Web Analytics Made Easy - Statcounter

در شهر دهدشت آکادمی ها یا مدارس فوتبال زیادی برای رده های سنی مختلف وجود دارد که بیشتر این مدارس حداقل استانداردهای لازم جهت پرورش یک بازیکن را در اختیار ندارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس با گذشت نزدیک به ۱۸ سال از حرفه‌ای‌شدن فوتبال، مدارس و آکادمی‌های این رشته نه‌تنها کمکی به پیشرفت فوتبال در کشور نکرده‌اند، بلکه بیشتر آنها تبدیل به بنگاه‌های درآمدزایی شده و معضلات بسیاری را به‌وجود آورده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در سال‌های گذشته بازیکنان فوتبال از طریق زمین‌های خاکی و تیم‌های مدارس عادی جذب باشگاه‌ها شده و شروع به رشد می‌کردند. بیشتر مدارس آن دوران دارای تیم بوده و مسابقات جذابی بین مدارس برگزار می‌شد. لیگ مدارس در گذشته بازیکنان بزرگی را به فوتبال ما معرفی کرد، اما به مرور حضور مدارس عادی در فوتبال کمرنگ و کمرنگتر شده و آکادمی‌ها و مدارس فوتبال جای آنها را گرفت.     حرفه‌ای شدن فوتبال و تمایل بیشتر خانواده‌ها برای فوتبالیست شدن فرزندانشان در کنار ورود چشم‌گیر پول به این رشته، تعداد مدارس فوتبال و آکادمی‌ها را به طور سرسام‌آوری افزایش داد و هر سال به تعداد آنها افزوده می‌شود.     خلأهای قانونی و عدم نظارت کافی ارگان‌های مربوطه موجب شده است تا هر فردی قادر باشد با کمترین سابقه و تجربه مربیگری و بدون در اختیار داشتن حداقل امکانات لازم، مدرسه و آکادمی فوتبال تأسیس کرده و شروع به جذب بازیکن در رده‌های مختلف کند.     از سویی دیگر در شهر دهدشت نیز آکادمی ها یا مدارس فوتبال زیادی برای رده های سنی مختلف وجود دارد که بیشتر این مدارس حداقل استانداردهای لازم جهت پرورش یک بازیکن را در اختیار ندارند؛ مدارس فوتبال شهر دهدشت همه از کمبود زمین چمن گلایه مند هستند ،چه برسد به رعایت مواردی همچون اصول تغذیه، مسائل روحی و روانی و غیره.   با این وجود تاثیری که ورزش میتواند در روحیه جوانان داشته باشد بسیار زیاد است و با فراهم کردن استاندارد های لازم برای مدارس فوتبال و اجرای قوانین مشخص برای اداره این مدارس میتواند در بهبود کیفیت کار مدارس ورزشی تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.   تصاویر تکمیلی در ادامه امده است:

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۳۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست هواداران چلسی: این ستاره را نفروشید!

به گزارش "ورزش سه"، کانر گالاگر که پس از مصدومیت ریس جیمز و بن چیلول به‌عنوان کاپیتان این فصل آبی‌ها انتخاب شده، یکی از بهترین بازیکنان چلسی بوده است.

او در پنجره نقل و انتقالات تابستان ۲۰۲۳ در آستانه جدایی از چلسی بود اما پیشنهادات خود را رد کرد و در این تیم ماندنی شد و درنهایت توانست اعتماد مائوریسیو پوچتینو را به‌دست آورد.

با این حال حواشی مربوط به فروش او همچنان پایان نیافته و رسانه‌های نزدیک به باشگاه چلسی خبر داده‌اند که مالکان گالاگر را به دلیل اینکه بازیکن آکادمی بوده است، یک گزینه خوب برای فروش و برطرف کردن مشکلات فرپلی مالی می‌دانند.

هواداران چلسی که همیشه از تحسین‌کنندگان ستاره جوانشان بوده‌اند، بازی امشب مقابل تاتنهام را یک فرصت عالی برای حمایت از او دانسته‌اند و دست به کاری قابل توجه زده‌اند.

آنها در بنر بزرگی که تصویر گالاگر بر روی آن نقش بسته نوشته‌اند «چلسی از زمان تولد» که اشاره به این دارد که این بازیکن از کودکی عضو آکادمی چلسی بوده و این باشگاه را بالاتر از دیگر باشگاه‌ها انتخاب کرده است.

دیگر خبرها

  • اهمیت توجه به «مخاطب مردمی» در تئاتر رضوی/ ماجرای علاقه به فوتبال
  • عملیات وعده صادق دشمنان را مرعوب و دوستان را مسرور کرد
  • بازگشت آرش برهانی به باشگاه استقلال؟
  • تجلیل از پیشکسوتان فوتبال استان کرمان
  • درخواست هواداران چلسی: این ستاره را نفروشید!
  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • آغاز بکار دفتر استاندارد و استانداردسازی در چهارمحال و بختیاری
  • زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد+ شرایط
  • گولسیانی: پزشکان سپاهان بیشتر از بازیکنان آنها در زمین می‌دویدند!
  • کریمی: منتظر صحبت ما هستند تا محروم کنند!