Web Analytics Made Easy - Statcounter

تحلیلگر سابق َشبکه سلطنتی BBC با انتشار پستی نمونه‌ دیگری از پروپاگاندا و تحریف سخنان رهبر انقلاب توسط این رسانه را افشا کرد.

به گزارش شریان نیوز، علی علیزاده تحلیلگر سیاسی و استاد فلسفه  ساکن لندن با انتشار توییتی در صفحه شخصی خود بار دیگر پروپاگاندا و تحریف آشکار سخنان رهبرمعظم انقلاب پیرامون فرزندآوری و پرفرزندی در غرب، توسط رسانه‌ سلطنتی انگلیس بی‌بی‌سی فارسی  را که ادعای بی‌طرفی دارد، افشا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیزاده در توییت خود نوشت:

«رهبر ایران: در بعضی کشور‌های غربی‌-مثلاً آمریکا- خانواده‌ای [هست که حتی]۱۵بچه ۲۰بچّه دارند و ازین قبیل، تشویق [هم] می‌شوند.
بی‌بی‌سی: رهبر ایران با بیان این که در آمریکا «هر» خانواده ۱۵تا۲۰ بچه دارد خواهان افزایش جمعیت ایران شد.
تحریف آشکار. تشخیص فرق BBC و آمدنیوز هرروز سخت‌تر می‌شود»

این تحلیلگر سیاسی ادامه داد: «رهبر ایران «بعضی» خانواده‌های پرجمعیت را مثال زده تا نشان دهد فرهنگ پرفرزندی در غرب هم هنوز وجود دارد. اما BBC با انتساب دروغ یک جمله کاریکاتوری (متوسط فرزند در آمریکا ۱.۹ است) خواسته رهبر ایران را کم اطلاع از غرب یا ناصادق نشان دهد. BBC رسما بجای نقد سیاست‌ها پروپاگاندا می‌کند»

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۵۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی +فیلم

رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب در منزل شهید زاهدی حضور یافت.

به گزارش مشرق، سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا با حضور در منزل شهید زاهدی اظهار کرد: حضرت آقا امر فرمودند که «از طرف من بروید خدمت خانواده عزیز شهید و سلام من را به ایشان برسانید و ان‌شاالله فرصتی بشود که این عزیزان را ببینم.»

هم‌زمان با ایام شهادت امام صادق (ع)، سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا، امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی و جمعی از سرداران و امیران سپاه و ارتش با خانواده سرلشکر شهید محمدرضا زاهدی دیدار داشتند.

دیگر خبرها

  • ماموگرافی برای غربالگری سرطان از ۴۰ سالگی
  • همکاری دانشگاه‌ها و پلیس آمریکا در شناسایی حامیان فلسطین
  • تفاوت بوته با درخت
  • طلاق از شوهر به‌خاطر خیلی خوب‌بودن!
  • کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام با رهبرانقلاب دیدار می‌کنند
  • مایکروسافت استفاده از ابزار هوش مصنوعی تشخیص چهره را برای پلیس آمریکا ممنوع کرد
  • ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی +فیلم
  • دانشجویان نشان دادند که نسبت به آنچه در جهان می گذرد، بی‌تفاوت نیستند
  • مایکروسافت استفاده از هوش مصنوعی برای پلیس آمریکا را ممنوع کرد
  • واکنش کاردار ایران به سخنان وزیر دفاع انگلیس