Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری به مرکز بانک خون بند ناف رویان اشاره و تصریح کرد: جهاددانشگاهی با داشتن این مرکز در حوزه پزشکی حرفی برای گفتن دارد و با وجود توانمندی‌‌های عظیم می‌تواند کشور را در حوزه‌های مختلف به خود کفایی برساند.
مجید شیرانی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا – منطقه چهارمحال و بختیاری – با تبریک سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی، اظهار کرد: جهاددانشگاهی با نیروی‌های جوان و کارآمد خود، می‌تواند بسترهای لازم را برای توسعه کشور فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد دانشگاهی اشاره کرد و افزود: لازم است دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت‌های عظیم این نهاد انقلابی از جمله نخبگان و نیرو‌های برجسته علمی استفاده کنند.
شیرانی به مرکز بانک خون بند ناف رویان اشاره و تصریح کرد: جهاددانشگاهی با داشتن این مرکز در حوزه پزشکی حرفی برای گفتن دارد و با وجود توانمندی‌‌های عظیم می‌تواند کشور را در حوزه‌های مختلف به خود کفایی برساند.
وی با تاکید بر اینکه توانمندی‌های این نهاد علمی باید بیشتر به جامعه معرفی شود، ادامه داد: ظرفیت بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف در جهاددانشگاهی استان وجود دارد که دستگاه‌ها می‌توانند از آن بهره ببرند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی استان کار جهادی را از ویژگی‌های بارز جهادانشگاهی دانست و عنوان کرد: وجود نیروی انسانی جهادی و جوان در این نهاد می‌تواند راهکاری عملی در گشایش بسیاری از مشکلات باشد.
وی به نقش جهاددانشگاهی در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد: یکی از ارگان‌ها و نهادهایی که می‌تواند در راستای تحقق اهداف پیش‌بینی شده در بیانیه گام دوم تلاش مؤثری داشته باشد جهاددانشگاهی است.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف جامعه چهارمحال و بختیاری دانشگاه علوم پزشکی مقام معظم رهبری نیروی انسانی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۶۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود مرکز دولتی تصویربرداری پزشکی در مرکز گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ مراجعان می‌گویند: به رغم ارائه خدمات مطلوب و ارزان قیمت در این مرکز، لازم است مشکلاتی از جمله نوبت دهی رفع شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کمبود مرکز دولتی تصویربرداری پزشکی در مرکز گلستان
  • امتیاز ویژه برنامه اعزام به خارج از کشور در «ایران هلث» اعطا می‌شود
  • امتیاز ویژه برنامه اعزام به خارج از کشور در «ایران هلث» اعطاء می‌شود
  • بررسی ابعاد مختلف تروما در کنگره جراحان ایران
  • جلوگیری از سقط عمد ۳ هزار مورد جنین سالم در کشور
  • ۴۰۶ هزار نفر در آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش شرکت کردند
  • چرا «مرکز پژوهش‌های مجلس» هم تحمل نمی‌شود؟
  • جهاددانشگاهی متولی برگزاری آزمون کتبی استخدام در آموزش و پرورش است/ تشریح مراحل مصاحبه و گزینش
  • آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی در اردبیل
  • برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش