Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،مسابقات تیراندازی گرامیداشت روز خبرنگار به همت خانه مطبوعات قم روز دوشنبه چهاردهم مرداد ماه  با رقابت چهل و دو خبرنگار و عکاس خبری خانم و آقا برگزار شد.

خبرنگاران و عکاسان رسانه های قم امروز در سالن شهید زین الدین گرد هم آمدند و در رشته تفنگ بادی به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش بانوان ۱۷خبرنگاران خانم با هم رقابت کردند که به ترتیب  خانم ها  وجیهه غلامحسین زاده ،مریم یقینی و زهرا متقیان نژاد (باشگاه خبرنگاران جوان قم)موفق شدند عناوین اول تا سوم را کسب کنند.

در بخش آقایان ۲۵ تن به رقابت پرداختند و در پایان حمید عراقی ،تصویربردار باشگاه خبرنگاران جوان قم مقام نخست را کسب کرد و محمد رستم لو و محمد علی مریزاد دوم و سوم شدند.

انتهای پیام/ش

مسابقات تیراندازی گرامیداشت روز خبرنگار در قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیراندازی وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۴۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم‌ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسال لیگ کارگری هم خواهیم داشت

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، جواد رمضی در نشست خبری که امروز در محل فدراسیون کارگری برگزار کرد در مورد فعالیت های این فدراسیون در سال 1402 عنوان کرد: سعی کردیم عدالت محوری در حوزه بانوان داشته باشیم و فعالیت ورزشی بانوان با آقایان در حال یکسان شدن است. در کنار آن اعزام های بین المللی متعددی را داریم که شاخص ترین آن اعزام اولین کاروان کوهنوردان خانم به قله آرارات است. همه کارگر هم هستند و این اولین بار است که چنین اعزامی می شود. دو اردوی تدارکاتی هم در تهران و مشهد خواهند داشت. ما کارونمان را در قالب 120 نفر به ایتالیا خواهیم داشت و 9 شرکت را در قالب 19 تیم در 8 رشته اعزام خواهیم کرد.

وی افزود: نمایندگان این شرکت ها در این مسابقات هستند . شرکت هایی هستند که در رقابت های ورزشی کارگری همیشه مشارکت داشتند و فعال بودند و حمایت کردند. اگر توفیقی حاصل شود تیم های فوتبال ملی کارگری کشور و همچنین کشتی ، کاراته، جودو والیبال و والیبال ساحلی به رقابت های بین المللی اعزام می کنیم. در تلاشیم تیم وزنه برداری هم با کمک فدراسیون وزنه به رقابت های روسیه اعزام کنیم. در کنار اینها رقابت های شرکتی هم داریم  و از همه مهمتر فعالیت ورزش همگانی است که دوشنبه های ورزش کارگری را شروع کردیم. این ورزش صبحگاهی است. این چیزها گزیده ای از برنامه های فعالیت فدراسیون کارگری است. یک موضوع جدیدی در ورزش کارگری داریم که لیگ های ورزشی است. احتشام زاده به عنوان رئیس سازمان لیگ های ورزش کارگری منصوب شده اند. ما قصد داریم حضور شرکت ها ها و تیم های آنها را به صورت فعالانه  در زمینه ورزش کارگری بیشتر کنیم.

به گزارش آنا، در ادامه احتشام زاده هم گفت: برای اولین بار می خواهیم لیگ کارگری را اجرا کنیم. تنیس روی میز یکی از رشته هاست. سال گذشته در دارت و فوتسال لیگ داشتیم اما امسال سعی کردیم با شرایط بهتری لیگ برگزار کنیم. ما دنبال مشارکت حداکثری هستیم. هر استانی هر چند تا تیم بخواهد می تواند شرکت داشته باشد.

وی افزود: دیدن کارخانه جات برای ما خیلی مهم است و می خواهیم انگیزه ای باشد تا شرکت کنند. از  ورزش هم مجوز گرفتیم که مسابقات مهم را زنده پخش کنند. این کاری است برای ایجاد انگیزه برای شرکت ها و کارخانه جات. همچنین اعزام تیم قهرمان را به مسابقات بین المللی خواهیم داشت. می خواهیم با این کار برندهای خودشان هم نشان دهند. همه کارخانه جات بال های فدراسیون هستند. همچنین اگر شما اصحاب رسانه نباشید اصلا کسی معروف نمی شود و شما رسانه ها نقش زیادی خواهید داشت در اشاعه ورزش کارگری.

وی در خصوص اینکه چه شرکت هایی قرار است در لیگ حاضر باشند، گفت: مخابرات، نقتی، مخابرات، سایپا، تراکتورف ماشین سازی، کاشی سازی و ...بانک ها مثل سامان شرکت می کنند. ما فدراسیون آماتوری هستیم و کاری به ورزش حرفه ای نداریم و سایپا هم با رایزنی که کردیم در لیگ کارگری شرکت می کند. درلیگ از فرزندان کارگر استفاده نمی کنیم. اما کسی کارگر باشد مشکلی برای مشارکت ندارد.

احتشام زاده در مورد مباحث مالی ورود به لیگ کارگری گفت: ما ورودی هم می گیریم اما 60 درصد این پول به تیم قهرمان داده می شود. این انگیزه خوبی است که شرکت ها برند خودشان را نشان دهند. مقداری از رقم هم متعلق به فدراسیون خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم‌ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسال لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • محمدجواد حسین‌ نژاد؛ بازگشت به آزادی با انگیزه انتقام
  • ختم غائله‌ی شهرنو ؛ «چند نفر از خانم‌های‌ خیلی جوان اش را به کارمندان خودمان دادیم»
  • تمجید سخنگوی دولت از بانوی ورزشکار ایرانی بابت رکوردشکنی در آسیا
  • درخشش کشتی گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • درخشش فوتبالیست‌ها و فوتسالیست‌های قزوین
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران