Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مصطفی رجبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی شهرستان جوانرود در جلسه ساماندهی خانه مسافر در جوانرود گفت : ۱۵ خانه مسافر در شهر جوانرود فعالیت دارند که باید ساماندهی شوند وپس ساماندهی آن‌ها از فعالیت خانه‌های مسافر بدون مجوز نیز جلوگیری می‌شود.

او با تأکید برلزوم برنامه ریزی برای بهره گیری از ظرفیت‌های این شهرستان در راستای حفظ و ماندگاری گردشگران، گفت : راه اندازی خانه مسافر یکی از راهکار‌های افزایش مدت اقامت گردشگران است و ساماندهی اسکان گردشگران و ضابطه‌مند کردن خدمات را نیز به دنبال دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه نیز پتانسیل‌های گردشگری شهرستان جوانرود را یادآورشدوگفت: ساماندهی خانه مسافر برای ماندگاری گردشگران در شهرستان جوانرود ضروری است.

شکوفه مهدی آبادی افزود: متاسفانه به رغم جایگاه برتراین شهرستان در زمینه بازدید مسافران از مناطق گردشگری، اما از حیث ماندگاری مسافر بسیار ضعیف است که باید تقویت شود .

 

 

انتهای پیام/د

۱۵ خانه مسافر در شهر جوانرود فعالیت دارند

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی مناظر زیبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۴۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجبار دانش آموزان برای تهیه لباس فرم جدید ممنوع است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جمالی آرند بعدازظهر یکشنبه در نخستین کارگروه تولید، ساماندهی، نظارت و توزیع لباس فرم دانش آموزان استان افزود: اجبار خرید لباس فرم جدید از سوی مدارس، ممنوع بوده و چنانچه موردی در استان مشاهده شود با متخلفان برخورد می‌شود.

وی بیان داشت: اگر لباس فرم امسال دانش آموزی مرتب و قابل استفاده مجدد در سال تحصیلی جدید باشد، اجباری برای خرید و تهیه لباس فرم جدید نیست.

جمالی آرند تصریح کرد: هیچ مدیر مدرسه‌ای بر اساس دستورالعمل ساماندهی و نظارت بر تهیه و توزیع پوشاک دانش آموزان، مجاز نیست با تولید کننده و یا فرد خیاط برای تولید و تهیه لباس فرم دانش آموزان انعقاد قرارداد داشته باشد.

وی افزود: چنانچه مدیری به اجبار دانش آموز و یا اولیا را به خیاط مورد نظر خود معرفی کند، تخلف بوده و طبق قانون برخورد می‌شود.

کد خبر 6097537

دیگر خبرها

  • جنجال تصویر گردشگر روس با یک بغل اسکناس ایرانی/ کارت‌های گردشگری چه نقشی دارند؟
  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • فراهم کردن قابلیت ارائه خدمات سفر و گردشگری به زبان انگلیسی در شهر اصفهان
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود
  • اجبار دانش آموزان برای تهیه لباس فرم جدید ممنوع است
  • جیب‌بُرترین شهر و کشور اروپایی
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به شهر جوانرود
  • هشدار یک شرکت بیمه؛ در این شهر‌های اروپا مراقب جیب خود باشید!
  •  جیب‌بُرترین شهرهای اروپا برای گردشگران کدام‌ها هستند؟