Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس تهران که با هدایت گابریل کالدرون آرژانتینی آماده حضور در رقابت‌های لیگ نوزدهم فوتبال ایران می‌شود، پس از جدایی ماریو بودیمیر کروات و مهدی شریفی به دنبال جذب مهاجم خارجی است تا زوج علی علیپور شود.

پرسپولیسی‌ها پیش از حضور مادیبو مایگا در ایران، به هاسکیچ، دی سانتو و چند بازیکن دیگر پیشنهاد داده بودند تا به جمع سرخپوشان اضافه شوند، اما به جز مایگا، سایر بازیکنان به دلایل مختلف پیشنهاد پرسپولیس را قبول نکردند و مقرر شد تا مایگا به ایران بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم ۳۱ ساله پرسپولیسی‌ها به تهران آمد و تست‌های پزشکی را پشت سر گذاشت، اما مورد قبول کادر پزشکی واقع نشد و حضور او در جمع شاگردان کالدرون منتفی شد. به جز مایگا سرخپوشان ۳ گزینه دیگر دارند.

۱. نرمین هاسکیچ

نرمین هاسکیچ، گزینه ابتدایی پرسپولیسی‌ها است. این بازیکن بوسنیایی سابقه حضور در لیگ کشورش، صربستان و اسلواکی را دارد و از سال ۲۰۱۱ نیز در تیم ملی بوسنی بازی می‌کند. هاسکیچ که فصل گذشته با ۲۴ گل آقای گل فوتبال صربستان شد، از نظر سایت ترانسفرمارکت، ۳۰۰ هزار یورو ارزش دارد که رقم خوبی برای سرخپوشان محسوب می‌شود.

او از سال ۲۰۰۸ فوتبال خود را آغاز کرده و بهترین آمارش متعلق به فصل گذشته است که توانسته آقای گلی لیگ صربستان را به دست آورد. هاسکیچ متولد بانویچی یوگوسلاوی است و مهاجم با کیفیتی محسوب می‌شود.

۲. فرانکو دی سانتو

دی سانتو ۳۰ ساله متولد ۱۹۸۹ در آرژانتین است و سابقه بازی در تیم‌های مطرحی همچون وردربرمن، چلسی، ویگان اتلتیک، رایو وایکانو و همچنین شالکه را دارد، اما از لحاظ گلزنی آمار قابلی قبولی ندارد. این بازیکن در ۷۱ مسابقه‌ای که برای شالکه انجام داد، تنها یک گل به ثمر رساند. بهترین عملکرد او مربوط به حضورش در وردربرمن آلمان است که در ۴۹ بازی، ۱۷ گل به ثمر رساند.

فرانکو دی سانتو سابقه ۳ بازی ملی در رده بزرگسالان و ۲۵ بازی در رده زیر ۲۰ ساله‌های تیم ملی آرژانتین را دارد و در سایت ترانسفرمارکت ارزش این بازیکن ۲ میلیون یورو است.

آخرین تیم دی سانتو رایووایکانو بوده و اکنون بدون تیم است و باید دید این بازیکن گرانقیمت از اسپانیا به ایران می‌آید یا خیر؟

۳. متئوس آلوز

این بازیکن ۲۶ ساله متولد برزیل است و ۱۸۷ سانتی متر قد دارد. او آخرین بار در تیم پرچاب تایلند بازی می‌کرد و در ۱۳ بازی موفق به زدن ۵ گل شده است.آلوز که در سال‌های اخیر در فوتبال تایلند حضور داشته، بهترین عملکرد خود را در سال ۲۰۱۷ در تیم پاهانگ کره جنوبی ثبت کرده و موفق شده در ۲۱ بازی ۱۸ گل به ثمر برساند.

او در تیم پرچاب نیز عملکرد قابل قبولی داشت و در ۱۳ مسابقه‌ای که برای این تیم به میدان رفت، ۵ گل به ثمر رساند و ۳ پاس گل داد، اما از این تیم جدا شد.

