Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم فوتبال سایپا در هجدهمین دوره لیگ برتر از اینکه به آرزویش رسیده است، اظهار خوشحالی کرد. ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

مهرداد کفشگری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در ارتباط با اینکه چرا بعد از پایان فصل تعداد زیادی از بازیکنان سایپا از جمله خودش از این تیم جدا شدند، گفت: بعد از اتمام فصل قرارداد خیلی از بازیکنان تمام شده بود و همین مسئله باعث شد آنها جدا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من هم قرارداد نداشتم و در نهایت جدا شدم. برخی از بازیکنان هم با علی دایی بودند و دیدگاه خوبی روی آنها وجود نداشت.

 هافبک تیم فوتبال سایپا در هجدهمین دوره لیگ برتر افزود: طبیعی بود که من و چند نفر دیگر جدا شویم. شاید یکسری می‌خواستند ماجرا را طور دیگری جلوه دهند که انگار مشکلی با بازیکنانی که با دایی بودند ندارند، ولی باطن قضیه چیز دیگری را نشان می‌داد. متأسفانه برخی دوست نداشتند بازیکنانی که با دایی ارتباط خوبی داشتند در سایپا باشند، ولی می‌خواستند در ظاهر خودشان را طور دیگری نشان دهند.

وی در مورد اینکه بعد از رفتن علی دایی، عکس این مربی را روی پیراهنش نشان داد، اظهار داشت: در شرایطی آن کار را انجام دادم که همچنان در سایپا بودم و نشان دادن عکس دایی برای خیلی‌ها سنگین بود. این کار را قلبی انجام دادم و حتی اگر فصل بعد هم به خاطر این اتفاق بدون تیم می‌ماندم، باز هم ناراحت نمی‌شدم. البته من بعد از اینکه عکس دایی را نشان دادم در دو بازی پایانی به میدان رفتم. در آن زمان اتفاقاتی رخ داد که دایی هم تحت فشار قرار داشت.

کفشگری یادآور شد: در نهایت تصمیم به جدایی گرفتم و نساجی را انتخاب کردم. اگر هم مرا به این خاطر نخواستند که با علی دایی ارتباط داشتم، از این موضوع خوشحالم.

هافبک نساجی مازندران با اشاره به حضورش در این تیم گفت: از بچگی عاشق نساجی بودم و در لیگ دسته اول و دوم برای تشویق این تیم به ورزشگاه می‌رفتم. خیلی خوشحالم که به آرزویم رسیدم و پیراهن نساجی را بر تن کردم. یک قائمشهری نمی‌تواند هوادارا نساجی نباشد. من به خونه‌به‌خونه هم رفتم، ولی دلم با این تیم نبود و جدا شدم، چون این دو تیم دشمن فوتبالی بودند. در شرایطی به نساجی آمدم که تیم وضعیتی بد و سخت دارد، ولی خیلی خوشحالم که در همین شرایط سخت پیراهن نساجی را بر تن کردم و تمام توانم را برای موفقیت این تیم به کار می‌گیرم.

مهاجری: ایجاد امکانات برای نساجی کمتر از ساخت مسجد و مدرسه نیست/ اعتبار و آبرویم را به میان گذاشتم

 

انتهای پیام/

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال نساجی مازندران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال نساجی مازندران تیم فوتبال نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۵۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: می‌خواهیم قهرمانی پارسال را تکرار کنیم

سرمربی تیم پرسپولیس درنشست خبری بعد از بازی به هواداران نساجی تبریک گفت که جو زیبایی در ورزشگاه درست کردند. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس بعد از پیروزی دو بر یک مقابل نساجی در نشست خبری اظهار داشت: شب همگی بخیر! قبل از صحبت در مورد بازی می‌خواهم در مورد سه موضوع حرف بزنم. تشکر می کنم از هواداران تیم مان که تیم را حمایت کردند و به هواداران نساجی هم تبریک می گویم که جو قشنگی در ورزشگاه درست کردند که این باعث می شود فوتبال قشنگ تر دیده شود. 

وی افزود: از کسانی که چندین سال پیش در بازی پرسپولیس و شموشک جان شان را از دست دادند یادی کنم و ما کنارشان هستیم همیشه، از کسانی که در سیل جنوب برزیل جان خود را ازدست دادند تسلیت می گویم آنجا نزدیک محل زندگی من در برزیل است و بخاطر برد خوشحالم اما زیرا بخاطر دوستانم در برزیل ناراحتم و می خواهم از آنها نیز یادی کنم.

وی افزود: امروز بازی بود که می‌توانیم از آن درس بگیریم. در نیمه اول خوب بازی کردیم و فرصت های زیادی برای گلزنی داشتیم اما به خاطر جو ورزشگاه فقط یک گل زدیم . در نیمه دوم به خاطر اخراجی که داشتیم بیشتر دفاعی بازی کردیم، اما به خاطر پتانسیل بازیکنان‌مان توانستیم یک گل بزنیم و بازی را حفظ کنیم و به پیروزی برسیم. 

سرمربی پرسپولیس در مورد جو ورزشگاه قائمشهر گفت: یکی از مربیان ما قبلا در نساجی حضور داشته قبل از بازی نیز در مورد جو ورزشگاه به ماگفته بود و امروز این جو زیبا را دیدم و به هواداران نساجی تبریک می گویم. سال گذشته دراین شهر جام قهرمانی را گرفتیم و تمامی تماشاگران هواداران پرسپولیس بودند اما امروز هواداران نساجی جو فوق العاده خوبی را به وجود آورده بودند.

اوسمار در مورد شیوه تهاجمی تیمش گفت: از سال 2021 که من به اینجا آمدم همیشه تیم ما رو به جلو بود و این شیوه بازی آقا یحیی بود و ما هم آن را ادامه می دهیم تا بهترش کنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد قرارداد خودش گفت: الان بیشترین تمرکز ما روی قهرمانی است و می خواهیم قهرمانی فصل گذشته را تکرارکنیم وتمام تمرکزمان روی این مساله است و باشگاه هم باید قدر بازیکنان را بداند و برای حفظ آنها اقدام کند و جلوتر برویم تا ببینیم چه تصمیمی باید بگیریم واگرقرارداد جدید باشد امضا می کنیم.

دیگر خبرها

  • تمرکز پرسپولیس رسیدن به قهرمانی است
  • اوسمار: می‌خواهیم قهرمانی پارسال را تکرار کنیم
  • سرمربی تیم فوتبال سایپا برکنار شد
  • نمایشگاه نفت راهی برای اتصال بخش خصوصی به دولتی
  • عکس‌| برخورد گرم علی دایی با اهالی اکباتان؛ ذوق‌زدگی یک کودک از دیدار با شهریار
  • راه اندازی دو مرکز خرید گندم در کهگیلویه/ مراکز شبانه روزی است
  • راه اندازی دو مرکز خرید در کهگیلویه/مراکز خرید شبانه روزی است
  • پسر جوان دایی و خاله‌اش را به‌خاطر ارثیه با ضربات سنگ به قتل رساند
  • پرسپولیس بدون مصدوم راهی قائمشهر شد
  • قتل دایی و خاله به‌خاطر تقسیم ارثیه میلیاردی با ضربات سنگ