Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمانشاه که در سرسرای جلسات استانداری برگزار شد، گفت : بیشترین فرصت شغلی ایجاد شده متعلق به شهرستان هرسین با یک هزار و ۲۰۴ مورد بوده است.

او گفت : بعد از هرسین، شهرستان های کرمانشاه با ۷۷۱ و گیلانغرب با ۶۵۶ فرصت شغلی در رده های دوم و سوم قرار داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزیزی ادامه داد: سنقروکلیایی، کنگاور، صحنه، قصرشیرین و اسلام آبادغرب دیگر شهرستان هایی هستند که با دریافت تسهیلات اشتغالزایی روستایی و عشایری موفق به ایجاد بیش از ۳۰۰ فرصت شغلی شده اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه افزود: حدود سه هزار میلیارد ریال تسهیلات به سه هزار و ۱۹۲ طرح پرداخت شده که بیشترین رقم پرداختی متعلق به شهرستان کرمانشاه با ۸۶۱ میلیارد و ۳۴۲ طرح بوده است.

او افزود: شهرستان های اسلام آبادغرب با ۲۹۴ میلیارد و ۵۸۶ میلیون ریال و هرسین با ۲۴۸ میلیارد و ۷۲۸ میلیون ریال نیز رده های دوم و سوم در دریافت تسهیلات اشتغالزایی روستایی و عشایری را به خود اختصاص داده اند.

عزیزی گفت: قرارداد پرداخت حدود سه هزار و ۴۸۳ میلیارد ریال برای پرداخت به سه هزار و ۳۲۳ طرح در بانک ها منعقد و امیدوارم به زودی پرداخت شود .

 

 

انتهای پیام/د

ایجاد پنج هزار و ۶۷۰ فرصت شغلی در مناطق

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۴۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت بارندگی به عشایر ۳۰ میلیارد ریال برآورد شد

محمودی مدیرکل امور عشایر چهارمحال و بختیاری با اشاره به کوچ زودهنگام عشایر به استان گفت: بر اثر بارندگی‌های اخیر، عشایری که تازه وارد استان شده بودند دچار مشکلات معیشتی شدند.

بیشتر بخوانید

پرشدن کانال‌های کشاورزی بخش میانکوه درپی بارش‌های اخیر

وی با اشاره به اینکه این عشایر در شهرستان‌های کوهرنگ، اردل و لردگان هستند، افزود: پیگیری‌های لازم برای جبران خسارت وارد شده به این عشایر در حال انجام است.

محمودی اضافه کرد: زمان تقویم کوچ عشایر به استان با توجه به هماهنگی‌ها انجام شده و مناسب بودن وضعیت چرای دام در خوزستان ۲۵ اردیبهشت است و عشایر از کوچ زودتر از موعد پرهیز کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات برای عشایر را تسهیل‌ کنند
  • اعطای تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومانی به کسب و کار‌های سکو‌های داخلی
  • فرایند الحاق زمین به محدوده ۲۰ روستای دشتستان انجام شد
  • ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • محکومیت هزار و ۲۳۹ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • ۹۲ درصد متقاضیان واجد شرایط تسهیلات نهضت ملی مسکن، قرارداد امضا کردند
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • خسارت بارندگی به عشایر ۳۰ میلیارد ریال برآورد شد