعیت شناسی در دانشگاه‌ها/ تعامل ستاد جمعیت و فضای دانشگاهی کشور+فیلم