Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خوزستان با بیان این که برخی از کشتی‌ها برای ترخیص از بنادر استان بیش از ۷۰ روز در انتظار هستند گفت: بندر خشک اندیمشک روند ترخیص کالا در استان را تسریع می‌کند. ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۲ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اندیمشک، غلامرضا شریعتی امروز در نشست بررسی طرح‌های عمرانی در سالن اجتماعات کوثر برگزار شد اظهار داشت: تحول اندیمشک در حوزه زیرساخت‌ها مشخص و این شهرستان مسیر توسعه خود را با تلاش و برنامه‌ریزی بر می‌دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با اشاره به سیلاب ابتدای امسال در خوزستان، نقش دستگاه‌های امدادی و عملیاتی را در کاهش حوادث سیلاب امسال را مناسب دانست و گفت: مدیریت سدهای خوزستان در کنترل و مهار سیلاب مطلوب بود.

مشکل ثبت سفارش کالا در مناطق آزاد به زودی برطرف می‌شوداطلاع رسانی روزانه قیمت 100 قلم کالا از طریق اپلیکیشن و سامانه 124پیشنهاد جدید به دولت برای کاهش رسوب کالا/ ادعای تحمیل هزینه 17 درصدی تخصیص ارز +سند

استاندار خوزستان با اشاره به نقش نیروهای جوان و مردمی در تامین نیازهای شهروندان درگیر مناطق سیل، عنوان کرد: سران قوا از اقدامات صورت گرفته رضایت دارند.

وی با بیان این که زلزله مسجد سلیمان یکی دیگر از چالش‌های استان خوزستان نیمه ابتدایی امسال بود، افزود: مسجد سلیمان و توجه به بافت فرسوده آن یکی از مهم ترین نیازهای استان است.

شریعتی ادامه داد: به همین جهت دولت ساخت 12 هزار واحد مسکونی جدید در شهر مسجد سلیمان مورد توجه خود قرار داده که با احداث آن ها بسیاری از مشکلات اخیر رفع و نیازهای مسجد سلیمان در این زمینه برطرف می‌‌شود.

استاندار خوزستان با بیان این که برخی از کشتی‌ها برای ترخیص از بنادر استان بیش از 70 روز در انتظار هستند، گفت: بندر خشک اندیمشک روند ترخیص کالا در استان را تسریع می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: انجام بخش‌های مختلف و مطالعاتی بندر خشک اندیمشک انجام و اعتبارات مورد نیاز آن اختصاص یافته است و با اتمام این عملیات روند اجرایی بندر خشک اندیمشک تسریع می‌شود.

انتهای پیام/ح

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۴۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۷۲ میلیمتر بارندگی در «حسینیه» اندیمشک

ایسنا/خوزستان مدیرکل هواشناسی خوزستان از ثبت ۷۲.۵ میلیمتر بارندگی در حسینیه اندیمشک خبر داد.

محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به مجموع بارندگی سامانه در ایستگاه‌های سینوپتیک و باران‌سنجی استان خوزستان، اظهار کرد: میزان بارش سامانه بارشی از آغاز فعالیت تا ساعت ۱۰:۳۰ امروز (۱۳ اردیبهشت‌ماه) در حسینیه اندیمشک ۷۲.۵ میلیمتر، بیدروبه ۶۱.۵ میلیمتر، سراک ۲۹ میلیمتر، تاراز ۲۷ میلیمتر، ماهشهر ۲۲.۵ میلیمتر، سالند دزفول ۱۸.۵ میلیمتر، ایستگاه کشاورزی اهواز ۱۴.۸ میلیمتر، سردشت زیدون ۱۰.۹ میلیمتر، بستان ۱۰.۸ میلیمتر، مسجد سلیمان ۸ و لالی ۸ میلیمتر ثبت شده است.

وی افزود: میزان بارندگی در این مدت در درفول ۷.۵ میلیمتر، دزپارت ۶.۸ میلیمتر، شادگان ۵.۹ میلیمتر، جایزان ۵.۷ میلیمتر، قلعه تل ۵ میلیمتر، اروند کنار ۳.۸ میلیمتر، ام دبس ۳.۵ میلیمتر، آبادان ۳.۵ میلیمتر، دانشکده نفت کارون ۳.۲ میلیمتر، صفی آباد دزفول ۳.۲ میلیمتر، شوش ۳ میلیمتر، بهبهان ۲.۶ میلیمتر، ایذه ۲.۳ میلیمتر، فرهنگ شهر اهواز ۲.۲ میلیمتر، هندیجان ۱.۸ میلیمتر، ایستگاه فرودگاه اهواز ۱.۵ میلیمتر، شوشتر ۰.۸ میلیمتر و گتوند ۰.۶ میلیمتر بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سیل بند کرخه شکست
  • تاکید بر رفع محدودیت ترخیص کالا‌های ملوانی
  • محدودیت ترخیص کالا‌های ملوانی نیازمند اقدام فوری
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضائیه در بازدید از بندر شهید رجایی
  • رشد ۱۵۰ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر نوشهر
  • روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضاییه در بازدید از بندر شهید رجایی
  • تأکید معاون استانداری لرستان بر تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال
  • ثبت ۷۲ میلیمتر بارندگی در «حسینیه» اندیمشک
  • ترخیص همه نهاده‌های وارداتی از بندر امیرآباد