Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: جهاد دانشگاهی در شرایط سخت تحریم می‌تواند در حوزه‌های مختلف، نقش سازنده‌ای داشته باشد و آن دسته از تجهیزات و امکاناتی را که در اثر تحریم در کشور اندک است شناسایی و برای تأمین این تجهیزات اقدام کند.

حیدرعلی عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، در خصوص روز 16 مرداد سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی در بسیاری از بخش‌ها موفق عمل کرده است به خصوص در دوران جنگ طرح‌های نوآورانه بسیار خوبی داشت و به عنوان پشتیبان جبهه‌های جنگ، کمک‌های شایانی در 8 سال دفاع مقدس کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: هم‌اکنون در تولید سلول‌های بنیادی این نهاد انقلابی پیشرفت‌های زیادی داشته است و در طرح‌های کوتاه مدت نیز موفق عمل کرده است. جهاد دانشگاهی توانسته در مقاطعی از زمان خلاء هایی را که در بحث توسعه دانش بوده است پر کند و در کل عملکرد جهاد دانشگاهی در 39 سال گذشته مثبت بوده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در خصوص مهم‌ترین خدمت جهاد دانشگاهی در چند دهه گذشته، گفت: پشتیبانی طرح‌هایی که به نیروهای دفاعی ایران در جنگ کمک کرد از مهم‌ترین خدمات این نهاد بوده است. همچنین در تولید سلول‌های بنیادی و آموزش دوره‌های کوتاه مدت بسیار خوب ظاهر شد.

عابدی در خصوص اهمیت سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر وجود نیروهای جوان و کارآمد در جهاد دانشگاهی، تصریح کرد: این سخنان نشان می‌دهد که سابقه و عملکرد جهاد دانشگاهی این امیدواری را ایجاد کرده است که بیشتر از نیروهای جوان برای پیشرفت و اعتلای کشور استفاده شود و نکته بعدی اینکه فرمایش مقام معظم رهبری به عنوان یک برنامه کاری و سیاست‌گذاری کلان می‌تواند مورد توجه مسئولان جهاد دانشگاهی قرار گیرد تا با توسعه علوم نوین و استفاده از جوانان نقش سازنده خود را ارتقا دهد.

وی خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی در شرایط سخت تحریم می‌تواند در حوزه‌های مختلف، نقش سازنده‌ای داشته باشد و آن دسته از تجهیزات و امکاناتی را که در اثر تحریم در کشور اندک است شناسایی و برای تأمین این تجهیزات اقدام کند. برای مثال در تأمین تجهیزات پزشکی و امکانات توسعه‌ای نقش جهاد دانشگاهی می‌تواند پررنگ باشد.  

کد خبرنگار: 13040


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف اصفهان تجهیزات پزشکی سال دفاع مقدس مجلس شورای اسلامی مقام معظم رهبری قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۶۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ این طرحها شامل فیزیک سرای دانشگاه، ازمایشگاه حیوانات فیزیولوژی ورزشی، خانه سلامت، ازمایشگاه روانشانسی ، خانه خلاق علوم انسانی، کلینیگ حقوق ، ازمایشگاه علوم ورزش ، مرکز نو اوری بین المللی میاشد که برای این طرحها بیش از 25 میلیارد تومان هزینه شده است.
عباس کتابی افزود: همچنین گلنک 24 واحد خوابگاهی برای دانشجویان متاهل با زیر بنای 1500 متر مربع با هزینه 20 میلیاردی خرین و دولت بصورت مشارکتی به زمین زده شد.
وی گفت : خوابگاه متاهلین مهرماه سال 1404 به بهره برداری می رسد.

دیگر خبرها

  • ارائه نوآوری‌های صندوق توسعه فناوری‌های نوین در تامین مالی فناوری در اینوتکس ۲۰۲۴
  • برتری ۴ نشریه دانشگاه آزاد رودهن میان نشریات دانشجویی واحد‌های دانشگاهی
  • تقدیر از مفاخر قرآنی و مفسر کتاب وحی در اردبیل
  • تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش
  • برگزاری نخستین رویداد ملی غذایی «فبین فود» در مشهد
  • اسبقیان: چهار آئین نامه برای ارتقا فرهنگ هواداری تدوین می‌شود
  • بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان
  • رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان
  • امام صادق (ع) بنیانگذار تمدن نوین بشری
  • پیشنهاد انتقال اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی به جهاد دانشگاهی