Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از العالم، نصر الشمری، معاون دبیرکل و سخنگوی جنبش النجباء عراق با تأکید بر اینکه گروه‌های مقاومت عراق از توان و قدرت بازدارندگی کافی برای مقابله با نیرو‌های آمریکایی برخوردار هستند، گفت آمریکا باید پیش از اینکه مجبور به خروج از عراق شود، خود داوطلبانه خارج شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصر الشمری در مصاحبه با العالم گفت: «ما بعید نمی‌دانیم رژیم صهیونیستی مقر‌ها و پادگان‌های سازمان بسیج مردمی عراق را در آمرلی هدف قرار داده باشد، چنانکه جنگنده‌های آمریکایی تا کنون بار‌ها مقر‌های الحشد الشعبی را هدف قرار داده اند. نیرو‌های آمریکایی پیشتر صراحتا الشحد الشعبی را تهدید کرده بودند که به برخی مناطق و مواضع در مناظق مختلف عراق نزدیک نشود.»

الشمری در ادامه افزود: «ما اعلام می‌کنیم که زمان بزن و در رو به پایان رسیده است و نیرو‌های مقاومت، قدرت ابتکار و برگه‌های برنده و عناصر قدرت را در اختیار دارد. اگر تهدیدات آمریکا ادامه داشته باشد و به مرحل اعلام جنگ برسد، ما نیز قدرت بازدارندگی و راه‌های مقابله با تجاوزگری را در اختیار داریم,، اما در شرایط کنونی با اقدامات و تدابیر سیاسی با شیطنت‌های آمریکا مقابله می‌کنیم. اگر آمریکا اقدامات خود را متوقف نکند به گزینه اعمال فشار مردمی علیه آن روی می‌آوریم.»

وی اظهار داشت: «برخی کشور‌های عربی برقراری روابط خود با عراق را به منحل شدن الحشد الشعبی مشروط کرده اند، این در حالی است که هدف اصلی الحشد الشعبی، حفظ امنیت عراق است و طرح‌های اقتصادی را در برنامه کاری خود ندارد.»

سخنگوی جنبش النجباء با زیر سؤال بردن ادعای آمریکا در حمایت از دولت عراق گفت: اگر آمریکا خواهان دولتی قوی در عراق است، باید نیرو‌های خود را از کشور خارج کند و اعمال فشار‌ها را علیه دولت عراق متوقف کند. آمریکایی‌ها باید قبل از اینکه به زور از عراق اخراج شوند، خود داوطلبانه خارج شوند. آمریکا که شکست خورده از عراق خارج شده است هرگز نمی‌تواند با روش‌ها و به بهانه‌های دیگر به عراق بازگردد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عراق آمریکا محور مقاومت رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۵۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: عملیات «کرم ابو سالم» پیامی بود مبنی بر آمادگی مقاومت برای مقابله با دشمن

یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس عملیات راکتی امروز به گذرگاه «کرم ابوسالم» را که به زخمی شدن بیش از ۱۴ نفر از صهیونیست‌ها منجر شده است، را نشانه آمادگی مقاومت برای مقابله با دشمن صهیونیست دانست.

به گزارش ایسنا، «اسامه حمدان» عضو ارشد جنبش حماس در گفت‌‍وگو با تلویزیون «العربی» عنوان کرد مقاومت از طریق عملیات امروز علیه پایگاه نظامی کرم ابو سالم این پیام را به دشمن داد که اگر بخواهد به رفح حمله زمینی کند، کاملا آماده مقابله با آن و دفاع از ملت خود است.

حمدان اظهار داشت: سخت است از تغییر موضع آمریکا در قبال جنگ علیه غزه سخن گفت مگر اینکه آتش‌بس محقق شده و دشمن صهیونیستی نیز به آن پایبند باشد.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: پیشرفت‌هایی در مذاکرات صورت گرفته و هیئت حماس برای مشورت با رهبران خود قاهره را ترک کرده است.

حمدان تصریح کرد: رژیم اشغالگر بر موضوع مبادله اسرا متمرکز شده و پاسخی به مسائلی که ما مطرح کردیم، نمی‌دهد.
عضو ارشد حماس بیان کرد مقاومت قادر است بسیار فراتر از آنچه دشمن تصور می‌کند، به مقابله و رویارویی با آن ادامه دهد.

رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند تعداد نظامیان اسرائیلی زخمی در حمله موشکی امروز به پایگاه نظامی کرم ابو سالم به ۱۴ نفر افزایش یافته است. این منابع عبری حال دست کم ۳ نفر از این زخمی‌ها را وخیم اعلام کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • رسانه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • پایگاه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • هشدار رییس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ تن/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام دو پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده‌های روسیه
  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه
  • توس ۳؛ سلاح رعب‌آور روسی که استحکامات غیرقابل نفوذ را درهم می‌کوبد
  • حماس: عملیات «کرم ابو سالم» پیامی بود مبنی بر آمادگی مقاومت برای مقابله با دشمن
  • حمدان: عملیات کرم ابو سالم نشانه آمادگی مقاومت بود
  • چرا صهیونیست‌ها جرأت مقابله با حملات یمن را ندارند؟
  • کیف قاپی خشن در استانبول + فیلم | مقاومت زن را در برابر مشت‌های سنگین سارق ببینید | پلیس با تمام توان دنبال دستگیری سارق است