بیشتر فعالیت این بازیکن در دنیای فوتبال مروبط به شرق آسیا است، اما احتمال دارد ۲۶ - ۲۷ سالگی به فوتبال ایران و پرسپولیس بیاید.

این بازیکن در حال حاضر بدون تیم است و ارزش او در سایت ترانسفر مارکت، ۴۵۰ هزار یورو ثبت شده که به نظر می‌رسد پرسپولیسی‌ها توان به خدمت گرفتن این بازیکن را داشته باشند و حال باید دید پرسپولیسی‌ها موفق به جذب او می‌شوند یا خیر؟

پرسپولیسی‌ها در پست مهاجم بازیکنانی همچون علی علیپور، مهدی شریفی، محمد امین اسدی، سعید کریمی، مهدی ترابی و ... در اختیار دارند و در فصل نقل و انتقالات احمدرضا احمدوند، امیر روستایی، امیرحسین بیات، فرشاد احمدزاده، محمدحسین کنعانی زادگان، مهدی عبدی و وحید امیری را جذب کرده اند.

در حالی که نام یک بازیکن عراقی برای حضور در پرسپولیس شنیده می‌شد، کالدرون به مدیران باشگاه پیام داده علاقه‌ای به جذب مهاجم آسیایی ندارد.

بیشتر بخوانید:

کالدرون: برای پست مهاجم ۳ گزینه داریم/ سیدجلال حسینی کاپیتان اول ماست

حضور کالدرون در کمیته انضباطی پرسپولیس تکذیب شد

دلیل غیبت کاپیتان پرسپولیس مقابل پیکان چه بود؟

انتهای پیام/ 

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۵۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک

به گزارش ورزش سه  احتمالا در دیدار چهارشنبه شب پرسپولیس - سپاهان نسبت به بازی رفت  پنج بازیکنی که به صورت مشترک در هر دو تیم حضور داشتند غایب خواهند بود.

در بازی رفت دو تیم گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی فر ، سروش رفیعی  و میلاد سرلک از بین بازیکنانی که سابقه پوشیدن پیراهن سپاهان را دارند در ارنج اصلی حضور داشتند ومسعود ریگی هم با سابقه حضور در سپاهان از دقیقه 89 وارد میدان شد.

در سوی مقابل احسان پهلوان ، رامین رضاییان ، رضا اسدی  و فرشاد احمدزاده هم با سابقه حضور در پرسپولیس مقابل تیم سابق شان در ترکیب اصلی سپاهان قرار گرفتند.در آن بازی شهریار مغانلو هم با سابقه بازی برای پرسپولیس از دقیقه 46 و شروع نیمه دوم به میدان رفت اما عیسی آل کثیر دیگر بازیکنی که سابقه پرسپولیسی داشت کاملا نیمکت نشین شد.

در آن دیدار رضا اسدی تنها گل سه امتیازی سپاهان را با یک ضربه ایستگاهی تماشایی به ثمر رساند اما شاید در بازی برگشت به علت مصدومیت حضور نداشته باشد.دیگر پرسپولیسی تیم سپاهان که احتمالا در بازی چهارشنبه شب غایب باشد فرشاد احمدزاده است که شاید جای او را اعرابی پر کند.

از بین پرسپولیسی‌های سپاهان احسان پهلوان نیم فصل از این تیم جدا شد و به فولاد پیوست.عیسی آل کثیر هم که به پرسپولیس برگشت و حالا قرار است مقابل تیم نیم فصل اول خود بازی کند.

در ترکیب پرسپولیس هم دانیال اسماعیلی فر محروم است و این بازی را از دست داده و میلاد سرلک هم برای گذراندن دوران سربازی خود راهی ملوان شده است .بدین ترتیب از جمع بازیکنانی که سابقه حضور در سپاهان را دارند گولسیانی ، سروش رفیعی ، ریگی و آل کثیر در ترکیب اصلی پرسپولیس حاضر خواهند بود.

دیگر خبرها

  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند
  • به وقت انتقام در حساس‌ترین بازی‌؛ عیسی به مورایس رسید
  • بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • به وقت انتقام؛ عیسی به مورایس رسید
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند